ΛΑΪΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
8ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ!

 https://ioannislamprogiannis.blogspot.com/2020/05/blog-post_50.html

«Οδηγός του πολιτικού μας αγώνα είναι η ιδεολογία μας! Πολιτική χωρίς σταθερή ιδεολογία και πίστη για εμάς αποτελεί απάτη, καιροσκοπισμό και ψηφοθηρία. Η Χρυσή Αυγή δεν είναι “σημαία ευκαιρίας”. Έχω ιδεολογία σημαίνει πιστεύω και πιστεύω σημαίνει με την σειρά του αγωνίζομαι.» Ο Λαϊκός Σύνδεσμος Χρυσή Αυγή είναι ένα απόλυτα νόμιμο πολιτικό Κίνημα, το οποίο υπάρχει και δρα μέσα στα πλαίσια της συνταγματικής τάξεως. Κάθε ενέργεια και πράξη του Κινήματός μας στηρίζεται σε απολύτως στέρεες και ευκρινείς ιδεολογικές βάσεις. 


Πολιτική χωρίς σταθερή ιδεολογία και πίστη αποτελεί για εμάς απάτη, καιροσκοπισμό και ψηφοθηρία. Η Χρυσή Αυγή δεν είναι «σημαία ευκαιρίας» για τους καιροσκόπους κάθε είδους, οι οποίοι πιστεύουν βλακωδώς ότι μέσα από το Κίνημά μας θα επιτύχουν προσωπικά οφέλη. Κάθε Έλληνας και κάθε Ελληνίδα, που επιθυμεί να πυκνώσει τις τάξεις της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ οφείλει να πιστεύει και στις Ιδέες της.
 Εμείς, οι Χρυσαυγίτες και οι Χρυσαυγίτισσες, δεν είμαστε ούτε οι ανερμάτιστοι «αγανακτισμένοι πολίτες», ούτε οι συμφεροντολόγοι «παραπονεμένοι» ενός διεφθαρμένου καθεστώτος, το οποίο ενώ υπηρετήσαμε και στηρίξαμε σήμερα του γυρίζουμε την πλάτη. Είμαστε αφοσιωμένοι Ιδεολόγοι και συνειδητοί Πολιτικοί Στρατιώτες ενός Κινήματος με ξεκάθαρη Κοσμοθεώρηση, Βιοθεωρία και Ιδεολογία. Πιστεύουμε στον Λαϊκό Εθνικισμό και μαχόμαστε τόσο τον απάνθρωπο καπιταλισμό μιας διεθνούς ολιγαρχίας, όσο και τον εξ ίσου απάνθρωπο μαρξισμό, ο οποίος χρεοκόπησε ιστορικά αφού βύθισε στην σκλαβιά, στο αίμα και στην φρίκη την μισή ανθρωπότητα για 90 και πλέον χρόνια στον 20ο αιώνα. Η Ιδεολογία μας είναι ο Λαϊκός Εθνικισμός, όπως τον ορίσαμε ήδη από το Β΄ Συνέδριο του Κινήματός μας, του Λαϊκού Συνδέσμου, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, τον Απρίλιο του 1992.
 ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ Ο Λαϊκός Εθνικισμός μας είναι βουλητική μετουσίωση της Ιστορίας, συνάθροιση παρελθόντος και μέλλοντος σε χρόνο ενεστώτα, είναι έργο Πίστης. Μάχεται γιά να υπάρχει, επιδιώκει να ρυθμιστεί στον ανώτατο εφικτό ρυθμό, αγωνίζεται γιά να διαδραματισθεί. Αντανακλά την συμπυκνωμένη ουσία της Λαϊκής Κοινότητας. 
Πάνω απ’ όλα και πρώτα απ’ όλα είμαστε Έλληνες και οι αρχές της Ιδεολογίας μας, του Λαϊκού Εθνικισμού, είναι απλές και ξεκάθαρες: 
ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ – ΠΙΣΤΗ – ΑΓΩΝΑΣ: Ένας άνθρωπος έχει Ιδεολογία όταν μοναδικό κίνητρο των πράξεων του δεν είναι το προσωπικό του συμφέρον, αλλά η Πίστη του. Δεν έχει καμία Ιδεολογία εκείνος που την Πίστη του δεν την μετατρέπει σε πράξη και έργο. Έχω Ιδεολογία σημαίνει Πιστεύω και ακολούθως Πιστεύω σημαίνει Αγωνίζομαι. 
ΕΘΝΟΣ – ΦΥΛΗ: Για εμάς τους Χρυσαυγίτες είναι κυρίαρχη η Ιδέα του Έθνους, η Ιδέα του Φυλής. Οι Έλληνες αποτελούν την γνήσια συνέχεια των Ελλήνων της κλασσικής περιόδου, που δημιούργησαν το αξεπέραστο θαύμα του Ελληνικού Πολιτισμού. Ονομάζεται Έθνος ένα σύνολο ατόμων με κοινή καταγωγή, γλώσσα, κοινούς τρόπους, κοινή θρησκεία και κοινό πολιτισμό (ΗΡΟΔΟΤΟΣ). Το Έθνος είναι η «εν συνειδήσει Φυλή», η διαχρονικά δραστήρια και αναπτυσσόμενη Λαϊκή Κοινότητα, το κυρίαρχο ιστορικό υποκείμενο, ο παραγωγός του πολιτισμού. Το Έθνος στην Ιδεολογία μας αποτελεί κυρίαρχη Ιδέα και Πίστη. 
ΕΘΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ: Το Κράτος αποτελεί μιαν οντότητα δημοσιονομική, ένα σύστημα οργανώσεως στις σχέσεις των πολιτών μεταξύ τους και επιπλέον στις σχέσεις αυτού με τα υπόλοιπα Κράτη. Η Ιδέα του Κράτους είναι δημιούργημα των ανθρώπων και όταν δεν συμβαδίζει με την Φυσική Αρχή του Έθνους δημιουργεί κοινωνίες εκτρωματικές. Κράτος έχουν σήμερα και οι Η.Π.Α. και αποτελεί η ύπαρξή του ένα συμφεροντικό «Κοινωνικό Συμβόλαιο» μεταξύ των διαφορετικών φυλών που ζουν στο έδαφος του. Για εμάς, η Ιδέα του Κράτους είναι σεβαστή μόνο στην περίπτωση όπου το Κράτος αυτό έχει ουσία και περιεχόμενο Εθνικό και υπηρετεί την Λαϊκή Κοινότητα. 
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ: Ο Έλληνας δημιούργησε έναν μοναδικό κι ανυπέρβλητο Πολιτισμό, ένα σύνολο επιτευγμάτων στην επιστήμη, ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ στην Τέχνη, στον λόγο χωρίς καμία υστεροβουλία, χωρίς καμία πρόθεση θησαυρισμού και υλιστικής ιδιοτέλειας, δίχως μίσος και φθόνο, αλλά με σκοπό το ωραίο, το αληθές, το αγαθό. Ως Έλληνες δεν έχουμε άλλο περιθώριο, παρά να υπηρετήσουμε αυτόν τον μεγάλο σκοπό του Ελληνικού Πολιτισμού. Να δώσουμε την μάχη για μια τέχνη Ελληνική, για έναν λόγο Ελληνικό. εμπνευσμένο και μοναδικό. Να δώσουμε την μάχη για την Παράδοση μας, για την γλώσσα μας, για τα αυθεντικά Ελληνικά ήθη και έθιμα του λαού μας. 
ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΛΑΪΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ – Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ: Ένα από τα σημαντικότερα συστατικά του Κράτους είναι το πολίτευμα του, ο τρόπος δηλαδή επιλογής της ηγεσίας του. Η προβλεπόμενη και συγκεκριμένη εκείνη διαδικασία, με την οποία ορίζονται τα πρόσωπα που κατευθύνουν την λειτουργία του Κράτους. Ο τρόπος της επιλογής των αρχόντων της πολιτείας πρέπει να είναι ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ. Δεν είναι δυνατόν να κυβερνούν την χώρα ποικίλοι εγωπαθείς κηφήνες, ανάξιοι δημαγωγοί και κόλακες των πιο χυδαίων τάσεων ενός λαού. Στην κορυφή της ιεραρχίας του Κράτους πρέπει να βρίσκονται οι Άριστοι και όχι οι… «αρεστοί» στους λίγους εξουσιαστές. 
Το Λαϊκό Εθνικιστικό Κράτος είναι μια κοινωνία Δικαίου στην υπηρεσία της Λαϊκής Κοινότητας, είναι μια κοινωνία ιεραρχημένη όχι με κριτήρια υλικά, αλλά με βάση την Αξία, το Ήθος και την προσφορά εκάστου των πολιτών, μια κοινωνία των Αξίων και των Αξιών! Ο κοινός Εθνικός Σκοπός, η συναντίληψη για την ζωή και τον πολιτισμό, είναι το απαραίτητο στήριγμα που συναρμόζει τους πολίτες με ένα αίσθημα βαθειάς συλλογικής αλληλεγγύης, αλληλεγγύης Σεβασμού και Τιμής για τον Συνάνθρωπο και Συμπατριώτη. Η εγκληματικότητα, η μαζοποίηση, τα ψεύτικα είδωλα, ο στυγνός ωφελιμισμός είναι ότι χαρακτηρίζει σήμερα την κοινωνία. Σήμερα το κοινωνικό σύνολο το συγκροτούν άνθρωποι άγνωστοι μεταξύ τους, όντας ευκαιριακοί συγκάτοικοι μιας αρρωστημένης πολιτείας. 
Η οικογένεια ως κύτταρο και ουσία της Λαϊκής Κοινότητας και της Πολιτείας, βάλλεται πολυποίκιλα, επαπειλείται και έχει σχεδόν καταργηθεί 
ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ θεί. Ο Σεβασμός στον Πατέρα, η Σεμνότητα απέναντι στους Πρεσβύτερους έχουν αντικατασταθεί από ένα ανεύθυνο και αναιτιολόγητο θράσος. Άνευ Αρχών, με κανένα Ήθος, χωρίς αιδώ, δίχως αίσθημα Τιμής και Υπερηφάνειας. Αυτή είναι η κοινωνία των ανθρώπων της εποχής μας, της εποχής της παρακμής, μιας εποχής χωρίς Αρχές, Αξίες και Ιδανικά. Ο μαθητής δεν σέβεται πλέον τον δάσκαλο και ο δάσκαλος δεν θέλει να τον σέβεται ο μαθητής του, γιατί δεν αντέχει την τιτάνια ευθύνη αυτού του ηθικού βάρους. Η εποχή της ευκολίας, η εποχή της αναρχίας, μια εποχή δίχως καμία ιεραρχία, μια εποχή γεμάτη «συμβόλαια» και «συμφωνίες» χωρίς κανένα Αίσθημα Ευθύνης και Καθήκοντος. Αυτή την κοινωνία έχουμε την φιλοδοξία να την γκρεμίσουμε! Η δική μας κοινωνία θα είναι μια κοινωνία ανθρώπων πρώτα απ’ όλα με Τιμή, ευθύνη και καθήκον και μετά με δικαιώματα. Με ακλόνητη πίστη στην Ιδεολογία μας και απόλυτα αφοσιωμένοι στα δίκαια του Έθνους μας δίνουμε τον Αγώνα μας για μια νέα Ελλάδα. 
Με ανίκητο όπλο την Εθνικιστική Κοσμοθεωρία, απέναντι στα ψευτο-είδωλα που απαρτίζουν την σύγχρονη γραικυλική κοινωνιοπάθεια δηλαδή ενάντια στην απόλυτη πνευματική ανυπαρξία της αντεθνικής ψευτοδιανόησης, στη δήθεν εγγενή σπουδαία αξία του «ατόμου», στην επιβεβλημένη με νομοθετήματα αρρωστημένη λατρεία προς την τάχα «βούληση της πλειοψηφίας» που υποβιβάζει την πολιτική σε δημοσκοπική έρευνα, στην κοινωνική επιτυχία του star system και των status symbols, ο Εθνικισμός αντιπαρατάσσει τις βαθύτερες διαχρονικές δυνάμεις τις Λαϊκής Κοινότητας που δεν μπορούν να καταμετρηθούν και να ζυγιστούν, που δεν γίνονται αντιληπτές με στατιστικούς υπολογισμούς και συμφεροντική λογική: τις Δυνάμεις της Εθνικής Ψυχής και του Αίματος, δυνάμεις απερινόητες κι’ εξωλογικές, που όμως η επίδρασή τους μορφοποιεί σαφώς μετρήσιμα και λογικά αντιληπτά αποτελέσματα. 
Η αποτύπωση της επαναστατικής Εθνικιστικής Κοσμοθεωρίας στην πολιτική πράξη και στην ίδια την καθημερινή ζωή αποτελεί τον πολυδιάστατο πυρήνα του Αγώνα μας. 
 ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: Πιστεύουμε πως η οικονομία του Εθνικού Κράτους δεν πρέπει ποτέ να είναι αντίθετη με τις κυρίαρχες Ιδέες του. Δεν πρέπει ποτέ για παράδειγμα χάριν της αύξησης της παραγωγής (φτηνά εργατικά χέρια, ξένοι εργάτες κ.τ.λ.) να απειλείται αυτή η ίδια η ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ. Μια ισχυρή οικονομία δίνει δύναμη στο Εθνικό Κράτος, όμως δεν πρέπει χάριν της οικονομίας να θυσιάζεται ή αρχή της Κοινωνικής Δικαιοσύνης. 
Δεν πρέπει δυνάμεις οικονομικές να καθορίζουν ανέλεγκτες την Πολιτική του Κράτους. Δεν πιστεύουμε στην αυτοτελή ύπαρξη και δυναμική της οικονομίας, αλλά σε μια οικονομία με κατεύθυνση και προέλευση Εθνική. Είμαστε αντίθετοι τόσο στην ασυδοσία του φιλελευθερισμού, όσο και στην αντιφυσική ισοπέδωση του μπολσεβικισμού. 
Πιστεύουμε στην ιδιοκτησία, πιστεύουμε στην ιδιωτική πρωτοβουλία, όχι όμως στην ανήθικη και ασύδοτη κερδοσκοπία εις βάρος της Λαϊκής Κοινότητας ή στον παράνομο θησαυρισμό. Πιστεύουμε σε μια οικονομία, υπηρέτη των εθνικών συμφερόντων και όχι σε ένα Κράτος, υπηρέτη της δόλιας διεθνούς και ντόπιας πλουτοκρατίας. Οι Εθνικιστές της Χρυσής Αυγής στέκονται στο πλευρό της εργατικής τάξης και της αγροτιάς, που σήμερα αποτελούν τα κυρίαρχα θύματα της απάνθρωπης πλουτοκρατικής εκμετάλλευσης, όχι από εκλεκτική μεροληπτική υποκρισία ή σκόπιμα μεριστικό ανθρωπισμό, αλλά γιατί πιστεύουν ακράδαντα στην Κοινωνική Δικαιοσύνη, δίχως ταξικές εξαιρέσεις, βεβαίως με προτεραιότητες φυσικής επιβίωσης. 
Γιά μας είναι παγερά αδιάφορο το βόλεμα κι η καλοπέραση κάποιας κοινωνικής ομάδας σε βάρος της Εθνικής Επιβίωσης.
 Όποιος απεργάζεται τον θάνατο του Λαού μας, άσχετα με την ταξική του προέλευση ας χαθεί από το πρόσωπο ης ιστορίας ατιμασμένος! Κατανοούμε βεβαίως ότι στην πολιτική πάλη εκδηλώνονται δυναμικά, ποικίλα ατομικά και συντεχνιακά οικονομικά συμφέροντα αποφασιστικής σημασίας. 
Όμως για εμάς τους Εθνικιστές η σχέση της Πολιτικής και της οικονομίας δεν παύει να είναι απόλυτα μονοσήμαντη: Η Πολιτική διέπει την οικονομία! Και για κανένα λόγο ιδεολογικής αδυναμίας, μικροπολιτικής σκοπιμότητας ή φτηνιάρικου οπορτουνισμού.
ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ θα υποτάξουμε το μέρος στο όλο, ξεπουλώντας την κοσμοϊστορική διάσταση της συλλογικής ύπαρξης, ώστε να γίνουμε αρεστοί στους ποικιλώνυμους θανάσιμους εχθρούς μας. Η «κοινωνία» αποτελεί ένα ρευστό, δυναμικά τροποποιούμενο ιστορικό μόρφωμα, σ’ αντίθεση με την Λαϊκή Κοινότητα η οποία συνιστά μια φυσική διαχρονική «σταθερά». Ο όποιος κοινωνικοοικονομικός σχηματισμός δεν έχει κατ’ ανάγκη ενιαία σύσταση, σε αντίθεση με τον διαχρονικό εθνικά συμπαγή κορμό της Λαϊκής Κοινότητας. 
Το ιδεολογικό, κοσμοθεωρητικό, πολιτισμικό και πολιτικό εποικοδόμημα, εδράζεται πάνω σ’ αυτόν τον κορμό κι’ ο ρόλος των οικονομικών σχέσεων στην διαμόρφωσή του είναι ολότελα παροδικός κι’ επιφανειακός.

Comments Off on ΛΑΪΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ

Filed under ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Comments are closed.