Όταν η συγκυβέρνηση των δειλών και των προσκυνημένων των Αθηνών, σιωπά εμπρός στην παραχάραξη της Ιστορίας και στις προκλήσεις των τουρκαλβανών της Ερυθρόμαυρης Συμμαχίας, τότε το Κίνημα των Ελλήνων Εθνικιστών θα βρίσκεται στην πρωτοπορία του Αγώνος για τη διαφύλαξη της Εθνικής Τιμής και του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού. Συνέντευξη τύπου παραχώρησε ο γραμματέας του αλβανικού κόμματος Ερυθρόμαυρη Συμμαχία για τις εξωτερικές σχέσεις, Lisen Bashkurti, με την οποία απαντά, στη θέση του Λαϊκού Συνδέσμου- Χρυσή Αυγή, στο ζήτημα που προέκυψε με τις απειλές των Αλβανών εις βάρος του Αρχιεπισκόπου Τιράνων Αναστάσιου. Ο θρασύς Αλβανός, αποφεύγει να αναφερθεί στις απειλές που εκτόξευσε το κόμμα του κατά του Αρχιεπισκόπου, στρέφεται όμως κατά του Ελληνικού Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος με αφορμή κείμενο το οποίο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του Κινήματος, υπό τον τίτλο ‘’το έθνος των κατσαπλιάδων απειλεί’’.
«Η Ερυθρόμαυρη Συμμαχία ενημερώνει τους Έλληνες ναζί της Χρυσής Αυγής πως το Αλβανικό έθνος είναι το παλαιότερο, το πιο πολιτισμένο και το πιο φιλοευρωπαϊκό στα Βαλκάνια, και δεν έχει τίποτα κοινό με το πτωχευμένο πολιτικά, οικονομικά, θεσμικά, ηθικά αλλά και σε εθνικό και διεθνή επίπεδο Ελληνικό Έθνος. Οι Έλληνες ναζί δεν μπορούν να μεταφέρουν την αποτυχία του κράτους τους στα αλβανικά εδάφη και στις σχέσεις με την Αλβανία», είπε ο Bashkurti. . Η Ερυθρόμαυρη Συμμαχία προσθέτει πως αν κερδίσει τις εκλογές, στην πολιτικο-διπλωματική ατζέντα της σε εθνικό και διεθνή επίπεδο θα εντάξει την επίλυση του «ζητήματος της Τσαμουριάς» «ως ένα δίκαιο και νόμιμο ζήτημα του αλβανικού έθνους. Την ντροπή του υπάρχοντος κοινοβουλίου που δεν εγκρίνει το ψήφισμα για την Τσαμουριά, θα εγκρίνει το επόμενο αλβανικό κοινοβούλιο με τους ερυθρόμαυρους ψήφους» αναφέρει το δελτίο τύπου. Αναφερόμενος στη δήλωση της Χρυσής Αυγής πως θα εγκαινιάσει νέες Τοπικές σε Κορυτσά, Χειμάρρα, Δέλβινο και Τεπελένι η Ερυθρόμαυρη Συμμαχία «προειδοποιεί τους Έλληνες ναζί να μην τολμήσουν να εξαπλώσουν τις ναζιστικές μεταστάσεις εντός των πολιτικών συνόρων του αλβανικού κράτους, διότι θα τους κάνει να θυμηθούν την τραγική απώλεια στη μάχη του Λεκούρσι (Λυκαβηττού) στις αρχές του περασμένου αιώνα, τα κόκκαλα που άφησαν στα εδάφη μας οι Έλληνες φασίστες του Μεταξά στα κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου καθώς και την αποτυχία των Eλλήνων μοναρχοφασιστών στην Νότια Αλβανία το 1949». Ο εκπρόσωπος της Ερυθρόμαυρης Συμμαχίας ολοκλήρωσε την δήλωση του λέγοντας πως είναι υπέρ της πολιτικής για μια καλή γειτονία στην περιοχή, αλλά μόνο με βάση τη σχέση του αμοιβαίου σεβασμού και των αμοιβαίων συμφερόντων. «Οι Έλληνες ναζί να βάλουν καλά στο μυαλό τους πως στην Αλβανία θα “χάσουν την γη κάτω από τα πόδια” και πως το φτέρνισμα τους θα τρομάξει μόνο την κυβέρνηση του πολίτη Μπερίσα, αλλά ποτέ το Έθνος και τον αλβανικό λαό».
Ο κύριος Bashkurti, μας αποκαλεί Έλληνες Ναζί. Η Χρυσή Αυγή, είναι Ελληνικό Λαϊκό και Εθνικιστικό Κίνημα, το οποίο ψηφίστηκε από 500.000 Έλληνες πολίτες, οι οποίοι φυσικά δε θα απολογηθούν σε έναν αλβανό παραχαράκτη της Ιστορίας. Περίεργη αίσθηση του χιούμορ, διαθέτει ο αλβανός. Διότι πως αλλιώς, αν όχι κωμικά, θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν όσα είπε για το ‘’παλαιότερο και πιο πολιτισμένο έθνος των Βαλκανίων’’! Η διακυβέρνηση του λαού των κατσαπλιάδων από το Χότζα, φαίνεται ότι επηρέασε δραματικά τη ψυχοσύνθεσή του. Έχουν την εντύπωση οι Αλβανοί, ότι κάθε ανοησία που εκστομίζουν, παραμένει αυστηρά εντός της αλβανικής επικράτειας, ενώ στην πραγματικότητα εξέρχεται αυτής, προκαλώντας τον γέλωτα της πολιτισμένης ανθρωπότητος, πολύ δε περισσότερο της ελληνικής κοιτίδος του Πολιτισμού. Παρέλειψε ή σκοπίμως απέφυγε ο Σκιπτάριος, να μας αναφέρει ένα πολιτισμικό στοιχείο του ‘’παλαιότερου πολιτισμού’’ των Βαλκανίων; Έναν Σκιπτάριο φιλόσοφο, έναν πολιτικό ή στρατιωτικό ηγέτη της ‘’σκιπτάριας αρχαιότητος’’;
Όσο και να προσπαθήσει βέβαια, θα είναι άδικος κόπος. Το μόνο στοιχείο το οποίο έχει να επιδείξει αυτός ο λαός, είναι οι σφαγές (ως β’ κατηγορίας, ενισχυτικά τμήματα του οθωμανικού στρατού), το πλιάτσικο και η θρασυδειλία. Για το τελευταίο δε, έχουμε ιδία γνώση τα τελευταία είκοσι έτη, μετά την παράνομη εισροή εκατοντάδων χιλιάδων συμπατριωτών του, στην ελληνική επικράτεια. Η ‘’αλβανική γενναιότητα’’, κατεδείχθη με τον πλέον πολιτισμένο τρόπο, σε ανυπεράσπιστους γέροντες και σε πλήθος άοπλων Ελλήνων πολιτών, οι οποίοι δολοφονήθηκαν από τις ορδές των κατσαπλιάδων.
Ο θρασύς Σκιπτάριος, αναφέρει πως το Ελληνικό Έθνος δεν έχει κανένα κοινό με το αλβανικό. Ψεύδεται.Διότι είναι οι Αλβανοί εκείνοι οι οποίοι τιμούν ως εθνικό τους ήρωα, έναν Έλληνα, τον Γεώργιο Καστριώτη ή Σκεντέρμπεη( Ισκεντέρ μπέης, όπου Ισκεντέρ καλείται ο Αλέξανδρος ο ηγεμών).Επιπρόσθετα, καταχρηστικώς χρησιμοποιούν την πολεμική σημαία της Βυζαντινής μας Αυτοκρατορίας, ως εθνικό τους σύμβολο. Αυτά βεβαίως δε τα λέγουν οι Έλληνες μόνο. Τα ομολογούν οι ξένοι, οι μαρτυρίες των οποίων, καταρρίπτουν τα αλβανικά μυθεύματα. Οι αγώνες του Γεωργίου Καστριώτου ήταν αγώνες Ορθοδόξου Χριστιανού ηγέτου εναντίον των Τούρκων, για να κρατήσει την Επαρχία του ελεύθερη. Ήταν Ηπειρώτης Έλληνας, όπως αδιάψευστα διακηρύσσουν οι ακόλουθες Ιστορικές Πηγές, που αποτελούν μνημειώδη ντοκουμέντα: Ο Marini Barletii, πρώτος του Βιογράφος από την Σκόδρα (αρχές 16ου μ.Χ. αι.), τον αποκαλεί «Ηπειρώτη πρίγκηπα» και «Ηγεμόνα των Ηπειρωτών», ενώ ολόκληρη η βιογραφία αναφέρεται μόνο σε Ηπειρώτες και καθόλου σε Αλβανούς.
Επίσης, ο ίδιος ο Σκεντέρμπεης απευθυνόμενος προς τον ηγεμόνα του Τάραντα Ιωάννη Αντώνιο και προδίδοντας έτσι την καταγωγή και τα αληθινά του αισθήματα, γράφει : «οι προπάτορες ημών ήσαν Ηπειρώτες , εκ των οποίων ηγέρθη εκείνος ο Πύρρος του οποίου την ορμήν μόλις οι Ρωμαίοι ηδυνήθησαν να αντικρούσουν». Παρομοίως, ως απόγονος των Ηπειρωτών και όχι των Ιλλυριών, αναφέρει σε επιστολή του προς τον Ιταλό Ursini το 1460. Ακόμη προς τον Βασιλιά Αλφόνσον, μονάρχη της Αραγόνος, Νεαπόλεως και Σικελίας γράφει: «Τω λαμπροτάτω και κραταιώ Βασιλεί Αλφόνσω, Μονάρχη της Αραγόνος, Νεαπόλεως και Σικελίας, Σκεντέρμπεης Πρίγκιψ των Ηπειρωτών χαίρειν τε και ευ πράττειν». Ομιλώντας ενώπιον του Πάπα Παύλου Β’ τονίζει: «Μετά την υποδούλωσιν της Ασίας και της Ελλάδος, μετά την σφαγήν των ηγεμονικών γόνων της Κων/πόλεως, της Τραπεζούντος… και την ερήμωσιν μεγίστου μέρους της Μακεδονίας και της Ηπείρου, απέναντι του αγρίου κατακτητού του αγωνιζομένου να συντρίψη τον σταυρόν, να ανυψώση επί του Καπιτωλίου την ημισέληνον και να πληρώση δούλων τον κόσμον όλον … μόνος εγώ ίσταμαι μετά των λειψάνων των στρατιωτών μου και μετά της μικράς μου επικρατείας…». Υπήρξε κάτοχος της Ελληνικής Παιδείας και Γλώσσας, αφού από το μετερίζι του στέλνονταν έγγραφα γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα.
Επιπλέον ο Τούρκος βιογράφος του Αλή Πασά, Αχμέτ Μουφίτ, γράφει για τον Καστριώτη: «το έτος 1443 δραπέτευσε από το οθωμανικό στρατόπεδο του Μοράβα ο Έλληνας ηγεμόνας Καστριώτης και πήγε στην έδρα των προγόνων του, την Κρόια». Ιταλικές, Αγγλικές και Σουηδικές αναφορές θεωρούν τον Σκεντέρμπεη Έλληνα. Έτσι ο Ιταλός A. Salviστην τραγωδία του (1718) τον αναφέρει ως Έλληνα (Greco). Ο Άγγλος C. Randall το 1810, τον αποκαλεί Έλληνα Ήρωα (Grecian Hero) και οι Σουηδοί Barrau αρχικά και Rudbeck αργότερα (1835), θεωρούν τον Γ. Καστριώτη Έλληνα. Η Ιστορία του Γάλλου ιστορικού Παγανέλ (Paganel: Histoire de Scanderbey), που εκδόθηκε στο Παρίσι το 1855 τον αναφέρει ξεκάθαρα ως Έλληνα.
Θέλετε και μια Αλβανική παραδοχή της Ελληνικής Ηπειρωτικής καταγωγής του Σκεντέρμπεη; Το αλβανικό γραμματόσημο του 1968, συμπληρώνοντας εκείνη την χρονιά 500 έτη από τον θάνατό του, παρουσιάζει το εξώφυλλο της προαναφερθείσης Ιστορίας του Barletii, που αναγράφεται σ’ αυτό καθαρά, ότι ήταν Ηπειρώτης Πρίγκιπας (Epirotarum Principis) και όχι Αλβανός η Ιλλυριός. Γράφει το εξώφυλλο : «HISTORIA DE VITA ET GESTIS SCANDERBEGI EPIROTARUM PRINCIPIS». Επομένως, ορθώς ο Δανός Φραντς Ντε Ζεσσέν, στρατιωτικός ανταποκριτής της εφημερίδος «Le Temps» των Παρισίων, αμφιβάλλει για την αλβανική καταγωγή του Καστριώτου, τονίζοντας σε διάλεξή του : «Ζήτημα δε είναι, εάν και αυτός ο Σκεντέρμπεης δύναται να θεωρηθή Αλβανός, αφού ήτο υιός του Έλληνος μεγιστάνος Ιωάννου Καστριώτου και Σερβίδος πριγκιπίσσης». Ο κύριος Bashkurti, χαρακτηρίζει το Ελληνικό Έθνος ‘’πτωχευμένο πολιτικά, οικονομικά, θεσμικά, ηθικά αλλά και σε εθνικό και διεθνή επίπεδο’’. Η θέση του αυτή βέβαια, έρχεται σε αντίθεση με την παρουσία στην Ελλάδα, εκατοντάδων χιλιάδων Αλβανών, οι οποίοι προτιμούν να εργάζονται και να διαβιούν εκτός του ‘’ακμαίου και ανθηρού πολιτικά, οικονομικά, θεσμικά, ηθικά αλλά και σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, αλβανικού έθνους’’… Ας φροντίσει λοιπόν πρώτα ο σκιπτάριος να ενημερώσει τους συμπατριώτες του και μετά να κάνει υποδείξεις στους Έλληνες Εθνικιστές. Για τα ελληνικά ζητήματα, έχουν γνώση οι φύλακες και δεν απολογούνται σε κανέναν Αλβανό κατσαπλιά.
Ο κύριος Bashkurti τέλος, προειδοποιεί τους Έλληνες Εθνικιστές, ότι θα τους κάνει να θυμηθούν τη μάχη του Λυκαβηττού και τα κόκκαλα των Στρατιωτών μας, που έπεσαν στον Αγώνα της υπεράσπισης της Ελληνικής Πατρίδος, κατά τον ελληνοιταλικό πόλεμο του 1940-41.
Αποτελεί μνημείο ιστορικής βλακείας, το γεγονός ότι ο σκιπτάριος επαίρεται για τη σφαγή αμιγώς ελληνικών πληθυσμών της Βορείου Ηπείρου, οι οποίοι επαναστάτησαν κατά του οθωμανικού ζυγού στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνος, σφαγή που συντελέστηκε από τον οθωμανικό στρατό και τους ισλαμιστές αλβανούς συνεργάτες τους. Ο σκιπτάριος, ανιστόρητος γαρ, ουσιαστικά επιβεβαιώνει τη δική μας θέση: ότι δηλαδή είναι ένα θλιβερό απομεινάρι της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Αποτελεί επίσης μνημείο αλβανικής θρασυδειλίας, το γεγονός ότι αναφέρεται στα κόκκαλα των Ελλήνων Στρατιωτών που έπεσαν στα βορειοηπειρώτικα βουνά, κατά τον ελληνοιταλικό πόλεμο. Δε τον αφορά λοιπόν αυτός ο πόλεμος, κι ας έγινε σε έδαφος το οποίο καταχρηστικώς σήμερα θεωρείται αλβανική επικράτεια. Εν τούτοις, ευχαριστούμε τον σκιπτάριο, ο οποίος μέσα στο αστείο του παραλήρημα, μας υπενθυμίζει το Ένδοξο Πολεμικό μας Παρελθόν, σε μια περίοδο κατά την οποία οι δικοί του πρόγονοι, αποτέλεσαν τους παρατρεχάμενους και βοηθητικούς, ρουφιάνους και πλιατσικολόγους του ηττημένου ιταλικού στρατού. Τιμή και Περηφάνια για το Ελληνικό Έθνος, το ποτισμένο με Ελληνικό Αίμα, χώμα της Βορείου Ηπείρου. Τις προειδοποιήσεις ενός λαού κατσαπλιάδων, τις γράφουμε στις αρβύλες των Προγόνων μας, που απελευθέρωσαν ξανά και ξανά την βορειοηπειρωτική Πατρίδα. Το ελληνικό φρόνημα δε των Βορειοηπειρωτών, δεν λύγισε μπροστά στις εκατονταετίες οθωμανικού ζυγού, είναι αδύνατο να λυγίσει μπροστά στη τρομοκρατία των κατσαπλιάδων!
Το αθάνατο δωρικό τραγούδι, θα ηχεί για πάντα στις κορφές της αιώνια ελληνικής βορειοηπειρωτικής γης, εξυμνώντας την ελληνική ανδρεία και τον άσβεστο πόθο για Λευτεριά! Η Βόρειος Ήπειρος είναι η Ψυχή του Ελληνικού Έθνους και η Ελληνική Νεολαία δε θα πάψει ποτέ να τραγουδά και να μάχεται για το ποθούμενο:
ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ – ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ, ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!