Η χρήση της «ήπιας ισχύος» ως μεθόδου που επιλέχθηκε από την Άγκυρα είναι κάτι που εύκολα μπορεί να διαπιστωθεί τόσο στην παρεμβατικότητα του τουρκικού κράτους στην Θράκη μέσω της δράσης και της εν γένει κινητικότητας του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής, όσο και στην ίδια την Αθήνα, όπου ο «χουβαρντάς» Ερντογάν προσφέρθηκε εσχάτως να πληρώσει για την ανέγερση τζαμιού, σε μία πασιφανή προσπάθεια του τούρκου πρωθυπουργού να «εγκολπώσει» όλους τους μουσουλμάνους της Ελληνικής πρωτεύουσας (λαθρομετανάστες που όλως τυχαίως εισέρχονται στην Ελλάδα μέσω Τουρκίας) στο πνεύμα του τουρκικού ισλαμισμού και άρα, να προχωρήσει σε έναν έμμεσο «εκτουρκισμό» τους, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό για την Ελλάδα.
Τα τελευταία δύο χρόνια αυτή η «διείσδυση» του τουρκισμού γίνεται και στο νοτιο-ανατολικό Αιγαίο, με έμφαση στα νησιά της Ρόδου και της Κω. Πρόσφατα, μάλιστα, υπήρξε δικαστική απομάκρυνση τούρκου πράκτορα, ο οποίος προπηλάκισε το νόμιμο ιμάμη της Ρόδου, για να θυμίσει σε όλους πως η Τουρκία βρίσκεται ήδη στη Ρόδο και να τρομοκρατήσει τον θρησκευτικό λειτουργό των μουσουλμάνων της Ρόδου.
Η τελευταία περίπτωση παράξενης φιλο-ισλαμικής δραστηριότητας στο νησί της Ρόδου καταγράφηκε προ ημερών, όταν δεχθήκαμε καταγγελία (από απολύτως αξιόπιστη πηγή) για παράξενη εκπαιδευτική δραστηριότητα συγκεκριμένου γυμνασίου της Ρόδου. Σύμφωνα με την συγκεκριμένη καταγγελία η λειτουργία ενός εκπαιδευτικού προγράμματος που ενισχύει την πολυπολιτισμική γνώση των μαθητών του, κρίθηκε άκρως περίεργη, αφού οι χριστιανοί μαθητές ήταν υποχρεωμένοι να παρακολουθούν εκπαιδευτικές δραστηριότητες που είχαν επισκέψεις σε αλλόθρησκους θρησκευτικούς χώρους λατρείας, ενώ οι μουσουλμάνοι μαθητές -του ίδιου γυμνασίου- είχαν προαιρετική συμμετοχή στο συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης.
Δεν γνωρίζουμε πως εννοούν την ισότιμη εκπαίδευση των μαθητών, στο υπουργείο Παιδείας ή εάν επρόκειτο για πρωτοβουλία του γυμνασιάρχη ή κάποιου ανήσυχου πολυπολιτισμικού καθηγητή του εν συγκεκριμένου γυμνασίου, όμως, η συνέχεια όπως την μαθαίνουμε είναι εξόχως αποκαλυπτική για το «παράξενο» και σκέλος αυτής της εκπαίδευσης.
Έτσι, μαθαίνουμε πως κατά τις επισκέψεις των μαθητών –επαναλαμβάνουμε, του συγκεκριμένου γυμνασίου- σε τέμενος της περιοχής Ρόδου, δεν ξεναγήθηκαν απλώς στο θρησκευτικό μνημείο (τζαμί), αλλά έγιναν και άτυποι «μαθητές» του ιμάμη, ο οποίος τους διάβασε και το Κοράνι!
Κι εμείς αναρωτιόμαστε:
Από πότε ισχύει μέσα στα πλαίσια μίας εκπαιδευτικής ξενάγησης να συμπεριλαμβάνεται και η ανάγνωση του Κορανίου σε αλλόθρησκους;
Ποιός ο σκοπός να γίνει αυτό, τη στιγμή που το ίδιο δεν είναι αποδεκτό να συμβεί -σε χριστιανική εκκλησία-, όχι μόνο για αλλόθρησκους μαθητές, αλλά ακόμη και για μαθητές που είναι χριστιανοί (μέσα στα πλαίσια της ευαισθησίας που επιδεικνύει μία μερίδα εκπαιδευτικών).
Σκοπός μας δεν ήταν να αναφέρουμε καθόλου την απόπειρα προσηλυτισμού στο Ισλάμ των ανήλικων Ελλήνων μαθητών, αν και από μόνο του αυτό είναι ένα τεράστιο θέμα. Όμως, αυτή ακριβώς η μέθοδος «διεύρυνσης του πολυπολιτισμικού και θρησκευτικού ορίζοντα», συμπεριλαμβάνεται μέσα στα πλαίσια της απόπειρας προσηλυτισμού, πράξη η οποία διώκεται από το Σύνταγμα της Ελλάδας, με βάση το οποίο επιτρέπεται η ανεξιθρησκεία και απαγορεύεται ο προσηλυτισμός…
Πόσοι γονείς, άραγε, θα συνεχίσουν να στέλνουν τα παιδιά τους στο συγκεκριμένο γυμνάσιο, του οποίου η εκπαιδευτική δραστηριότητα μεταλλάσσεται πλέον σε παραβατική συμπεριφορά και εκθέτει σε κίνδυνο αλλοίωσης των θρησκευτικών πεποιθήσεων τους νεαρούς μαθητές του;
Θα παρέμβει, άραγε, ο υπουργός Παιδείας, για να αποκατασταθεί ο νόμος;
Θα παρέμβει άραγε το υπουργείο Εσωτερικών, για να αποτραπεί οποιαδήποτε παρόμοια συμπεριφορά, που είναι πασιφανές πως ως στόχο έχει την δημιουργία προβλημάτων τόσο στις οικογένειες των μαθητών, όσο και στην τοπική κοινωνία σε μεσοπρόθεσμο χρονική περίοδο;
Θα κινηθεί, επιτέλους, ο αρμόδιος κυβερνητικός μηχανισμός στου οποίου την θεσμική ευθύνη βρίσκεται η άμεση ή έμμεση αντιμετώπιση προβλημάτων τα οποία δύνανται να καταστούν βραχυπρόθεσμα ή μεσοπρόθεσμα σε μείζονα εθνικά προβλήματα;
Η Κύπρος και η Θράκη θα έπρεπε να έχουν γίνει μάθημα σε όσους φέρουν την ευθύνη. Η Ρόδος είναι σαφέστατα το επόμενο «στοχευμένο σημείο» από την πλευρά της Άγκυρας.
Επειδή το γνωρίζουμε κι επειδή γνωρίζουμε τις πάγιες τακτικές μεθόδους που χρησιμοποιούν οι μυστικές υπηρεσίες της γείτονος, μήπως οι εν Ελλάδι υπεύθυνοι πρέπει να κινηθούν τάχιστα και να αποκόψουν κάθε περίπτωση επανάληψης μίας επίθεσης «ήπιας ισχύος» ιδιαίτερα στα νησιά του ανατολικού και νοτιο-ανατολικού Αιγαίου;
Αν οι φέροντες την θεσμική ευθύνη δεν μπορούν να κατανοήσουν το πώς δημιουργούνται και λειτουργούν «μαλακά υπογάστρια» μέσα στην Ελληνική κοινωνία, το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να παραιτηθούν, αφού και οι ίδιοι είναι μέρος του προβλήματος και του κινδύνου που απειλεί την χώρα.