Μετά τις προβοκατόρικες δηλώσεις του για τις βραχονησίδες «Καρντάκ» και το δίκαιο του αιτήματος των Σκοπιανών να ονομάζουν το κράτος τους «Μακεδονία», το μέλος του Σύριζα, Νάσος Θεοδωρίδης, δίνει ακόμη ένα δείγμα του ακραίου ανθελληνισμού, ο οποίος υποβόσκει στη κομματική βάση του κόμματος των μαρξιστών προδοτών. Τούτη τη φορά, στο στόχαστρο της αντεθνικής του δράσεως, μπήκε ο Ποντιακός Ελληνισμός, του οποίου την φυλετική καταγωγή αμφισβητεί ευθέως. Σε συνέντευξη που παραχώρησε σε φυλλάδα η οποία απηχεί τις θέσεις της Άγκυρας στη Θράκη, ο Νάσος Θεοδωρίδης έβαλε μύδρους κατά των Ελλήνων Ποντίων, τασσόμενος αναφανδόν υπέρ της τουρκικής προπαγάνδας, την οποία μάλιστα προωθεί ανερυθρίαστα. Συγκεκριμένα, στο άρθρο το οποίο υπογράφει υπό τον τίτλο «ο μύθος της “γνήσιας ελληνικότητας” των Ποντίων», ισχυρίζεται πως οι. «αυτοαποκαλούμενοι» Πόντιοι, δεν είναι παρά το εκχριστιανισμένο σκέλος της παρακαυκάσιας φυλής των μουσουλμάνων Λαζών, το οποίο μετακινήθηκε στην Ελλάδα το 1923, συνεπεία της Συνθήκης της Λωζάννης.
Πέραν του εμετικού τίτλου και του ιστορικώς κατακρεουργημένου προλόγου, το άρθρο στο σύνολό του, θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελεί προπαγανδιστικό εγχειρίδιο των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών, για την επιβολή της τουρκικής θεώρησης της Ιστορίας, στην παρευξείνια εκείνη περιοχή που καλείται Πόντος. Ο συνεργάτης του κυρίου Τσίπρα, αποφεύγει για «ιστορικούς» λόγους προφανώς και να αναφέρει ακόμη την λέξη «Πόντος», αποκαλώντας την περιοχή όπου μεγαλούργησε ο ποντιακός Ελληνισμός ως «Λαζιστάν»! Ισχυρίζεται μάλιστα, πως στις αρχές του 20ου αιώνος, οι «ελληνίζοντες» Λαζοί, αποτελούσαν το 20% του ντόπιου πληθυσμού, ενώ 150.000 εξ’ αυτών εξοστρακίστηκαν στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό του μισελληνισμού του αρθρογράφου, το τμήμα εκείνο που αφορά στο τουρκικό πογκρόμ κατά των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης το 1955. Γράφει το στέλεχος του Σύριζα: «τον 18ο αιώνα οι Λαζοί μουσουλμάνοι εγκαταστάθηκαν σε Κύπρο και Κρήτη μεταφέροντας την πολιτιστική τους επιρροή. Την 6η Σεπτεμβρίου του 1955, το πλήθος που κατέστρεψε περιουσίες Ρωμιών της Πόλης αποτελείτο κυρίως από Λαζούς οι οποίοι έφθασαν στην Ισταμπούλ αγανακτισμένοι από την βομβιστική επίθεση στο σπίτι του Μουσταφά Κεμάλ στη Θεσσαλονίκη»!
Εκεί βέβαια που ξεπερνά ακόμη και τους Τούρκους διαστρεβλωτές της ιστορικής πραγματικότητας, είναι η δικαιολόγηση των ανηλεών διώξεων των νεότουρκων προς τον ποντιακό Ελληνισμό, κατά την περίοδο 1915-1919. Αναφέρει ο θλιβερός κήρυκας του τουρκισμού στην Ελλάδα: «την περίοδο 1915-19, οι Λαζοί χριστιανοί του Πόντου ανέπτυξαν τρομοκρατική δράση κατά του τουρκικού πληθυσμού με σύμπραξη αρμενικών συμμοριών σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη συγκυρία για την ακεραιότητα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, η οποία είχε υποστεί την ρωσική εισβολή. Οι Λαζοπόντιοι φύλαρχοι μαζί με Λαζούς λιποτάκτες, χριστιανικού θρησκεύματος, συμπαρατάχθηκαν στη διάρκεια του ρωσοτουρκικού πολέμου με τα ρωσικά στρατεύματα κατοχής, καταπολέμησαν το στρατό του κράτους του οποίου ήταν υπήκοοι, τρομοκρατώντας και δολοφονώντας τους μουσουλμάνους Λαζούς και τους Τούρκους συμπολίτες τους. Δικαιολογημένο ήταν να χαρακτηρισθούν εθνοπροδότες και να εκτοπισθούν στη ΝΑ Τουρκία, μακριά από τα ευαίσθητα ρωσοτουρκικά σύνορα».
Αυτά είναι μεταξύ άλλων «ωραίων», όσα έγραψε ο Συριζαίος Νάσος Θεοδωρίδης, αποδεικνύοντας ότι η Αριστερά αποτελεί φερέφωνο της τουρκικής προπαγάνδας εντός των ελληνικών συνόρων.Θα πρέπει να είμαστε περιχαρείς, όχι φυσικά για το περιεχόμενο των θέσεων του κυρίου Θεοδωρίδη(τον οποίο οι Πόντιοι χαρακτηρίζουν ως άτομο το οποίο μάλλον χρήζει ψυχιατρικής παρακολούθησης), οι οποίες ίσως και να διδάσκονται στα στελέχη της ΜΙΤ, αλλά για το γεγονός πως η δημόσια έκφραση αυτών, αποκαλύπτει την πραγματική προσέγγιση του Σύριζα και των συνιστωσών του, απέναντι στο ζήτημα Ελληνικό Έθνος και ιστορία των σχέσεών του με τους γειτονικούς λαούς. Πλέον, δεν υπάρχει καμιά απολύτως δικαιολογία ώστε να ισχυρισθεί κάποιος ότι δε γνώριζε τι κρύβεται πίσω από το Σύριζα.