Ο διεθνισμός και η παγκοσμιοποίηση είναι δύο έννοιες σχεδόν ταυτόσημες που απορρέουν ο μεν πρώτος από την μαρξιστική αριστερά και ο δεύτερος από τον φιλελευθερισμό. Ο μεν διεθνισμός αποσκοπεί στην καθυπόταξη ολόκληρου του πλανήτη υπό τις διαταγές του «κόμματος», την παγκόσμια επικράτηση δηλαδή του κομμουνισμού. Η δε παγκοσμιοποίηση αποτελεί τον ύστατο σκοπό των φιλελεύθερων με την διεθνή επικράτηση του καπιταλισμού, όπου εργάτες, κεφάλαια και εμπορεύματα θα μετακινούνται χωρίς περιορισμούς. Ποια είναι η αντικειμενική διαφορά των δύο αυτών εννοιών; Ότι στην περίπτωση του διεθνισμού κυρίαρχος θα είναι το «κόμμα» και στην περίπτωση της παγκοσμιοποίησης οι πολυεθνικές εταιρίες. Ευλόγως θα αναρωτηθεί κάποιος «και ποια η διαφορά;». Η διαφορά είναι όσες και οι διαφορές της άλλης όψης του ίδιου νομίσματος, δηλαδή καμία επί της ουσίας. Όπως έλεγε ο Λένιν στα βιβλίο του «Κράτος και Επανάσταση», ο καπιταλισμός όσο πιο μονοπωλιακός γίνεται τόσο αρχίσει να μοιάζει με μια διαστρέβλωση του μαρξιστικού σοσιαλισμού. Ως «διαστρέβλωση» βέβαια το έλεγε ο ίδιος. Αν είχαμε την άποψη των εκατομμυρίων δυστυχισμένων που ζήσανε τον «υπαρκτό σοσιαλισμό», μάλλον δεν θα συμφωνούσαν με τον Λένιν.
Είθισται η νομιμοποίηση της όποιας αντι-φυσικής ιδεοληψίας και πρακτικής να επιχειρείται δια του αντικατοπτρισμού της στην Αρχαία Ελλάδα, ώστε αυτή να μεταμφιεστεί με το Άσβεστο Φως του Ελληνισμού, ως κάτι το φωτεινό, το προφανές, το αποδεκτό. Ενδεικτικά αξίζει να αναφέρουμε τις παλαιότερες «επιστημονικές» ημερίδες για την ομοφυλοφιλία στην Αρχαία Ελλάδα και τις μεταγενέστερες παρόμοιες ημερίδες για την παιδεραστία στην Αρχαία Ελλάδα. Και αναφέρουμε την λέξη «επιστημονικές» εντός εισαγωγικών, γιατί τέτοιες ανιστόρητες εισηγήσεις μόνο προϊόν πρακτορισμού μπορεί να είναι, αφού τα γραπτά των Αρχαίων Ελλήνων μιλούν από μόνα τους και συγκεκριμένα επί των ζητουμένων. Ενδεικτικά να παραθέσουμε την άποψη των δημοκρατών Αθηναίων, επί του ζητήματος, όπως αυτή παρατέθηκε στους νόμους του Σόλωνα και πρόσταζε ποινές που ξεκινούσαν από την αφαίρεση πολιτικών δικαιωμάτων μέχρι και θανατική ποινή για τους ομοφυλόφιλους. Μπορούμε ευκόλως να φανταστούμε τις απόψεις τους για την παιδεραστία ή τις απόψεις των Σπαρτιατών για αμφότερα τα ζητήματα.
Πάμε, όμως, στο ζητούμενο και εν προκειμένω στην «κόντρα» μεταξύ του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, του Υπουργείου Υγείας και της Χρυσής Αυγής για την νέα διάσταση που έλαβε το κοινωνικό έργο των Ελλήνων Εθνικιστών, υπό την μορφή των «Ελλήνων Γιατρών». Στην επαύριον της ανακοίνωσης των νέων κοινωνικών υπηρεσιών της Χρυσής Αυγής προς τους Έλληνες που κατάντησε αναξιοπαθούντες η μνημονιακή συγκυβέρνηση των υποποδίων των τραπεζιτών, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών και το Υπουργείο Υγείας επιδόθηκαν σε μια άνευ προηγουμένου τρομοκρατική εκστρατεία εναντίον του Κινήματος και όσων επιλέξουν να βοηθήσουν αυτή την προσπάθεια. Έφτασαν στο σημείο να απειλούν τους Ιατρούς με πειθαρχικό και διαγραφή επειδή όπως είπαν «πατούν τον όρκο του Ιπποκράτη». Η αγραμματοσύνη των ταγών της μνημονιακής συγκυβέρνησης προκαλεί πραγματικά τραγέλαφο στους υποψιασμένους, ενώ ο συντονισμός τους είναι ενδεικτικό μίας συμμορίας που λειτουργεί συστηματικά. Δεν είναι τυχαίο ότι τους δύο δεν τους χωρίζει ούτε «μεσοτοιχία», αφού αμφότεροι ανήκουν στην παράταξη της ΝΔ.
Ποιος είναι όμως ο όρκος του Ιπποκράτη που λένε ότι καταπατήθηκε και ποιος ήταν ο Ιπποκράτης, ο οποίος δημιούργησε τον εν λόγω όρκο; Το ζητούμενο έχει πραγματικά πολύ γέλιο, αν κάτσει κανείς και το ψάξει. Κοιτώντας την ιστοσελίδα της Ιατρικής Σχολής Αθηνών βλέπουμε ότι ο αληθινός, πρωτότυπος όρκος του Ιπποκράτη δεν δίδεται πλέον στους νέους Ιατρούς. Αντ’ αυτού δίδεται ένας άλλος όρκος. Ποιο είναι το επιχείρημα τους όμως για να «περάσουν πειθαρχικό» τους Ιατρούς που συμβάλλουν στο κοινωνικό έργο της Χρυσής Αυγής; Το επιχείρημα είναι ότι ο όρκος του Ιπποκράτη λέει ότι ο Ιατρός οφείλει να εξετάζει και να θεραπεύει ανεξαρτήτως Φυλής, Εθνικότητας, Θρησκείας ή οποιασδήποτε άλλης διάκρισης. Μία επικοινωνιακή φανφάρα, δηλαδή, και τίποτε παραπάνω, αφού όλες οι κινήσεις της Χρυσής Αυγής γίνονται με καθόλα νόμιμο τρόπο και χωρίς ποτέ να εκτίθεται σε νομικό ή οποιονδήποτε άλλο κίνδυνο ουδείς.
Ποιος είναι όμως ο πραγματικός Όρκος του Ιπποκράτη πριν ένα συνονθύλευμα παγκοσμιοποιητικής ηθικής πάρει την θέση του, φορώντας την μάσκα του αρχαιοπρεπούς με σκοπό την παραχάραξη της Ιστορίας και την προώθηση αντι-ελληνικών αξιών, ως αρχαιοελληνικές, στα πλαίσια που συζητήσαμε παραπάνω; Λέει, λοιπόν, ο πραγματικός Όρκος του Ιπποκράτη:
“Ορκίζομαι στον Απόλλωνα τον Ιατρό και στον Ασκληπιό και στην Υγεία και στην πανάκεια και σ΄ όλους τους Θεούς επικαλούμενος την μαρτυρία τους, να τηρήσω πιστά κατά τη δύναμη και την κρίση μου αυτό τον όρκο και το συμβόλαιό μου αυτό. Να θεωρώ αυτόν που μου δίδαξε αυτή την τέχνη ίσο με τους γονείς μου και να μοιραστώ μαζί μου τα υπάρχοντά μου και τα χρήματά μου αν έχει ανάγκη φροντίδας.
Να θεωρώ τους απογόνους του ίσους με τ΄ αδέλφια μου και να τους διδάξω την τέχνη αυτή αν θέλουν να τη μάθουν, χωρίς αμοιβή και συμβόλαιο και να μεταδώσω με παραγγελίες, οδηγίες και συμβουλές όλη την υπόλοιπη γνώση μου και στα παιδιά μου και στα παιδιά εκείνου με δίδαξε και στους άλλους μαθητές που έχουν κάνει γραπτή συμφωνία μαζί μου και σ΄ αυτούς που έχουν ορκισθεί στον ιατρικό νόμο και σε κανέναν άλλο και να θεραπεύω τους πάσχοντες κατά τη δύναμή μου και την κρίση μου χωρίς ποτέ, εκουσίως, να τους βλάψω ή να τους αδικήσω. Και να μη δώσω ποτέ σε κανένα, έστω κι αν μου το ζητήσει, θανατηφόρο φάρμακο, ούτε να δώσω ποτέ τέτοια συμβουλή. Ομοίως να μη δώσω ποτέ σε γυναίκα φάρμακο για ν΄ αποβάλει. Να διατηρήσω δε τη ζωή μου και την τέχνη μου καθαρή και αγνή. Και να μη χειρουργήσω πάσχοντες από λίθους αλλά ν΄ αφήσω την πράξη αυτή για τους ειδικούς. Και σ΄ όποια σπίτια κι αν μπω, να μπω για την ωφέλεια των πασχόντων αποφεύγοντας κάθε εκούσια αδικία και βλάβη και κάθε γενετήσια πράξη και με γυναίκες και με άνδρες, ελεύθερους και δούλους. Και ό,τι δω ή ακούσω κατά την άσκηση του επαγγέλματός μου, ή κι εκτός, για τη ζωή των ανθρώπων, που δεν πρέπει ποτέ να κοινοποιηθεί, να σιωπήσω και να το τηρήσω μυστικό. Αν τον όρκο μου αυτό τηρήσω πιστά και δεν τον αθετήσω, είθε ν΄ απολαύσω για πάντα την εκτίμηση όλων των ανθρώπων για τη ζωή μου και για την τέχνη μου, αν όμως παραβώ και αθετήσω τον όρκο μου να υποστώ τα αντίθετα από αυτά”.
Πραγματικός κόλαφος ο πραγματικός Όρκος του Ιπποκράτη για όσους πιστεύουν στην παγκοσμιοποίηση, τον διεθνισμό ή τον κοσμοπολιτισμό. Καταρχάς ακόμα και ο αδαής αναγνώστης θα παρατηρήσει ευθύς αμέσως ότι πουθενά δεν αναφέρονται τα «αντιρατσιστικά» μηνύματα του Λυκουρέντζου και του Πατούλη, υπουργού υγείας και προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών αντίστοιχα. Αντιθέτως βλέπει ότι ο πραγματικός Όρκος του Ιπποκράτη ξορκίζει χωρίς καμμία αμφιβολία τις εκτρώσεις που αποτελούν ταυτοχρόνως «ανθρώπινο δικαίωμα» και πληγή του Έθνους. Θα μπορούσε, όμως, να εννοεί το «αντιρατσιστικό» μήνυμα θα προφτάσει να πει ο εμπαθής αντιρατσιστής. Και έτσι να ξεφτιλιστεί οριστικά και ανεπανόρθωτα από τον βίο του ίδιου του Ιπποκράτη.
Ο Ιπποκράτης, λοιπόν, Δωριεύς την καταγωγή, γεννήθηκε στην Κω το 460 π.Χ. και ανήκε στον ενδοξότατο κλάδο των Ασκληπιαδών. Σύμφωνα με την παράδοση, εκ πατρός (ιατρού Ηρακλείδη) καταγόταν από το θεό της ιατρικής Ασκληπιό και εκ μητρός (Φαιναρέτης) από τον ήρωα της Ελληνικής Μυθολογίας Ηρακλή. Ήταν προικισμένος με μεγάλη εργατικότητα και ροπή για μάθηση και σπούδασε ιατρική στο φημισμένο Ασκληπιείο της Κω. Αρχικά υπήρξε μαθητής του ίδιου του πατέρα του, κατόπιν του Ηρόδικου, του Γοργία, του ρήτορα Λεοντίνου και του Δημόκριτου του Αβδηρίτη. Σε κάποια φάση της ζωής του τον καλεί ο βασιλέας των Περσών Αρταξέρξης, την στιχομυθία της οποίας πρόσκλησης παραθέτουμε παρακάτω:
ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ 3 ΕΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ 9
Ὁ Βασιλεὺς τῶν Βασιλέων Μέγας Ἀρταξέρξης χαιρετᾷ τὸν Ὑστάνη, ὕπαρχο τοῦ Ἑλλησπόντου.
Ἡ φήμη γιὰ τὴν τέχνη τοῦ Ἱπποκράτη, τοῦ γιατροῦ ἀπὸ τὴν Κῶ ποὺ κρατάει ἀπὸ τὴν γενηὰ τοῦ Ἀσκληπιοῦ, ἔφτασε καὶ σὲ μένα. Δός του λοιπὸν ὅσο χρυσάφι θέλῃ καὶ ἄφθονα ὅ,τι ἄλλο τοῦ λείπει καὶ στεῖλε τον σὲ ἐμᾶς. Θὰ ᾖναι ἰσότιμος μὲ τοὺς καλλίτερους τῶν Περσῶν. Κι ἂν βρίσκεται καὶ κἄποιος ἄλλος ἄνθρωπος σπουδαῖος στὴν Εὐρώπη, νὰ τὸν κάνῃς φίλο τοῦ βασιλικοῦ οἴκου προσφέροντάς του πλούτη χωρὶς νὰ διστάσῃς. Γιατὶ τὸ νὰ βρῇς ἀνθρώπους ποὺ νὰ μποροῦν νὰ ὠφελήσουν μὲ τὶς συμβουλές τους δέν εἶναι εὔκολο. Ὑγίαινε.
Ὁ Ὑστάνης, ὕπαρχος τοῦ Ἑλλησπόντου, χαιρετᾷ τὸν Ἱπποκράτη, ἀπόγονο τῶν Ἀσκληπιαδῶν.
Ὁ Μέγας Βασιληὰς Ἀρταξέρξης σὲ χρειάζεται κι ἔστειλε μήνυμα σὲ μένα τὸν ὕπαρχο, ζητῶντας νὰ σοῦ δώσω χρήματα καὶ χρυσάφι ὅσο θέλῃς καὶ μὲ ἀφθονία ὅ,τι ἄλλο ἔχῃς ἀνάγκη καὶ ὅσα θέλῃς καὶ νὰ σὲ στείλω σ’ ἐκεῖνον γρήγορα. Θὰ ᾖσαι ἰσότιμος μὲ τοὺς καλλίτερους τῶν Περσῶν. Ἐσὺ λοιπὸν νὰ βρεθῇς στὸ πλευρό του γρήγορα. Ὑγίαινε.
Ὁ γιατρὸς Ἱπποκράτης χαιρετᾷ τὸν ὕπαρχο τοῦ Ἐλλησπόντου Ὑστάνη.
Σχετικὰ μὲ τὴν ἐπιστολὴ ποὺ μοῦ ἔστειλες λέγοντας ὅτι ἔρχεται ἀπὸ τὸν βασιληά, μήνυσε στὸν βασιληὰ ὅσα σοῦ γράφω ὅσο τὸ δυνατὸν γρηγορώτερα. Ἀπὸ εἰσοδήματα καὶ ῥοῦχα καὶ κατοικία καὶ ὅ,τι ἄλλο χρειάζεται στὴ ζωὴ ἔχουμε άρκετά. Δέν ἐπιτρέπεται ἐγὼ νὰ καρπωθῶ πλούτη ἀπὸ τοὺς Πέρσες οὔτε νὰ θεραπεύσω τὶς ἀῤῥώστιες τῶν βαρβάρων ποὺ εἶναι ἐχθροὶ τῶν Ἑλλήνων. Ὑγίαινε.
Ὁ Ἱπποκράτης χαιρετᾷ τὸν Δημήτριο.
Ὁ βασιληὰς τῶν Περσῶν μοῦ μήνυσε νὰ πάω κοντά του· δέν ξέρει ὅτι γιὰ μένα ἡ σοφία ἔχει μεγαλύτερη δύναμι ἀπὸ τὸ χρυσάφι. Ὑγίαινε.
Ὁ ὕπαρχος τοῦ Ἑλλησπόντου Ὑστάνης χαιρετᾷ τὸν μεγάλο του δεσπότη, τὸν Βασιλέα τῶν Βασιλέων Ἀρταξέρξη.
Τὴν ἐπιστολὴ ποὺ μοῦ ἔστειλες λέγοντάς μου νὰ τὴν στείλω στὸν Ἱπποκράτη, τὸν γιατρὸ ἀπὸ τὴν Κῶ τὸν Ἀσκληπιάδη, τὴν ἔστειλα. Ἔλαβα ἀπὸ αὐτὸν τὴν ἀπόκρισι ποὺ ἔγραψε καὶ ἔδωσε ζητῶντας νὰ τὴν στείλω στὸ παλάτι σου. Ἔστειλα λοιπὸν τὸν Γυμνάσβη Διευτύχη νὰ σοῦ τὴν φέρῃ καὶ νὰ σοῦ πῇ. Ὑγίαινε.
Ὁ Βασιλεὺς τῶν Βασιλέων Μέγας Ἀρταξέρξης λέει στοὺς Κῴους τὰ ἀκόλουθα:
Δῶστε στοὺς ἀγγελιοφόρους μου τὸν γιατρὸ Ἱπποκράτη ποὺ ἔχει κακοὺς τρόπους καὶ φέρεται μὲ ἀσέβεια καὶ σ’ ἐμένα καὶ στοὺς Πέρσες. Διαφορετικὰ μάθετε ὅτι θὰ ὑποστῇτε τὴν τιμωρία καὶ τοῦ παλῃοῦ σας λάθους. Θὰ καταστρέψω τὴν πόλι σας καὶ θὰ βυθίσω τὸ νησί σας στὸ πέλαγος καὶ ἔτσι θὰ πράξω ὥστε κἀνεὶς νὰ μήν γνωρίζῃ πιά ἂν ὑπῆρξε ποτὲ στὸ σημεῖο ἐκεῖνο τὸ νησὶ ἤ ἡ πόλι τῆς Κῶ.
Ἀπάντησις τῶν Κῴων.
Ὁ δῆμος ἀποφάσισε νὰ ἀπαντήσῃ στοὺς ἀγγελιοφόρους τοῦ Ἀρταξέρξη ὅτι οἱ Κῷοι δέν κάνουν τίποτε ἀνάξιο οὔτε τοῦ Μέροπα οὔτε τοῦ Ἡρακλῆ οὔτε τοῦ Ἀσκληπιοῦ. Ἀπὸ σεβασμὸ σ’ ἐκείνους, σύσσωμοι οἱ πολίτες δέν θὰ παραδώσουν τὸν Ἱπποκράτη ἀκόμη κι ἂν ἔμελλε νὰ χαθοῦν ἀπὸ τὸν χειρότερο ὄλεθρο. Ὅταν ὁ Δαρεῖος καὶ ὁ Ξέρξης γράφοντας ἐπιστολὲς ζήτησαν ἀπὸ τοὺς πατέρες μας γὴ καὶ ὕδωρ, ὁ δῆμος δέν τοὺς τὰ ἔδωσε, ἀντιμετωπίζοντάς τους σἂν κοινοὺς θνητούς, ὅμοιους μὲ ὅλους τοὺς ἄλλους ἀνθρώπους. Καὶ τώρα τὴν ἴδια ἀπόκρισι δίνει. Φύγετε ἀπὸ τὴν γὴ τῶν Κῴων, διότι δέν θὰ σᾶς παραδώσουν τὸν Ἱπποκράτη. Κι ἐσεῖς οἱ ἀγγελιοφόροι πῇτε στὸν βασιληὰ ὅτι οἱ θεοὶ δέν θὰ μᾶς ξεχάσουν.
Ο Ιπποκράτης, λοιπόν, αρνήθηκε να θεραπεύσει τους εχθρούς των Ελλήνων. Αυτός ήταν ο Ιπποκράτης και οι πράξεις του έρχονται σαν χαστούκι στα μούτρα των σύγχρονων παραχαρακτών του. Και όχι μόνο αρνήθηκε να θεραπεύσει τους εχθρούς των Ελλήνων, αλλά και πήρε την αμέριστη συμπαράσταση και αλληλεγγύη από τους Κώες, οι οποίοι με κίνδυνο της ζωής και της ανεξαρτησίας τους διέταξαν τους αγγελιαφόρους του Αρταξέρξη να φύγουν από το νησί.Μπορούμε, συνεπώς, να υποθέσουμε ότι δεν «υπονοείται» στον πραγματικό Όρκο του Ιπποκράτη κάποιο «αντιρατσιστικό» μήνυμα. Η δε στάση των Κώων δείχνει ότι η αξιοπρεπής στάση ζωής των Αρχαίων Ελλήνων συνάδει με το μήνυμα του Ιπποκράτη προς τον Αρταξέρξη.
Στο προκείμενο, όμως, και επειδή καλές οι ιστορικές αναλύσεις, καταδεικνύουν την αμορφωσιά των ταγών του καθεστώτος, αλλά ζούμε στο 2012, όπως ευλόγως θα έλεγε κάποιος. Στην Ελλάδα, λοιπόν, του 2012 υπάρχουν αναρίθμητες ΜΚΟ που προσφέρουν ιατρικές (και όχι μόνο…) υπηρεσίες αποκλειστικά σε λαθρομετανάστες. Για αυτούς τους ρατσιστές εναντίον των Ελλήνων δεν υπήρξαν ούτε καταδικαστικές ανακοινώσεις, ούτε απειλές από επίσημους φορείς. Αυτό είναι καθαρά ενδεικτικό της υποκρισίας που διακατέχει το πολιτικό σύστημα που, ορθώς, θεωρεί την Χρυσή Αυγή ως μόνο του πραγματικό εχθρό. Δεν είναι ο «ρατσισμός» και οι «διακρίσεις» που τους πειράζουν. Άλλωστε, η Χρυσή Αυγή δεν ωθεί κανέναν να παραβεί ούτε καν αυτό τον ψευδεπίγραφο Όρκο του Ιπποκράτη, στον οποίο αναφέρονται ο υπουργός υγείας και ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών. Αυτό που τους πειράζει είναι η άνευ προηγουμένου διείσδυση της Χρυσής Αυγής στην Ελληνική Κοινωνία. Μία αλματώδης άνοδος που τους απογυμνώνει από τα τείχη ψεύδους και προπαγάνδας που είχαν ορθώσει μαζί με τους υποτακτικούς τους στα τουρκοκάναλα. Τους πειράζει η Φωνή της Αλήθειας που όλο και εξαπλώνεται και κατακαίει τους βρικόλακες του σιωνιστικού ψεύδους. Τους πειράζει που κάποιος συμπαρίσταται στους καταπιεζόμενους Έλληνες, οι οποίοι αποτελούν τον ξεκάθαρο στόχο τους.
Εμείς από την πλευρά μας δηλώνουμε ευθαρσώς ότι δεν μας τρομάζει η προπαγάνδα τους και ο λυσσαλέος πόλεμος που μας εξαπολύουν. Ακόμα και οι βομβιστικές επιθέσεις του παρακράτους, το μόνο αποτέλεσμα που έχουν είναι το ατσάλωμα του ηθικού μας. Η κάθε επίθεση εναντίον μας από το κράτος ή το παρακράτος της διαπλοκής και της ρεμούλας μας δυναμώνει, μας πωρώνει, γιατί μας κάνει να αντιλαμβανόμαστε καθαρότατα την αγνότητα και την σημαντικότητα του αγώνα μας. Μας πολεμούν όλοι οι φαύλοι και οι διαπλεκόμενοι, Συναγωνιστές! Μας πολεμά όλο το σύστημα που έφερε την Χώρα στην κατάντια που βρίσκεται σήμερα. Καθήκον μας να συνεχίσουμε τον Αγώνα για Πατρίδα, Λαό και Ελευθερία. Ψηλά τις Σημαίες! Ζήτω Η Νίκη!
Υ.Γ. Στο υστερόγραφο αυτό οφείλω να ευχαριστήσω τον Συναγωνιστή Χρήστο Νίκα, για τα στοιχεία που παρείχε για αυτό το άρθρο.
Κώστας Αλεξανδράκης
Διαβάστε αυτό και άλλα πολλά στο δεύτερο τεύχος του περιοδικού “Μαίανδρος” που κυκλοφορεί