Σε καθημερινή, σχεδόν, βάση συνεχίζονται οι αντεθνικές προκλήσεις της ανεκδιήγητης Ρεπούση. Αυτήν τη φορά, στο στόχαστρό της μπήκε η διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών, της οποίας ζήτησε την κατάργηση, ενώ ζήτησε και την επανασυγγραφή των εγχειριδίων Ιστορίας με «υποχώρηση» των εθνικών στοιχείων. Επιβεβαιώνοντας, για μια ακόμη φορά, το σύνδρομο του Ηρώστρατου, η Ρεπούση ζήτησε η Ελλάδα να ακολουθήσει τα ευρωπαϊκά πρότυπα και να ξαναγράψει την Ιστορία της, προτάσσοντας όχι τα εθνικά στοιχεία αλλά τα ευρωπαϊκά και τα παγκόσμια. Δεν δίστασε, μάλιστα, δείχνοντας το απύθμενο βάθος του εθνομηδενισμού της, να χαρακτηρίσει «εθνολαϊκιστές» όσους δεν συμφωνούν μαζί της. «Αν ανοίξετε τα ευρωπαϊκά εγχειρίδια, θα δείτε την σχετική υποχώρηση της εθνικής Ιστορίας απέναντι στην ευρωπαϊκή και την παγκόσμια, την απάλειψη στερεοτύπων που αφορούν τους εθνικούς «άλλους», τη μετάβαση από μια ηρωική Ιστορία σε μια προβληματισμένη ιστορική εκδοχή».
Η παγκοσμιοποίηση και ο κοσμοπολιτισμός δεν θα μπορούσαν να βρουν πιο χαρακτηριστικό και κυνικό εκπρόσωπο των αντιφυσικών και αντεθνικών τους απόψεων, απ΄ότι στο πρόσωπο της Ρεπούση. Συνεχίζοντας στον ίδιο αμείωτο ρυθμό θράσους και αναίδειας, είπε τα εξής χαρακτηριστικά: «Είναι νεκρές γλώσσες τα λατινικά και τα αρχαία ελληνικά. Τι θέλει τώρα η ελληνική Βουλή; Να εξαιρέσει τα αρχαία Ελληνικά από τις μη ομιλούμενες γλώσσες; Όποιος τολμά να πάει κόντρα στο ρεύμα στοχοποιείται ως εθνομηδενιστής. Σας ζητώ να προσχωρήσετε σε μια γενναία μείωση των ωρών διδασκαλίας των αρχαίων Ελληνικών. Αν θέλετε να αναβιώσετε τα αρχαία, είναι καλύτερα να αναδείξουμε τα μουσεία και τον πολιτισμό και όχι τα Αρχαία Ελληνικά».
Όταν η Ρεπούση χαρακτηρίζει «νεκρή γλώσσα» τα Αρχαία Ελληνικά άνετα μπορεί να χαρακτηριστεί αγράμματη και αστοιχείωτη. Όταν χαρακτηρίζει «γενναία» την μείωση (γιατί όχι την πλήρη εξαφάνιση;) της διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών γιατί να μην χαρακτηριστεί, με την ίδια λογική, «γενναίος» και ο Εφιάλτης, ο οποίος «τσάκισε τον απάνθρωπο και αναχρονιστικό μιλιταρισμό των Σπαρτιατών δίνοντάς τους την ευκαιρία, την οποία αυτοί ως γνήσιοι εκπρόσωποι ενός αρχέγονου ναζισμού δεν αποδέχθηκαν, να συνάψουν έντιμη ειρήνη με τον Περσικό στρατό», όπως θα υποστήριζε κάποιος σύγχρονος «κουλτουριάρης»;
Πέρα, όμως, από τις όποιες υποκριτικές κραυγές διαφόρων πολιτικάντηδων, οι οποίοι δήθεν «αγανακτούν» με τα λεγόμενα της Ρεπούση, η εν λόγω ανθελληνίδα παραμένει ουσιαστικά στο απυρόβλητο. Αυτό συμβαίνει γιατί, πάνω απ΄όλα, είναι μια βουλευτής του «συνταγματικού τόξου». Η αναγκαιότητα συμπαγούς μετώπου εναντίον της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ υπερτερεί από τις κραυγαλέα αντεθνικές της θέσεις. Γι΄αυτό και συνεχίζει να είναι καλεσμένη στις στημένες και αποπροσανατολιστικές εκπομπές των καθεστωτικών τηλεοπτικών καναλιών, όπου συνεχίζει να χύνει το δηλητήριό της εναντίον της Ελληνικής Ιστορίας και Παράδοσης. Οι συνοδοιπόροι της, στον λεκτικό νεωτερισμό του «συνταγματικού τόξου», είναι ουσιαστικά το ίδιο κατάπτυστοι, όπως αυτή.
Την ώρα που αρνούνται τον διάλογο με ένα Πολιτικό Κόμμα, το οποίο εκφράζει μια τεράστια μερίδα του Ελληνικού Λαού, δεν έχουν τον παραμικρό ιδεολογικό, πολιτικό και ηθικό ενδοιασμό να συνομιλούν με την σύγχρονη εκδοχή του Ηρώστρατου, ο οποίος έκαψε τον Ναό της Εφέσου προκειμένου να μείνει στην Ιστορία. Η Ρεπούση επιτίθεται στην Ιστορική διαδρομή του Ελληνικού Έθνους επιδιώκοντας ουσιαστικά το ίδιο.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/h-repoush-janachtuphse-nekrh-glwssa-ta-archaia-ellhnika-na-katarghthoun#.UjCONcbIbSI#ixzz2ebD0S9wl