Έχουν λυσσάξει τα παπαγαλάκια του συστήματος να προβάλλουν βίντεο και φωτογραφίες που ουδέν το ποινικά μεμπτό έχουν, προκειμένου να δημιουργήσουν κλίμα εναντίον της Χρυσής Αυγής. Αυτό, βέβαια, συμβαίνει επειδή τόσο το ποινικό μέρος της υποθέσεως, όσο και το επικοινωνιακό δεν αποδίδει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, αλλά μάλλον τα αντίθετα.
Σε νομικό επίπεδο, γελάνε και οι πέτρες με το κατηγορητήριο της Χρυσής Αυγής, ενώ ο νομικός κόσμος έχει αρχίσει και εξεγείρεται εναντίον των μεθοδεύσεων, που ρεζιλεύουν το σύνολο του κλάδου. Αυτό παρά την αισχρή επίσκεψη Αθανασίου στην Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος, όπου εμμέσως πλην σαφώς έταξε χρήματα σε αντάλλαγμα για την χάλκευση στοιχείων και αποφάσεως. Σε επικοινωνιακό επίπεδο, οι δημοσκοπήσεις δείχνουν με σαφήνεια στο Μαξίμου ότι η κυβέρνηση έχει ήδη διαλυθεί, αφού η Χρυσή Αυγή ανεβαίνει ασταμάτητα, παρά τις μεθοδεύσεις τους και ίσως εν μέρει εξαιτίας των μεθοδεύσεων τους.
Όμως αξίζει σε αυτό το σημείο να θυμηθούμε ένα παλιό περιστατικό, το οποίο καταδεικνύει την απέραντη υποκρισία, με την οποία προσπαθούν να σκεπάσουν τα πραγματικά τους κίνητρα, που δεν είναι άλλα από την εξυπηρέτηση της ξενοκρατίας και τα ψηφαλάκια που συνεχώς χάνουν από την Χρυσή Αυγή. Ήταν Ιούλιος του 1998 όταν ο Βουλευτής της ΝΔ, Γεράσιμος Γιακουμάτος, εισήλθε κουμπουροφόρος μέσα στο κοινοβούλιο, απειλώντας να πυροβολήσει τον τότε υπουργό Δημοσίας Τάξεως, Γ. Ρωμαίο.
Όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα εκείνης της εποχής, εκ των οποίων σας παραθέτουμε αυτό της «Καθημερινής», ο Γιακουμάτος είχε μπει σαν καουμπόυς στο κοινοβούλιο, έχοντας ένα «ευμέγεθες» κουμπούρι περασμένο στην ζώνη του και ορατό σε όλους. Τότε, τόσο η Βουλή, όσο και το κόμμα του Γιακουμάτου είχαν αρνηθεί να επιβάλλουν κυρώσεις στον εν λόγω βουλευτή, ενώ ο τότε πρόεδρος της Βουλής, Α. Κακλαμάνης, είχε δηλώσει ότι ο κανονισμός της Βουλής δεν προβλέπει την λήψη πειθαρχικών μέτρων.
Σας παραθέτουμε το δημοσίευμα της εφημερίδος «Καθημερινή» στις 16 Ιουλίου του 1998:
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/ioulios-1998-otan-o-giakoumatos-oploforouse-kai-apeilouse-mesa-sth-boulh#ixzz2ngCORpcE