Site icon ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΟΜΟΛΟΓΙΑ Ντ. Χάρις: Δεν είναι ότι παρεμβαίνουμε, απλά οι μαριονέτες κάνουν ό,τι τους πούμε!

ΟΜΟΛΟΓΙΑ Ντ. Χάρις: Δεν είναι ότι παρεμβαίνουμε, απλά οι μαριονέτες κάνουν ό,τι τους πούμε!

Άκρως αποκαλυπτικός και συνάμα κυνικός εμφανίστηκε σε συνέντευξη του στην «Εφημερίδα των Φωτομοντάζ», επί τη ευκαιρία άλλης μίας επισκέψεως του στην Αθήνα (Παγκράτι – Κολιάτσου έχει κάνει την διαδρομή Νέα Υόρκη – Αθήνα από την είσοδο της Χρυσής Αυγής στη Βουλή), ο γνωστός και μη εξαιρετέος Δαυίδ Χάρις.

Στην συνέντευξη διέτρεξε με την συνοδεία του δημοσιογράφου τρία πολύ σημαντικά ζητήματα, αποσπάσματα σχετικά με τα οποία θα σας παραθέσουμε παρακάτω. Το πρώτο και καίριο ζήτημα ήταν η περίπτωση της Χρυσής Αυγής. Το δεύτερο η περίπτωση Καρυπίδη στον ΣΥΡΙΖΑ και το τρίτο η κατάσταση στην Ουκρανία και η στάση χαράς που κράτησε η εβραϊκή κοινότητα απέναντι στους Ουκρανούς «νεοναζί».

Στο ζήτημα της Χρυσής Αυγής και του Καρυπίδη, αμφότερα τα οποία άπτονται των εβραϊκών παρεμβάσεων στα ελληνικά πολιτικά πράγματα, ο Χάρις αρνήθηκε την επέμβαση μεν, «κάρφωσε» όμως δε τις εν Ελλάδι μαριονέτες ότι οι μαριονέτες λαμβάνουν τις αποφάσεις που έχει λάβει κι ο ίδιος. Το εν λόγω γεγονός σύμπνοιας απόψεως μεταξύ μαριονέτας και ενορχηστρωτή ο ίδιος το αποδίδει σε απλή συμφωνία, ενώ καθίσταται σαφές από τις βραβεύσεις και από τις πιέσεις ότι επρόκειτο για εκτέλεση εντολών.

Στο ζήτημα της Ουκρανίας ο Χάρις απέφυγε να απαντήσει, αναγκάζοντας τον δημοσιογράφο να τον ρωτήσει ευθέως για δεύτερη φορά. Στην δεύτερη απάντηση του «ένιψε τας χείρας του», αποφεύγοντας για άλλη μία φορά να απαντήσει και λέγοντας ότι «δεν είναι σίγουρος ότι κάθε αντισημιτικό περιστατικό προέρχεται από το Σβομπόντα». Κοινώς επειδή οι αμερικανοσιωνιστές έχουν πολύ ισχυρά συμφέροντα σε εκείνη την περιοχή και υπάρχει σύμπλευση συμφερόντων, ο Χάρις όχι μόνο σιωπά, αλλά και επικροτεί. Αντιθέτως στην περίπτωση της Χρυσής Αυγής, επειδή δεν υπάρχει σύμπλευση συμφερόντων, οι αμερικανοσιωνιστές είναι αμείλικτοι, φτάνοντας στο σημείο να διατάζουν τις παράνομες και αντισυνταγματικές διώξεις.

Σας παραθέτουμε τα αντίστοιχα αποσπάσματα:

«Πως σχολιάζετε τους ισχυρισμούς του ναζιστικού κόμματος της Χρυσής Αυγής ότι οι επισκέψεις σας στην Ελλάδα συνιστούν μία προσπάθεια να ασκήσετε την “εβραϊκή επιρροή στα ελληνικά πολιτικά πράγματα”;

Πρόκειται για ανοησίες. Ένα κόμμα σαν τη Χρυσή Αυγή εξαρτάται από τη δημιουργία εχθρών. Είναι μέρος της νοοτροπίας της, διότι δεν έχουν κάτι θετικό να παρουσιάσουν. Στηρίζονται στη δημιουργία φανταστικών εχθρών. Είμαστε πολλά χρόνια φίλοι της Ελλάδας και υπέρ των ελληνοαμερικανικών σχέσεων, υπέρ των σχέσεων της Ορθόδοξης Εκκλησίας και του εβραϊκού λαού, υπέρ των ελληνο-ισραηλινών σχέσεων. Οι αποφάσεις που αφορούν την Ελλάδα λαμβάνονται από τους Έλληνες πολιτικούς. Εμείς ερχόμαστε ως φίλοι.

Τι λέτε για την αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ στα αιχμηρά σας σχόλια που αφορούσαν τα αντισημιτικά σχόλια ενός υποψηφίου του (Θ. Καρυπίδη);

Η ανακοίνωση μας δεν αφορούσε τους υποψηφίους του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά έναν συγκεκριμένο. Δεν αφορούσε το κόμμα και τους υποψηφίους του, αλλά ένα μεμονωμένο πρόσωπο. Ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε τη σωστή απόφαση, άρα δεν υπάρχει διαφωνία.

Οι ίδιοι όμως σας κατηγορούν ότι κάνετε τα στραβά μάτια όσον αφορά το γεγονός ότι στη ΝΔ συμμετέχουν πρόσωπα που στο παρελθόν έχουν εκφράσει ρατσιστικές ή αντισημιτικές απόψεις, όπως ο Μ. Βορίδης ή ο Αδ. Γεωργιάδης. Τι απαντάτε;

Δεν κάνουμε τα στραβά μάτια για κανέναν. Όποιο κόμμα και αν είναι. Είτε της Αριστερές είτε της Δεξιάς. Όμως το συγκεκριμένο άτομο που έβαλε υποψηφιότητα στις δημοτικές εκλογές εξέφρασε ρατσιστικές απόψεις και εμείς πολεμάμε τον ρατσισμό. Και επαναλαμβάνω: Ο ΣΥΡΙΖΑ συμφωνεί, διότι πήρε την ίδια απόφαση. Έτσι, το θέμα έχει κλείσει. (σ.σ. Τσιμουδιά για Βορίδη, Γεωργιάδη)

Ποια είναι η άποψη σας για τις εξελίξεις στην Ουκρανία και πως σχολιάζετε τη συμμετοχή στη νέα κυβέρνηση νεοναζιστών της Ουκρανικής Ακροδεξιάς;

Καταρχάς είμαστε υπέρ της εδαφικής ακεραιότητας της Ουκρανίας. Έχουμε την ίδια άποψη με την Ε.Ε. και τις ΗΠΑ. Δυστυχώς για εμάς υπάρχουν σ’ αυτήν την περίπτωση ορισμένοι ιστορικοί παράγοντες. Θέλω να το ξεκαθαρίσω. Δεν θέλω να συγκρίνω τον Βλαντιμίρ Πούτιν και τη Ρωσία με τη Γερμανία και το πώς έβλεπε η τελευταία τη Σουδητία. Οι Γερμανοί ισχυρίζονταν ότι οι γερμανόφωνοι δεν προστατεύονταν επαρκώς από την Τσεχοσλοβακία και ως εκ τούτου ήταν καθήκον της Γερμανίας να αναλάβει την προστασία τους. Άρα σήμερα πρέπει να υπερασπιστούμε την εδαφική ακεραιότητα της Ουκρανίας και να πούμε ότι εντός αυτής της επικράτειας πρέπει να τυγχάνουν προστασίας όλοι. Είτε Ρώσοι, είτε Ουκρανοί είτε μειονοτικοί πληθυσμοί. Και τελικά, εάν ο Πούτιν βρίσκει ένα δυτικό κόσμο που είναι αδύναμος, διστακτικός και διασπασμένος, δεν είμαι βέβαιος για τη συνέχεια. Και θα θυμίσω πως λίγοι γνωρίζουν ονόματα όπως της Υπερδνειστερίας ή της Αμπχαζίας και της Οσετίας. Οι δύο τελευταίες περιοχές της Γεωργίας δεν της ανήκουν πλέον και η αυτονομία τους έχει αναγνωριστεί μόνο από τη Μόσχα και τη Νικαράγουα. Τώρα μιλάμε για την Κριμαία, το Χάρκοβο ή την Οδησσό. Ποια θα είναι η επόμενη, καθώς η Ρωσία λέει: «Ποιος άλλος ρωσόφωνος πληθυσμός θέλει προστασία;». Αυτό είναι επικίνδυνο. (σ.σ. Μέχρι και για την Νικαράγουα είπε, αλλά για την ερώτηση… μόκο)

Σας ρώτησα και για τους ναζιστές του Σβόμποντα (σ.σ. πρόσεχε κ. Τσακίρογλου με την επιμονή σου, γιατί μπορεί να διατάξει τον Σαμαρά να σε βγάλει εκτός νόμου…)

Το Σβομπόντα είναι ένα πολιτικό κίνημα που το παρακολουθούμε πολύ προσεκτικά. Τα ρατσιστικά, αντισημιτικά και ξενοφοβικά κόμματα δεν είναι ένα τοπικό πρόβλημα. Ανησυχούμε πολύ για τα ακροδεξιά κινήματα στη σημερινή Ουκρανία. Είχαμε πολλές συζητήσεις περί αυτού. Είναι μείζον θέμα για εμάς. Όμως ταυτόχρονα υπάρχουν και άλλο κόμματα και κινήματα στη χώρα που απορρίπτουν τις αντισημιτικές και ξενοφοβικές διαστάσεις. Δεν είμαι σίγουρος ότι κάθε αντισημιτικό περιστατικό προέρχεται από το Σβομπόντα. Επίσης, δεν έχουν όλοι την ίδια άποψη στο Σβομπόντα. Όμως εδώ βρίσκουν κάποιοι άλλοι την ευκαιρία να χειραγωγήσουν και να υποκινήσουν τα πράγματα. Υπάρχουν και άλλα κόμματα και άλλες χώρες που μπορεί να υποκινούν. Και μαντέψτε ποιες μπορεί να είναι. (σ.σ. ομολογία ή “καρφί” ήταν το συγκεκριμένο αίνιγμα, πάντως πάλι τσιμουδιά)»

Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/omologia-nt.-charis-den-einai-oti-parembainoume-apla-oi-marionetes-kanoun-o#ixzz2vH9iLgqs

Exit mobile version