Γράφει ο Αντίοχος.
Αναφερθήκαμε χθες στην επίθεση της νεοταξικής Ν.Δ. (Νέας Δυστυχίας) κατά της δυστυχίας μας και του Εθνικού Ιεράρχη Αμβροσίου, δια χειρός Φωτεινής (ή μάλλον Σκοτεινής…) Πιπιλή. Και θέσαμε τον φον Αντωνάκη προ των ευθυνών του: εάν δεν έχει σχέση με την επίθεση, να διαγράψει αμέσως την υβρίστρια και να ζητήσει δημοσίως συγνώμη από τον Ιεράρχη και το πλήρωμα της Εκκλησίας, για τον σκανδαλισμό που προκάλεσε η βουλευτίνα του, και μάλιστα μέσα στις Άγιες Ημέρες.
Όπως ήταν αναμενόμενο, τίποτα από τα παραπάνω δεν συνέβη. Και δεν περιορίστηκε στην (ένοχη) σιωπή ο (κατοχικός) πρωθυπουργός της μασονοδεξιάς και τακτικός θαμών της σατανιστικής Λέσχης Μπίλντενμπεργκ. Αλλά, για να μην αφήσει καμιά αμφιβολία για το ποιος κρύβεται πίσω από την οργανωμένη επίθεση κατά της Ορθοδοξίας, το antinews, (το οποίο ακόμα και οι… γάτες αυτού του τόπου γνωρίζουν ότι είναι το κατ’ εξοχήν διαδικτυακό όργανο του ιδίου προσωπικά) εξαπέλυσε νέα χυδαία επίθεση κατά του Ιεράρχη! Ιδού, λοιπόν, ποιοι παριστάνουν τους… θεματοφύλακες της ορθοδοξίας μας:
«Αρμαγεδών: Αμβρόσιος κατά Δήμου
…Ωστόσο, είναι προσωπικές απόψεις και μπορεί να γράφει και να λέει ότι θέλει. Σάμπως τον ακούει κανείς; Άλλο, όμως, οι ανοησίες κάποιου με αλαζονική συμπεριφορά και τάση αυτοπροβολής από κάποιον που δεν έχει κανένα θεσμικό ρόλο σ’ αυτή τη χώρα, κι άλλο η άκρως προκλητική συμπεριφορά ενός ιεράρχη, μητροπολίτη που υποτίθεται ότι διδάσκει την αγάπη, την καταλλαγή, τη συγχώρεση αν θέλετε.
Αλλά γιατί να περιμένουμε κάτι καλύτερο από έναν ιεράρχη όπως ο μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος; Μήπως η ιστορία του και η διαδρομή του είναι τέτοια που να τον δικαιολογούν για κάποια «παρεκτροπή»; Όχι φυσικά.
Μόλις έγινε γνωστό το θέμα με τον Νίκο Δήμου είδατε κανέναν σοβαρό άνθρωπο της Εκκλησίας να βγαίνει και να καταγγέλλει; Είδατε τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο; Όχι βέβαια, ο Αμβρόσιος βγήκε αλλά αντί να ασκήσει μια θεμιτή κριτική, με σοβαρότητα, σύνεση και κυρίως με επιχειρήματα άρχισε το γνωστό παραληρηματικό του λόγο…
Διαβάστε χριστιανικό λόγο από… Άγιο Πατέρα: Να σαπίσει το στόμα του, να αφοριστεί, ο γάϊδαρος, ο βάτραχος κοάξ κοάξ κ.λπ. Ακόμη και αιχμή κατά του Ιερώνυμου γιατί προφανώς δεν ξεχνά ότι ο Αρχιεπίσκοπος είναι ένας σοβαρός άνθρωπος ενώ ο ίδιος δεν έχει τον Χριστό μέσα του.
Δίκιο είχε να εκραγεί η βουλευτής της ΝΔ, Φωτεινή Πιπιλή η οποία έγραψε: «Μακαριώτατε αρχιεπίσκοπε. Η βλασφημία του Αμβροσίου μας σοκάρισε. Δεν ταιριάζουν στην ορθοδοξία τα φασιστοειδή», ενώ σε δηλώσεις της στο Mega τόνισε ότι οι ιερείς δεν πρέπει να μιλούν με φασιστοειδή τρόπο καθώς κάνουν ζημιά στην εκκλησία.
Αλλά όπως είπαμε και στην αρχή, γιατί να περιμένουμε κάτι καλύτερο από τον Αμβρόσιο ή κατά κόσμον Αθανάσιο Λενή; Για να ξέρετε με ποιον έχετε να κάνετε σας λέμε μια μικρή ιστορία :
Είναι γνωστός με το όνομα «χωροφύλακας των Καλαβρύτων» διότι κατά τη διάρκεια της Χούντας υπηρέτησε στη θρησκευτική υπηρεσία της χωροφυλακής. Γνωστός για τις ακροδεξιές του αντιλήψεις, από τους ιδρυτές της Αδερφότητας της Χρυσοπηγής, ο παλαιός ταγματάρχης της χωροφυλακής δεν ξέχασε ποτέ το παρελθόν του ως ιεροκήρυκας της χουντικής 7ετίας. Βρήκε στη Χρυσή Αυγή αυτό που πάντα έψαχνε και δεν δίστασε να εξυμνήσει τον Μιχαλολιάκο και την παρέα του. Όταν οι σοβαροί και άξιοι υπηρέτες της ελληνικής Εκκλησίας καυτηρίαζαν τη στάση και τις πρακτικές των Χρυσαυγιτών ο Αμβρόσιος του χαρακτήριζε «γλυκιά ελπίδα για τον απελπισμένο πια πολίτη» και «ήρεμη δύναμη στο σαπισμένο πια πολιτικό σύστημα». Επιτέθηκε στον Μεσσηνίας Χρυσόστομο, που στηλίτευσε την εγκληματική δράση των νοσταλγών του χιτλερισμού, μίλησε για «προδοτικά ΜΜΕ». Και είχε χαρακτηρίσει τότε «πρότυπο ζωής» τον δολοφόνο του 20χρονου Μιχάλη Μυρογιάννη στο Πολυτεχνείο τον Νοέμβρη του 1973.
Κάποτε ο μακαριστός αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ φέρεται να είχε ρωτήσει την μητροπολίτη Καλαβρύτων: «Δεν ξέρω ποιος γεννήθηκε πρώτος: ο διάβολος ή εσύ!».
Η απάντηση δική σας…».
(ΥΓ): Αλλά, έρχεται ο Μάιος και ο καθείς θα λάβει σύμφωνα με τα έργα του! Τίποτα άλλο Μπιλντενμπέργιε Αντωνάκη!
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/klimakwnetai-h-epithesh-ths-neotajitikhs-nd-kata-ths-orthodojias#ixzz2zQi9OybY