Site icon ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Ο Μέγας Αλέξανδρος διεκδικεί την Πατρίδα του

Ο Μέγας Αλέξανδρος διεκδικεί την Πατρίδα του

υπό Νικολάου Μπαραμπούτη, Ιατρού Παθολόγου

Ὡς γνωστόν βορείως τῶν Ἑλληνικῶν συνόρων ὑπάρχουν Ἑλληνικά ἐδάφη, τά ὁποία λόγω τοῦ ὅτι: “δίκαιον εἶναι τό συμφέρον τοῦ ἰσχυροτέρου”, βιαίως ἔχουν ἀποσπασθεῖ ἀπό τήν μητέρα Ἐλλάδα. Ἀλλά ὀφείλομεν νά ἐνθυμούμεθα καί τήν φράσιν ποῦ εἶχεν εἴπῃ ὁ σπουδαῖος συγκλητικός Κικέρων, μέ τήν ὁποίαν ἐπαναφέρει τά πράγματα εἰς τήν θέσιν των λέγοντας “πῶς ὅλοι οἱ νόμοι καί ὅλα τά δίκαια ἐπιτρέπουν, ἡ βία νά ἀπωθῆται δία τῆς βίας”. Αὐτά τά Ἑλληνικά ἐδάφη εἴτε διά εἰρηνικῶν μέσων, εἴτε διά ἄλλης ὁδοῦ, πρέπει νά ἐνσωματωθοῦν εἰς τήν μητέρα Ἑλλάδα.

Βορείως τῶν συνόρων μας ὑπάρχει κάποιος σεβαστός Κύριος πού μετά παρέλευσιν 2.250 ἐτῶν, ἄκουσον-ἄκουσον, ἀπό τοῦ θανάτου τοῦ Μ. Ἀλέξανδρου θέλει νά αὐτοαποκαλῆται Μακεδών καί νά δηλώνη ὅτι εἶναι ἀπόγονος τοῦ Μεγάλου Ἀλέξάνδρου. Σεβαστέ μου Κύριε, ἔχετε μερικήν γνῶσιν  τῆς ἱστορίας, καί μόνον αὐτήν ποῦ ὑπηρετεῖ τά ἰδικάς σας συμφέροντα καί τάς ἰδικάς σας ὑπαρξιακάς ἀνάγκας, ἐπθυμεῖτε νά ὑφαρπάσετε κάτι τό σπουδαῖον καί μεγαλοπρεπές, ὅπως τοῦτον εἶναι καταγεγραμμένον ἀπό τήν ἱστορίαν. Μετά παρέλευσιν 2.250 ἐπιθυμεῖτε νά ὑφαρπάσετε τήν ἱστορίαν καί τό μεγαλεῖον τοῦ Μ. Ἀλεξάνδρου. Κύριε, νά σᾶς ἐνημερώσωμεν ὡς ἔχουν τά γεγονότα,  τά ὁποία καί ἔχει καταγράψει ἡ ἱστορία.

Α) Τά γένη τῶν Ἑλλήνων εἶναι τέσσερα α) οἱ Δωριεῖς,  β)  οἱ Αἰολεῖς,  γ) οἱ Ἴωνες δ) οἱ Ἀχαιοί. Οἱ Μακεδόνες εἶναι Δωρικόν.

Β) Ὁ Μ. Ἀλέξανδρος ἐκ  πατρός Φιλίππου, εἶναι ἀπόγονος τοῦ Ἡρακλέους καί ἐκ τῆς μητρός του, τοῦ Ἀχιλλέως. Οἱ πρόγονοι του συμμετεῖχον εἰς τούς Ὀλυμπιακούς ἀγώνας, πού ἐξ ὁρισμοῦ εἰς αὐτούς συμμετεῖχον μόνον Ἕλληνες. Ὁ δέ Φίλιππος πατήρ τοῦ Μ.Ἀλεξάνδρου τό ἔτος 356 Π.Χ εἶχεν στεφθεῖ Ὀλυμπιονίκης εἰς  τό ἀγώνισμα  ἀρματοδρομίας. Νά σέ ἐνημερώσωμεν ὅτι τό ἔτος ἐνάρξεως τῶν Ὀλυμπιακῶν ἀγώνων εἶναι τό 776 Π.Χ  καί  ἕως τό 56 Μ.Χ δηλ διά 800 καί πλέον χρόνια ἀδιαλλείπως  συμμετεῖχον μόνον Ἕλληνες ἐκτός ἀπό τό 56 Μ.Χ ποῦ συμμετεῖχεν ὁ Νέρων, ἀλλά καί αὐτός ἐπικαλέσθηκε ὡς ἐπιχείρημα, τό ὅτι καί ἐμεῖς οἱ Ρωμαῖοι Ἕλληνες εἴμαστε, βεβαίως δέ καί τήν ἰσχύν του.

Γ) Οἱ Ἕλληνες διά νά ἀντιμετωπίσουν τούς Πέρσας πού εἶχον ἔλθει μέ ἑκατοντάδες χιλιάδων μισθοφόρους διά νά καταλλάβουν τήν Ἑλλάδα, ἔκαμαν εἰς τήν Κόρινθον, δύο πανελλήνια συνέδρια τό πρῶτον ἐγένετο ἐπί Βασιλείας Φιλίππου καί τό δεύτερον ἐπί Βασιλείας Μεγάλου Ἀλεξάνδρου.

Δ) Εἰς τήν Κόρινθον ὁ Μ. Ἀλέξανδρος συνάντησεν εἰς τό πυθάρι του τόν κυνικόν φιλόσοφον Διογένην, εἰς αὐτήν τήν συνάντησιν ἐγένοτο σπουδαῖος διάλογος, μικρόν ἀπόσπασμα παραθέτομεν ἀπό τόν Πλούταρχον· ὡς δ΄ἐκεῖνος ἀσπασάμενος καί προσειπών αὐτόν ἠρώτησεν·  «εἴ τίνος τυγχάνει δεόμενος» ἀπαντών εἶπεν: «μικρόν ἀπό τοῦ ἡλίου μετάστηθι». Πρός τοῦτο λέγεται τόν Ἀλέξανδρον οὕτω διατεθῆναι καί θαυμάσαι καταφρονηθέντα τήν ὑπεροψίαν καί τό μέγεθος τοῦ ἀνδρός, ὥστε τῶν περί αὐτόν ὡς ἀπήεσαν διαγελώντων καί σκωπτόντων, «ἀλλά μήν ἐγώ, εἰ μή Ἀλέξανδρος ἤμην, Διογένης ἄν ἤμην».

Σεβαστέ μου Κύριε αὐτόν τόν διάλογον τόν ἔκαμαν χωρίς μεταφραστήν, γιατί καί οἱ δύο εἶναι Ἕλληνες καί μιλοῦσαν Ἑλληνικά. Τώρα ἐσύ δηλώνεις Μακεδών. Διά νά συνεννοηθοῦμεν ὅμως σήμερα μέ τήν γλῶσσαν ποῦ ὁμιλεῖς θέλομεν μεταφραστήν. Οἱ Ἕλληνες ἀπό τότε μέχρι σήμερα ὁμιλοῦν τήν ἰδίαν γλῶσσαν. Καί ὁ μέγας φιλόσοφος Ἀριστοτέλης ὁ Σταγειρίτης καί Μ. Ἀλέξανδρος Ἑλληνικά μιλοῦσαν. Εἶμαι δέ βέβαιος πῶς δέν γνωρίζεις οὖτε τό ἴδιο τό ὄνομα σου τί σημαίνει, διότι τό Νικόλαος εἶναι ἀρχαῖον, ὅπως εἶναι καί τό Φίλιππος καί τό Ἀλέξανδρος, τά ὁποία καί αὐτά δέν ξέρεις τί σημαίνουν διότι εἶναι ἀρχαιοελληνικά ὀνόματα. Νά σέ πληροφορήσω πῶς τό Νικόλαος σημαίνει ἡ νίκη τοῦ λαοῦ. Εἰσέτι δέ περισσότερον δέν θά γνωρίζης τό τί σημαίνει βουκεφάλας τό ὄνομα τοῦ ἀλόγου του. Ἡ λέξις εἶναι σύνθετος ἀπό τό βοῦς καί κεφάλι, διότι τό κεφάλι τοῦ ἀλόγου του εἶχεν ὅψιν βοός. Ἡ Ἑλληνική γλῶσσα εἶναι ἡ ἴδια ἀπό τότε μέχρις σήμερον.

Εἶναι δέ αὐτονόητον νά μήν γνωρίζης τήν ἐννοιολογίαν τῶν λέξεων διότι, δέν ὁμιλεῖς Μακεδονικά, ἄρα δέν ὁμιλεῖς Ἐλληνικά, ὁμιλεῖς μίαν ἄλλην γλῶσσαν τήν ὁποίαν δέν ἀντιλαμβανόμεθα, καί ὡς ἐκ τούτου δέν εἶσαι Μακεδών.

Καί ἐπειδή δηλώνεις ὅτι δικαίωμα σου εἶναι ὁ αὐτοπροσδιορισμός, ἐπέτρεψε καί εἰς τόν ἴδιο τόν Μ. Ἀλέξανδρον τόν αὐτοπροσδιορισμόν. Νά σέ ἐνημερώσω ὅτι εἰς τήν μάχην  τοῦ Γρανικοῦ ποταμοῦ ἡ φιλαργυρία ὅπλισεν τά χέρια “ἑλλήνων” νά συστρατευθοῦν ὡς μισθοφόροι ὑπέρ τῶν Περσῶν καί ἐναντίον τοῦ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΥ καί τῶν Ἑλλήνων. Εἰς τήν μάχην αὐτήν ὁ Μ. Ἀλέξανρος, τούς μέν Πέρσας ἔσφαξεν τούς δέ “ἕλληνας” κατέσφαξεν, διότι ὡς εἶπεν <ἕλληνες ὄντες, ἐναντία τῆ Ἑλλάδι ὑπέρ βαρβάρων ἐμάχοντο>. Ἀπό τήν νίκην του αὐτήν, ἔστειλεν ὡς Ἕλλην Μακεδών 300 Περσικάς ἀσπίδας πρός τιμήν τῆς Ἀθηνᾶς εἰς τήν Ἀκρόπολιν τῶν Ἀθηνῶν. Εἰς μίαν ἄλλην μάχη, τῆς Ἰσσοῦ,  ἐπειδή ἀπάναντι του εἶχεν πάλιν <ἕλληνες> μισθοφόρους τῶν Περσῶν διά νά ἐνθαρρύνη τούς στρατιώτας του λέγει: «ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες θά πολεμήσωμεν καί ἐναντίον χρεοκοπημένων <ἑλλήνων> οἱ ὁποῖοι προδίδουν τήν πατρίδα τους καί τήν δόξαν τῶν προγόνων των μέ ἀντίτιμον ἕναν εὐτελήν μισθόν».  Μετά τήν μάχην τῆς Ἰσσοῦ ὁ Ἀλέξανδρος γράφει εἰς τόν Δαρεῖον,”Οἱ ὑμέτεροι πρόγονοι ἐλθόντες εἰς τήν Μακεδονίαν καί τήν ἄλλην Ἑλλάδα κακῶς ἐποίησαν ἡμᾶς οὐδέν προηδικημένοι. Ἐγώ δέ τῶν Ἑλλήνων ἡγεμών κατασταθείς καί τιμωρήσασθαι βουλόμενος Πέρσας, διέβην εἰς τήν Ἀσίαν, ὑπαρξάντων ὑμῶν”. Διαπιστώνεις καί ἐσύ μέ τά ἀνωτέρω ὁτι ὁ Μ. Ἀλέξανδρος ταυτοποιοῦσεν τόν ἑαυτόν του ΕΛΛΗΝΑ. Δ΄αὐτό καί ἡ παγκόσμιος κοινότης, τήν μετά τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου περίοδον τήν ὀνομάζει Ἑλληνιστικήν περίοδον.

Ὅταν δέ ἡ ἱστορία ἐπαναλαμβάνεται, δέν ἐπαναλαμβάνεται ὥς φάρσα ἀλλά ὥς τραγωδία. Οἱ Ἕλληνες ἐπραγματοποιήσαν τά πανελλήνια συνέδρια εἰς τήν Κόρινθον διά νά ἀντιμετωπίσουν τάς προηγηθείσας εἰσβολάς τῶν Περσῶν. Ὁ Ξέρξης εἶχεν εἰσβάλλει μέ ἕναν πολυάριθμον στρατόν ἀποτελούμενον ἀπό 44 μισθοφορικά φῦλα. Καί σήμερον δέν εἶναι λιγότερες οἱ φυλές πού ἔχουν εἰσβάλλει εἰς τήν Ἑλλάδα μας, διά νά τήν καταλάβουν. Ὁ νῦν πρωθυπουργός τῆς Ἑλλάδος Κος Σαμαρᾶς Ἀντώνιος ἀντιλαμβανόμενος τόν κίνδυνον ἔλεγεν προεκλογικῶς τήν 29/03/2012: “Η λαθρομετάστευση είναι ένα πρόβλημα που διογκώνεται και κάνουμε ότι δεν το βλέπουμε. Οι πόλεις μας έχουν καταληφθεί από παράνομους μετανάστες, εμείς θα τις ανακαταλάβουμε. Επίσης, θα καταργήσουμε το νόμο Ραγκούση που μετέτρεψε τη χώρα μας σε μαγνήτη παράνομων μεταναστών”. Αὐτό τό ὁποῖον μετέπειτα ἔπραξεν ὥς πρωθυπουργός καί μάλιστα κατόπιν ἔξωθεν ἐντολῶν ἦτο νά στείλῃ εἰς τήν φυλακήν Ἕλληνας πού ὑψώνουν τήν Ἑλληνικήν σημαίαν, πού τιμοῦν τούς προγόνους των, καί εἰς ἐκδηλώσεις τιμῆς καί μνήμης, χιλιάδες νέων ἄδουν σέ θέσιν προσοχῆς τόν Ἐθνικόν Ὕμνον καί  ψάλλουν τό: Τῇ ὑπερμάχῳ στρατηγῷ τὰ νικητήρια.

Εἶναι Χειμῶνας τοῦ 480 π.Χ., μετά τήν ναυμαχία τῆς Σαλαμῖνος, λίγο πρίν τήν μάχην τῶν Πλαταιῶν καί  ὁ  Μαρδόνιος, στρατηγός τῶν Περσῶν, ἐπιχειρεῖ  διά τοῦ χρυσοῦ νά ἐξαγοράσει τούς Ἕλληνες. Αἱ Ἀθῆναι ἔχουν μετατραπεῖ σέ  σωρό καμμένων  ἐρειπείων καί  ἡ Ἀττική γῆ ἔχει γίνει  στάχτη, ὡς καί τά δένδρα κομμένα καί καμμένα ἀπό τίς ὀρδές τῶν βαρβάρων  Οἱ Λακεδαιμόνιοι, φοβούμενοι μήπως οἱ Ἀθηναῖοι μηδίσουν, στέλνουν πρεσβεία εἰς τήν Ἀθήνα.

Ἰδού ἡ τότε μνημειώδης ἀπάντηση τῶν Ἀθηναίων: Τό μέν δεῖσαι Λακεδαιμονίους…  οὔτε χρυσός γής ἐστι οὐδαμόθι τοσούτος  οὔτε χώρη κάλλεει καί ἀρετή μέγα ὑπερφέρουσα  τά ἠμεῖς δεξάμενοι  ἐθέλοιμεν ἄν μηδίσαντες  καταδουλῶσαι τήν Ἑλλάδα…. αὔτις δέ τό Ἑλληνικόν  ἐόν ὄμαιμον τέ καί ὁμόγλωσσον καί Θεῶν ἱδρύματα κοινά καί θυσίαι  ἤθεα τέ ὁμότροπα,  τῶν προδότας γενέσθαι Ἀθηναίους οὐκ ἄν εὖ ἔχοι. …ἔστ’ ἄν καί εἰς περιή Ἀθηναίων  μηδαμά ὁμολογήσοντας ἠμέας Ξέρξη…

Τό ὅτι οἱ  Λακεδαιμόνιοι φοβήθηκαν μήπως ἔλθομεν σέ συμφωνία μέ τόν βάρβαρον εἶναι  ἀπολύτως ἀνθρώπινον.  Ὅμως εἶναι ἀναμφιβόλως ἐπαίσχυντο, πού φαίνεστε νά φοβάστε σχετικά μέ τό φρόνημα τῶν Ἀθηναίων ἐνῶ αὐτό τό γνωρίζετε ἄριστα, ὅτι δηλαδή πουθενά στή γῆ δέν ὑπάρχει τόσο χρυσάφι  οὔτε χώρα, πού νά ὑπερέχει ἐξαιρετικά ὡς πρός τήν ὀμορφιά καί τήν ἀρετή, τά ὁποία δεχόμενοι θά θέλαμε  νά ταχθοῦμε μέ τό μέρος τῶν Μήδων καί νά ὑποδουλώσουμε ἐντελῶς τήν Ἑλλάδα. Διότι εἶναι πολλά καί σημαντικά αὐτά πού μᾶς ἐμποδίζουν νά πράξωμεν τοῦτα, ἀκόμη κι ἄν τό ἐπιθυμούσαμεν, καί πρῶτα καί μέγιστα εἶναι τά ἀγάλματα καί τά οἰκήματα τῶν θεῶν, πού εἶναι πυρπολημένα καί θαμμένα στό χῶμα, γιά τά ὁποία εἶναι ἀνάγκη νά ἐπιβάλωμε τήν μεγίστην τιμωρίαν παρά νά συμμαχήσωμεν μέ αὐτόν πού διέπραξεν αὐτά, καί  ἐπιπλέον ἡ “Ελληνικότητα, πού εἶναι τό ὄμαιμον, τό ὁμόγλωσσον, τά κοινά  ἱδρύματα τά ἀφιερωμένα στούς θεούς καί οἱ θυσίες, καθώς καί τά ὁμοειδῆ  ἤθη, πού δέν θά  ἦτο ποτέ ἀνδρεῖον νά τά προδώσουν οἱ Ἀθηναῖοι. Νά γνωρίζετε λοιπόν καλά, ἄν ἔτυχε εἰς τό παρελθόν νά μήν τό γνωρίζετε, ὅτι, ἕως ὅτου σώζεται ἔστω καί ἕνας Ἀθηναῖος, μέ κανένα τρόπο δέν πρόκειται νά συνομολογήσωμεν μέ τόν Ξέρξη..

Μήπως καί σήμερον αἱ Ἀθῆναι δέν ἐπυρπολύθησαν καί δέν ἐλεηλατήθησαν ἀπό “ἕλληνας” καί ἀπό τούς εἰσβολεῖς λαθρομετανάστας. Μήπως δέν γίνονται βιασμοί, λῃστεῖαι, δολοφονίαι, καί παντός εἴδους ἐγκληματικαί ἐνέργειαι. Μήπως καί  σήμερον δέν ὑπάρχουν μισθοφόροι, ὄχι βέβαια τῶν Περσῶν, ἀλλά τῶν λαθρομεταναστῶν, μέ τήν διαφοράν ὅτι σήμερον εἶναι ἄμισθοι μισθοφόροι τῶν λαθρομεταναστῶν. Μήπως ἡ ὀλιγάριθμος ἡγετική ὁμάς τῆς <ἀριστερᾶς καί τῆς προόδου>, δέν κάμει κοινάς πορείας μέ τούς λαθρομετανάστες.

Ἀλλά μήπως ἀπό τό 2000 καί ἐντεῦθεν πρωθυπουργοί περιορισμένης εὐθύνης, καί χαμηλοῦ εἰδικοῦ βάρους ἀλλά καί στοιχείων ἀνθελληνισμοῦ δέν συνομολογοῦν καί δέν διαπραγματεύονται μέ τούς Σκοπιανούς διά τό ξεπούλημα τοῦ ὀνόματος τῶν ὀνομάτων αὐτό τό τοῦ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΚύριοι ὁ ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ δέν ἐξουσιοδότησεν κανέναν ἀπό ἐσᾶς διά  νά τόν διαπραγματεύεστε, μπροστά του εἶσθε τόσον πολύ ἀσήμαντοι.

Ἐάν παρά ταῦτα σεβαστέ μου Κύριε ἐξακολουθεῖς νά δηλώνης Μακεδών καί ὡς φαίνεται εἶσαι, διότι καί ὁ παπποῦς σου ἠγωνίσθη ὑπέρ τῆς Ἑλλάδος, μάθε τήν μητρικήν σου γλώσσα, αὐτήν τῆς μητέρας μας πατρίδος τῆς Ἑλλάδος διά νά μήν χρειαζόμεθα μετραφραστήν καί ἔλα νά ἑνώσωμεν τήν πατρίδα μας νά τήν κάνωμεν ἀκεραίαν, διότι ἀκόμη εἶναι ἀκρωτηριασμένη πρός τά βόρεια σύνορα της καί ὄχι μόνον. Καί ἐσύ ἴσως νά εἶσαι ἕνα ἀπό τά θύματα τοῦ παιδομαζώματος…

Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/o-megas-alejandros-diekdikei-thn-patrida-tou#ixzz34WjOm100

Exit mobile version