Άρθρο της Κορίνας Πενέση στην Εθνική εφημερίδα “
ΕΜΠΡΟΣ¨”
Η μαζική εισβολή λαθρομεταναστών είναι ένα φαινόμενο που η πατρίδα μας βιώνει εδώ και χρόνια. Αρχικά ξεκίνησε την δεκαετία του ΄90 με την είσοδο κυρίως αλβανών λαθρομεταναστών παντός είδους μετά την οικονομική κατάρρευση στην οποία επήλθε η χώρα τους.
Πολλοί από αυτούς ήταν άκρως εγκληματικά στοιχεία τα οποία συνέχισαν την δράση τους εντός του ελληνικού εδάφους, πολλές φορές εκτελώντας και εντολές που είχαν σκοπό να υπονομεύσουν εθνικά την χώρα μας. Ένα ποσοστό από αυτούς ήταν μουσουλμάνοι που όπως είναι γνωστό έχουν τα δικά τους ήθη και έθιμα. Το εξαιρετικά μικρό ποσοστό αυτών δεν ήταν τόσο ενοχλητικό τότε. Τώρα όμως
η κατάσταση έχει αλλάξει άρδην καθώς τα εκατομμύρια λαθροεποίκων που έχουν εισβάλει στην χώρα μας από χώρες της ανατολής που αποτελούν κυρίως εμπόλεμες ζώνες είναι ακραίοι ισλαμιστές. Ισλαμιστές που ερχόμενοι εδώ φέρνουν στις «αποσκευές» τους και τον δικό τους τρόπο ζωής.
Βέβαια σε αυτό έχουν και πολύ «άξιους» συνεργάτες. Χρόνια τώρα όλο το ανθελληνικό σύστημα σε αγαστή συνεργασία με την λεγόμενη «αριστερά» στην Ελλάδα , αυτοί που λένε «ούτε θεός ούτε αφέντης», περιθάλπουν και υποστηρίζουν με κάθε μέσο αυτό τον συρφετό εγκληματιών. Παρατηρούμε όλο και περισσότερους συστημικούς δημοσιογράφους, πολιτικούς κ.α. να αναφέρονται στα ανθρώπινα δικαιώματα των μουσουλμάνων, με προεξάρχοντες τους αριστερούς, οι οποίοι προτάσσουν τα στήθη τους για να προστατέψουν και να βοηθήσουν την εξάπλωση του ισλάμ. Το αστείο είναι ότι ενώ οι «προοδευτικοί» διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους για τα ανθρώπινα δικαιώματα, οι μουσουλμάνοι από την πλευρά τους δεν κάνουν καμία πρόοδο όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα. Ζητούν όλοι τους ανθρώπινα και ίσα δικαιώματα την στιγμή που οι ίδιοι στερούν βασικά δικαιώματα από τις γυναίκες τους, για παράδειγμα. Οι γυναίκες στο Ισλάμ ήταν, είναι και θα είναι κατώτερα όντα, ενώ οι άνδρες κάνουν ό,τι θέλουν.
Όλοι μας είδαμε και θαυμάσαμε τη συμπεριφορά της Μαίρης Κοτρώτσου, δικηγόρου του πακιστανικού τέρατος Αχμέτ Βακάς, που μακέλεψε το καλοκαίρι του 2012 την άτυχη Μυρτώ στην Πάρο.
Συγκεκριμένα, η εν λόγω δικηγόρος 1ον) ζήτησε την εξαίρεση δύο γυναικών από τους κληρωθέντες ενόρκους, ώστε οι ένορκοι να είναι όλοι άνδρες και να μη κρίνουν με αυστηρότητα τον πελάτη της. 2ον) Κάλεσε το Δικαστήριο να δείξει επιείκεια προς τον Αχμέτ Βακάς, διότι όταν διέπραξε το έγκλημα (καλοκαίρι 2012) στην Πάρο, διανύαμε την μεγάλη Νηστεία του Ραμαζανιού, η οποία απαγορεύει στους μουσουλμάνους όχι μόνο να τρώνε, αλλά και να συνουσιάζονται και να αυνανίζονται, οπότε ο Αχμέτ ήταν στερημένος. 3ον) Ζήτησε επιείκεια από το Δικαστήριο, διότι ο Βακάς μεγάλωσε στα βουνά του Πακιστάν όπου οι άνθρωποι είναι σκληροί και δεν έχουν σε μεγάλη υπόληψη τις γυναίκες, τις οποίες θεωρούν αναλώσιμες!..
Και σαν να μην έφτανε αυτό, ακούσαμε και το εξής: ότι οι υπόλοιποι Πακιστανοί κατελήφθησαν από ιερά οργή όταν αντίκρυσαν τον ομοεθνή τους που έστειλε την Μυρτώ να παλεύει με τον θάνατο, επειδή λέει, μαγάρισε το ραμαζάνι!
Το πόσο «αναλώσιμες», λοιπόν θεωρούν τις γυναίκες οι πακιστανοί αλλά και οι αφγανοί, οι ιρανοί και εν γένει ο ισλαμικός κόσμος θα το δούμε παρακάτω, μέσα από το «ιερό» τους βιβλίο:
– «Κι αν φοβάστε ν’ αδικήσετε τις ορφανές (σε περίπτωση γάμου) τα ορφανά, τότε να παντρεύεστε άλλες δύο ή τρεις ή τέσσερις γυναίκες της εκλογής σας. Κι αν όμως φοβάστε ακόμη μήπως τις αδικήσετε τότε, να παντρεύεστε μόνο μία, ή όποιες έχετε αιχμάλωτες κι αυτό για να σας προφυλάξει απ’ το να φερθείτε άδικα.»
– «Και όσες από τις γυναίκες σας είναι ένοχες μοιχείας τότε καλέστε τέσσερις μάρτυρες από σας. Αν αυτοί μαρτυρήσουν, τότε περιορίστε τες στα σπίτια, ώσπου ο θάνατος να τις διεκδικήσει, εκτός αν ο ΑΛΛΑΧ διατάξει γι’ αυτές κάποιο άλλο μέσο σωτηρίας.»
– «Οι άνδρες, είναι οι προστάτες κι οι κύριοι των γυναικών, γιατί ο ΑΛΛΑΧ έχει χαρίσει ανώτερο βαθμό στους άνδρες απ’ τις γυναίκες, κι επειδή ξοδεύουν απ’ τις περιουσίες τους. Γι’ αυτό οι ενάρετες γυναίκες πρέπει να είναι με ευσέβεια πειθαρχικές, κι όταν ο άνδρας τους απουσιάζει πρέπει να προστατεύουν ό,τι τους ανέθεσε ο ΑΛΛΑΧ να φυλάγουν. Όσο για τις γυναίκες εκείνες, που φοβάστε για την παρακοή τους συμβουλέψτε τες πρώτα, έπειτα αρνηθείτε να μοιραστείτε μαζί τους το κρεβάτι τους και τέλος να τις δείρετε ελαφριά. Αν όμως επιστρέψουν, στην υπακοή, μην χρησιμοποιήστε εναντίον τους μέσα ενοχλητικά, γιατί ο ΑΛΛΑΧ είναι Πανύψηλος, Μεγάλος, πάνω απ’ όλους σας».
– « Οι γυναίκες σας είναι το χωράφι σας. Καλλιεργείστε το όσες φορές σας αρέσει».
Οι περισσότερες γυναίκες στις ισλαμικές χώρες στερούνται ελευθερίες και δικαιώματα, τα οποία θεωρούνται δεδομένα για τις γυναίκες των δυτικών κοινωνιών.
Πολλοί θα αναρωτηθούν αν τα ξέρουν όλα αυτά όσοι τους στηρίζουν . Αν τα βλέπουν στα δεκάδες δημοσιεύματα. Σίγουρα τα γνωρίζουν και ηθελημένα σιωπούν γιατί… «είναι πολλά τα λεφτά Άρη» που λέει και το ρητό και είναι πολύ επίκαιρο στις μέρες μας . . .
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κοινωνίες στην Ευρώπη είναι το ασταμάτητο κύμα μετανάστευσης που αλλοιώνει σταδιακά εθνικούς χαρακτήρες, συνήθειες και παραδόσεις. Και κανείς δεν μπορεί να σταματήσει αυτήν την εξέλιξη.
Αν και από πολύ παλιά η Ευρώπη κατακλυζόταν από ξένους λαούς και ξένα φύλα, εντούτοις για πρώτη φορά εισέρχονται μουσουλμάνοι στις κοινωνίες μας θέλοντας να δημιουργήσουν αυτόνομους μειονοτικούς θυλάκους. Παλιότερα ο αριθμός των εισρεόντων ήταν μικρός και ήταν δυνατόν να αφομοιωθούν κάποιες διαφορετικές εθνικές, φυλετικές και θρησκευτικές ομάδες.
Σήμερα τα πράγματα είναι διαφορετικά, με την έννοια του ότι οι λαοί αυτοί, λόγω της κοινωνικοπολιτικής αστάθειαςπου επικρατεί στις χώρες τους, έρχονται εδώ σαν εξαθλιωμένοι οικονομικοί η πολιτικοί πρόσφυγες που αναζητούν καλύτερη τύχη σε περισσότερο ανεπτυγμένα περιβάλλοντα. Στην Ευρώπη, την οποία αναζητούν άσυλο, υπάρχει ειρήνη, όχι πόλεμος, άρα έτσι διατηρούν την εθνική και θρησκευτική τους αυτονομία. Η δημοκρατία, ανοχή και στήριξη που επικρατεί στην κοινωνία της Δύσης κάνουν αυτόματα τις ιδιαιτερότητες που τους διακατέχουν, αποδεκτές.
Εδώ όμως υπάρχει ένα πολύ σοβαρό θέμα που σκόπιμα αποσιωπάται: δεν υπάρχει πολιτική αφομοίωσης, άρα δεν μιλάμε για πληθυσμούς που μετακινούνται και ενσωματώνονται σε άλλες κοινωνίες. Άρα αναγκαστικά υπάρχει αυτονομία και η ταυτότητά τους διαχωρίζεται. Δεν υπάρχει περίπτωση οι τόσες χιλιάδες μουσουλμάνοι που έρχονται εδώ να ακολουθήσουν το ελληνικό μοντέλο. Θα φτιάξουν αναπόφευκτα τη δική τους μικρή κοινωνία μέσα σε μια άλλη και θα λειτουργούν σύμφωνα με τους δικούς τους κανόνες, αξίες, ήθη και έθιμα.
Θα συγκρουστούν λοιπόν με την κοινωνία που τους φιλοξενεί, και, πάντα με προεξάρχοντες διάφορους παράγοντες του τόπου (εν προκειμένω τους φερόμενους ως «αριστερούς») θα προσπαθήσουν να αναγκάσουν τηνεν λόγω κοινωνία να υποχωρήσει.Γιατί εν τω μεταξύ τα χρόνια που ζουν εδώ θα έχουν περάσει, θα είναι «νόμιμοι» πολίτες, θα έχουν δικαίωμα στο εκλέγειν και –γιατί όχι;- στο εκλέγεσθαι θα ασκούν επιρροή σε όλο και περισσότερους ομοίους τους και θα απαιτούν, σύμφωνα με τους κανόνες φιλοξενίας πάντα (επικαλούνται τον Ξένιο Δία κλπ), σεβασμό της εθνικής και της θρησκευτικής τους ιδιαιτερότητας.
Θα προσπαθούν να αφομοιώσουν, όχι να αφομοιωθούν. Να ενσωματώσουν, όχι να ενσωματωθούν.
Κανείς πλέον δεν μπορεί να εμποδίσει την ανάπτυξη μιας τεράστιας ισλαμικής κοινότητας στην χώρα. Στην Ελλάδα ζουν σήμερα πολλές χιλιάδες μουσουλμάνοι. Εκκλησιάζονται σε παράνομα τζαμιά και σύντομα, με τις ευλογίες των ανθελλήνων πολιτικών μας θα χτιστεί Μουσουλμανικό Ισλαμικό Τέμενος στο Βοτανικό, για να ολοκληρωθεί η καταστροφή της πρωτεύουσας του Ελληνισμού, και να γίνει η Αθήνα Καράτσι και Ισλαμαμπάντ, ενώ στη Σαουδική Αραβία, και άλλες Ισλαμικές χώρες απαγορεύεται το χτίσιμο χριστιανικών εκκλησιών. Ο διεθνής νόμος περί αμοιβαιότητας, λειτουργεί μονομερώς εις βάρος μας.
Ας λάβουμε υπόψη μας, επίσης, ότι το θέμα δεν είναι απλά η ανεξέλεγκτη είσοδος μεταναστών και μουσουλμάνων. Αυτό είναι δεδομένο ότι δεν θα ανακοπεί. Πάρα πολλοί όμως από αυτούς είναι Σουνίτες , οι οποίοι ακολουθούν τις παραδόσεις του Προφήτη τους. Είναι, δηλαδή, οπαδοί της πιο σκληρής εκδοχής του Ισλάμ. Νομίζετε ότι έχουν ειρηνικές αντιλήψεις για τη θρησκεία;
Η άνοδος του ριζοσπαστικού Ισλάμ στην περιοχή των Βαλκανίων, η οποία εκδηλώθηκε μετά τη διάλυση της πρώην Γιουγκοσλαβίας στις αρχές της δεκαετίας του 1990, αποτελεί επίσης ένα ανησυχητικό φαινόμενο το οποίο επηρεάζει και την Ελλάδα. Σύμφωνα με τον Αμερικανό δημοσιογράφο CristopherDeliso ένας σημαντικός αριθμός των οργανωτών των τρομοκρατικών επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001 ήταν βετεράνοι της Βοσνιακής Τζιχάντ. Ο ίδιος ο BinLaden σε κάποια φάση ταξίδευε με Βοσνιακό διαβατήριο.
Ας θυμηθούμε επίσης ένα δημοσίευμα της καθεστωτικής εφημερίδας «Ελευθεροτυπία», τον Σεπτέμβρη του 2001, λίγες ημέρες μετά τα τρομοκρατικά κτυπήματα της Αλ-Κάϊντα στους Δίδυμους Πύργους και το Πεντάγωνο:
«Η μαζική εισροή και νομιμοποίηση λαθρομεταναστών, ανάμεσα στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και φανατικοί ισλαμιστές, ανέτρεψε την απαραίτητη προϋπόθεση εσωτερικής ασφάλειας: την δημογραφική ισορροπία και ομοιογένεια. Το πολυπροβαλλόμενο μοντέλο της πολυπολιτισμικής κοινωνίας απέτυχε να προβλέψει το αυτονόητο: κάποιοι από τους μετανάστες είναι φορείς ιδεολογιών που δεν αποδέχονται τις θεμελιώδεις αρχές του Δυτικού πολιτισμού, όπως την δημοκρατία, την ανεξιθρησκεία και την ισονομία των δύο φύλων.»
Σήμερα λοιπόν, καλούμαστε να συμβιώσουμε με το ζόρι με λαούς που έχουν εντελώς διαφορετικόαξιακό σύστημα και επιδιώξεις. Η Ελλάδα δεν επελέγη τυχαία ως εφαλτήριο αυτών των ανθρώπων, εφόσον υπάρχει μόνιμη πολιτική αστάθεια και είμαστε το σταυροδρόμι Ανατολής και Ευρώπης. Πολλοί πιστεύουν ότι όλες αυτές οι ακραίες ισλαμιστικές ομάδες που πιθανόν φωλιάζουν στη Χώρα μας, δεν θα ασχοληθούν με μας γιατί σχεδιάζουν επιθέσεις σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και γιατί η Ελλάδα «παραδοσιακά» διατηρεί καλές σχέσεις με τον Ισλαμικό και Αραβικό κόσμο. Ποιος όμως μπορεί να το εγγυηθεί αυτό, τη στιγμή που λειτουργούν τόσα πολλά παράνομα τζαμιά, που ίσως περιθάλπουν εξτρεμιστικά στοιχεία;
Ας μην αυταπατώμαστε, λοιπόν, οι Ισλαμιστές προωθούν τα σχέδιά τους για παγκόσμια κυριαρχία.Η Ελλάδα, όπως και η υπόλοιπη Ευρώπη άλλωστε δεν κινδυνεύει μόνο από τη δράση των Ισλαμιστικών τρομοκρατικών οργανώσεων, αλλά και από την ιδεολογική ή πολιτιστική «Τζιχάντ».
Έχουμε καταντήσει, οι λαθρομετανάστες που ήρθαν παράνομα στη Χώρα μας, με θράσος να υψώνουν πανό και να αποκαλούν τον Έλληνα πολίτη που πληρώνει φόρους για την επιβίωσή τους, φασίστα, και ρατσιστή, επειδή αγαπάει την πατρίδα του. Υπάρχει παράνομη εισβολή και κατοχή ξένων στην Ελλάδα.
Και αφού εκ των πραγμάτων δεν πρόκειται να σταματήσει ούτε η συνεχής εισροή μουσουλμάνων στη χώρα, αλλά ούτε και υπάρχει διάθεση αντιμετώπισης αυτού του ανησυχητικού φαινομένου από τους πολιτικάντηδες που μας κυβερνούν, ας ετοιμαστούμε όλοι μας για τα χειρότερα που έρχονται.