Όσα αντεθνικά έπραξε η φιλελεύθερη ψοφοδεξιά, θα συνεχίσει με ακόμη μεγαλύτερο ζήλο η μαρξιστική αριστερά, πλήττοντας θανάσιμα την εθνική ταυτότητα, τον Πολιτισμό, την κουλτούρα και τις Παραδόσεις του Λαού μας.
Πρώτος στόχος της διεθνιστικής αριστεράς φαίνεται πως είναι το πιο αγνό κομμάτι του Ελληνισμού, η Ελληνική Νεολαία. Ως εκ τούτου, η δημόσια Παιδεία αναμένεται να δεχθεί και το μεγαλύτερο βάρος της μαρξιστικής επίθεσης, με τους Έλληνες μαθητές να βρίσκονται στο επίκεντρο της αντεθνικής προπαγάνδας.
Η είδηση που περιγράφει όλα τα ανωτέρω και προοιωνίζει για όσα θα επακολουθήσουν, έχει ως εξής: με εγκύκλιο που αποστέλλεται σε όλες τις αρμόδιες Διευθύνσεις ορίζονται οι προϋποθέσεις απαλλαγής των μαθητών από το μάθημα των Θρησκευτικών!
Σύμφωνα με την εγκύκλιο, απαιτείται μια υπεύθυνη δήλωση του ν.1599/1986 για έναν ενήλικο μαθητή ή των γονέων του αν είναι ανήλικος, ώστε να πάρει απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών. Στην υπεύθυνη δήλωση θα αναφέρεται πως ο μαθητής δεν είναι Χριστιανός Ορθόδοξος και για λόγους θρησκευτικής συνείδησης δεν επιθυμεί να παρακολουθεί το μάθημα των Θρησκευτικών.
Αντιλαμβάνεται ο καθένας, ποιος είναι ο στόχος των διεθνιστών της αριστεράς μέσω αυτών των μεθοδεύσεων: χτυπούν με λύσσα τον χριστιανικό χαρακτήρα του Ελληνικού Έθνους, συμφώνως προς τις επιταγές της Νέας Παγκόσμιας Τάξης Πραγμάτων.
Θέλουν μια Ελλάδα χωρίς Έλληνες και χωρίς Χριστιανούς, επιδιώκοντας ξεκάθαρα τον αφανισμό της ελληνικής εθνικής ταυτότητας. Χωρίς καμία δόση υπερβολής, ο διεθνισμός αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες απειλές για το Έθνος μας, την Πατρίδα και το Λαό μας.
Συνεπώς η Εθνική Αντίσταση καθίσταται επιτακτική αναγκαιότητα και Εθνική Αντίσταση σημαίνει Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/chtupoun-ton-ethniko-kai-christianiko-charakthra-ths-dhmosias-paideias-marj#ixzz3Q3tIhVs2
με εγκύκλιο που αποστέλλεται σε όλες τις αρμόδιες Διευθύνσεις ορίζονται οι προϋποθέσεις απαλλαγής των μαθητών από το μάθημα των Θρησκευτικών!
Έχει ο Θεός τη βούληση να εμποδίσει το Κακό αλλά δεν μπορεί;Άρα δεν είναι Παντοδύναμος. Μπορεί αλλά δεν θέλει;Τότε δεν είναι Πανάγαθος. Έχει τόσο τη βούληση, όσο και τη δύναμη να το εμποδίσει;Τότε από πού προέρχεται το Κακό; Δεν έχει ούτε τη βούληση ούτε τη δύναμη;Τότε γιατί τον λέμε Θεό;
Επίκουρος, 341-270 π.Χ., Αρχαίος φιλόσοφος