Αποτροπιασμό προκάλεσε, αναμφίβολα, η σχετικά πρόσφατη σύλληψη ενός ακόμη «παιδόφιλου». Ο Λαός μας, κάτι τέτοια καθάρματα, τα αποκαλεί απλώς ανώμαλους, όμως ακόμη και εκεί η παρέμβαση της «πολιτικής ορθότητας» φροντίζει να «μαλακώνει» τους επίσημους χαρακτηρισμούς για τα αποβράσματα αυτά. Έχουμε, όμως, την εντύπωση ότι τέτοιες ψυχικά διαταραγμένες περιπτώσεις δεν αποτελούν παρά τον αποδιοπομπαίο τράγο σε μια εικονική πραγματικότητα μιας κοινωνίας, η οποία θέλει να δείχνει ότι αποτελείται από υγιή κύτταρα που απλώς ασθενούν ορισμένες φορές. Τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν σε κάθε λογής ανώμαλους (παιδόφιλους, βιαστές κτλ) και αποσιωπούνται πλήρως οι άλλου είδους ανωμαλίες, που προωθούνται μέσα από τα συστημικά ΜΜΕ.
Στον «θαυμαστό», κοντά στον ορισμό του τέλειου, κόσμο του «συνταγματικού τόξου» καρκινώματα είναι απλώς οι μεμονωμένες περιπτώσεις κάποιων ψυχικά και σεξουαλικά διεστραμμένων. Όλοι οι άλλοι είναι άσπιλοι και αμόλυντοι πολίτες μιας δημοκρατικής κοινωνίας, αρκεί να προασπίζουν την πολιτική ομαλότητα. Όπως, π.χ. το «Έθνος» του Μπόμπολα, το οποίο μπορεί να πουλάει πολιτική ηθικολογία και να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τον επερχόμενο «φασιστικό κίνδυνο» της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, αλλά επειδή οι μπίζνες βρίσκονται υπεράνω των όποιων κοινωνικών ευαισθησιών και ανησυχιών, όπως επίσης επειδή τα κέρδη δεν μπαίνουν σε καμιά ειδική ζυγαριά με ηθικό υπόβαθρο και περιεχόμενο, γι’ αυτό μετά τις όποιες πολιτικές αναλύσεις, με γνώμονα φυσικά πάντοτε «το καλό της Χώρας» και την «υπεράσπιση της Δημοκρατίας», ακολουθεί μια σελίδα «εναλλακτικού» περιεχομένου με αγγελίες για αστρολόγους, μέντιουμ, αλλά και πιο «προχωρημένες» περιπτώσεις, όπως ροζ γραμμές, «αισθησιακό» μασάζ και ραντεβού με εντυπωσιακές καλλονές. «Αξιόπιστες αστρολογικές προβλέψεις», «καυτές στιγμές», «hοt ιστορίες», «σε περιμένω», «δυνατές απολαύσεις», «πάρε με τώρα», «απόλυτη χαλάρωση», «αιθέριες και έμπειρες μασάζ», «έμπειρη, με ζηλευτές καμπύλες», «εντυπωσιακή Ελληνίδα με όρεξη για παιχνίδια», «έρχομαι χωρίς ταμπού» και άλλες παρόμοιου ποιοτικού περιεχομένου παροτρύνσεις. Και φυσικά, η εν λόγω φυλλάδα δεν είναι η μόνη που προωθεί αυτού του είδους τα «ενδιαφέροντα». Το όνομά της το αναφέραμε ως ένα ενδεικτικό παράδειγμα. Στις έντυπες εκφράσεις της υπεράσπισης του συστήματος, όταν δεν κατακεραυνώνουν τους εχθρούς του καθεστώτος, φροντίζουν να προσφέρουν (με το αζημίωτο φυσικά) τηλεφωνικές γνωριμίες για μοναχικούς ανθρώπους, ασχέτως αν αυτοί οι μοναχικοί άνθρωποι τηλεφωνούν σ’ αυτές τις γραμμές με την κρυφή ελπίδα, ότι μπορεί κάποια στιγμή από την ηχητική «ηδονή» να φτάσουν στο πολυπόθητο σεξ.
Όλες αυτές οι φυλλάδες, στα άρθρα τους, στηλιτεύουν την απάτη, την δεισιδαιμονία, την πορνεία, την σωματεμπορία και τους μαστροπούς, αλλά την ίδια στιγμή ούτε καν διανοούνται να κόψουν κάθε είδους συνεργασία με τις γραμμές που οραματίζονται «προβλέψεις», που υπόσχονται «τηλεφωνικό σεξ», καθώς και εκείνες που οδηγούν κατευθείαν «στο ψητό», δηλαδή τον αγοραίο «έρωτα». Το πιο ενοχλητικό (και ταυτόχρονα αηδιαστικό), ακόμη πιο πολύ και από την υποκρισία και την διαφθορά των πορνοφυλλάδων, είναι η τραγική διαπίστωση ότι έχουν καταφέρει να μετατρέψουν σε εμπόρευμα και κερδοφόρο επιχείρηση ακόμη και την ανθρώπινη μοναξιά. Σε άμεση συνεργασία με τους άλλους φορείς του «συνταγματικού τόξου» προξενούν την φτώχεια, αλλά ταυτόχρονα κλείνουν το μάτι πονηρά στους φτωχούς μέσα από τις άπειρες μορφές του τζόγου, κρατικού και ιδιωτικού. Από την άλλη μεριά, ποντάρουν στην έμφυτη ανάγκη του ανθρώπου για την αναζήτηση και την δημιουργία ερωτικής κατάστασης και φροντίζουν να τον εκμεταλλευτούν δεόντως, εκτρέποντάς τον πλήρως από την φυσιολογική διάσταση του συγκεκριμένου ζητήματος. Δημιουργούν, έτσι, ανθρώπους αλλοτριωμένους, αποξενωμένους, αποχαυνωμένους, αυτιστικούς, μοναχικούς, με μια σειρά από συμπλεγματικές αναφορές και συμπεριφορές. Το τολμούν, μάλιστα, από την τρυφερή εφηβική ηλικία. Όταν ο νέος πρέπει να κοινωνικοποιηθεί, να χαρεί το αληθινό νόημα της Ζωής, να εκτιμήσει την έννοια της Φιλίας, να αγωνιστεί για την ευλογία και την χαρά του Έρωτα, να προβληματιστεί (και όχι να καταντήσει προβληματικός) για τα κακώς κείμενα και τις μαύρες σελίδες της κοινωνίας στην οποία κινείται, να χτίσει τις βάσεις για μια Αληθινά Ευτυχισμένη και Εποικοδομητική πορεία στο υπόλοιπο του Βίου του.
Αντιθέτως, είναι αναγκασμένος να αποτελεί το πειραματόζωο των καθεστωτικών ραδιουργιών για την διαιώνιση του συστήματος. Σ’ αυτή την ευνουχισμένη νεότητα προσφέρεται ως «αντίδοτο» στην ανία, την μοναξιά της Καρδιάς και το κενό της Ψυχής το τηλεφωνικό-διαδικτυακό σεξ, ο αγοραίος έρωτας και ο κάθε είδους τζόγος. Ακόμα και η όποια πολιτικοποίησή του δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση να σπάσει τα στεγανά του «πολιτικά ορθού», γιατί σε αντίθετη περίπτωση παραμονεύει «ο κίνδυνος» της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και τότε τα πράγματα σκουραίνουν, γιατί σ’ αυτή την περίπτωση οι Νέοι και οι Νέες αντιλαμβάνονται πραγματικά τι θα πει να ζεις ως Έλληνας, Αληθινά και Δημιουργικά. Έχουμε χάσει, άραγε, την αισιοδοξία μας, μετά από την συγγραφή ενός τέτοιου κειμένου; Σαφώς και όχι, καθώς η αισιοδοξία μας αντλείται από την Κοσμοθεωρία που πιστεύουμε, αλλά και από το μετερίζι της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ που επιμένει να λάμπει σαν μικρή (αλλά τόσο καθαρά φωτεινή) πυγολαμπίδα μέσα στο βαθύ σκοτάδι της σύγχρονης παρακμής. ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ!
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/polemwntas-thn-ekmetalleush-ths-anthrwpinhs-monajias#ixzz3W36ZR8eQ