Μόνο αποτροπιασμό, για το γεγονός ότι το εν λόγω πολιτικό παχύδερμο είναι υπουργός παιδείας, και κλαυσίγελο μπορούν να προκαλέσουν οι δικαιολογίες του Φίλη για την αφαίρεση της Ποντιακής Γενοκτονίας από τη διδακτέα ύλη της Γ’ Λυκείου.
Προ του οποιουδήποτε σχολιασμού, σας παραθέτουμε το εξοργιστικό ενημερωτικό σημείωμα του υπουργείου για την κίνηση – αντεθνική πρόκληση του Φίλη:
«Προστέθηκε στην εξεταστέα ύλη το α΄ μέρος του 1ου κεφαλαίου «Από την αγροτική οικονομία στην αστικοποίηση», το οποίο ήταν μέρος της εξεταστέας ύλης και παλαιότερα, πριν ενταχθεί στην ύλη το κεφάλαιο «Παρευξείνιος Ελληνισμός» για τους εξής λόγους:
α) Κρίθηκε αντιεπιστημονική και αντιπαιδαγωγική η αφαίρεση του εν λόγω πρώτου μέρους, γιατί αφορά την οικονομία του 19ου αιώνα και η μελέτη του αποτελεί προϋπόθεση για την κατανόηση του β΄ μέρους που αφορά τον 20ο αιώνα.
β) Μετά την ψήφιση του νόμου 4327/2015, το γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας Προσανατολισμού προβλέπεται να διδάσκεται εκτός από την Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών και στην Ομάδα Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής. Βασικός λόγος για την προσθήκη του συγκεκριμένου μαθήματος στα μαθήματα Ομάδας Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής ήταν και το γεγονός ότι το βιβλίο του περιλάμβανε το κεφάλαιο «Από την αγροτική οικονομία στην αστικοποίηση», που σχετίζεται απολύτως με τις οικονομικές σπουδές. Την Ομάδα Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής την έχουν επιλέξει χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες, συνεπώς θα έπρεπε η εξεταστέα ύλη του μαθήματος να ανταποκρίνεται και στα δικά τους ενδιαφέροντα και ανάγκες.
Επειδή δεν ήταν δυνατόν να επιβαρυνθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με περισσότερη εξεταστέα ύλη, κρίθηκε αναγκαίο να αφαιρεθεί ένα μέρος της ύλης που ίσχυε τα τελευταία χρόνια. Επιλέχθηκε το κεφάλαιο «Παρευξείνιος Ελληνισμός» για τους εξής λόγους: α) Δεν είχε συμπεριληφθεί στην αρχική εκδοχή του προγράμματος σπουδών, συνεπώς ούτε και στην αρχική έκδοση του σχολικού εγχειριδίου (1998) αλλά προστέθηκε μια δεκαετία αργότερα. Προφανώς, οι σχεδιαστές του προγράμματος σπουδών δεν το είχαν περιλάβει ως ξεχωριστή ενότητα, γιατί οι διώξεις των Ποντίων προσεγγίζονται στο 3ο κεφάλαιο του σχολικού βιβλίου, το οποίο αναφέρεται γενικά στον Ελληνισμό της Μικράς Ασίας και στο προσφυγικό ζήτημα και το οποίο ήταν πάντα ενταγμένο στην εξεταστέα ύλη.
β) Το κείμενο του εν λόγω κεφαλαίου δεν είχε συνταχθεί για χρήση διδακτική, αλλά για να χρησιμοποιηθεί από το υπουργείο Εξωτερικών και γι’ αυτόν τον λόγο παρουσίαζε αδυναμίες από διδακτική άποψη.»
Καταρχάς, όπως τονίζει ο καθηγητής Κονδύλης στο περισπούδαστο έργο του «Η παρακμή του Αστικού Πολιτισμού», ουδέποτε επετεύχθη η αστικοποίηση της Ελλάδας και η όλη συζήτηση για την οικονομική ανάπτυξη στην προεπαναστατική Ελλάδα των αρχών του 19ου αιώνα γίνεται εκ του πονηρού και με ένα σαφές πολιτικό – μαρξιστικό πρόσημο, το οποίο έχει κριθεί ως αντεπιστημονικό από καθηγητές όπως ο Κονδύλης.
Κατά δεύτερον, η υπόνοια πως η Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού είναι ένα ζήτημα ήσσονος σημασίας, το οποίο δύναται να περιλαμβάνεται σε μία ή το πολύ δύο προτάσεις, που το συνδέουν με τις συναφείς διώξεις των Μικρασιατών Ελλήνων, δείχνει ξεκάθαρα την προσπάθεια υποβάθμισης της Γενοκτονίας από τους αντεθνιστές του Σύριζα.
Το να συνεχίσει αυτός ο ανεκδιήγητος την παραμονή στο υπουργείο Παιδείας συνιστά μία μέγιστη πρόκληση απέναντι στους εθνικά σκεπτόμενους Έλληνες. Δεν φτάνει το γεγονός ότι κατάντησε το δημόσιο σχολείο να υπολειτουργεί ελέω ελλείψεων, κάνει και πολιτική προπαγάνδα μέσω της κατάρτισης του προγράμματος.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/epimenei-o-amorfwtos-filhs-kalws-bgalame-th-pontiakh-genoktonia-apo-ta-scho#ixzz3qw0IZvS2