Το θέμα της μαθήτριας με καταγωγή από την Αίγυπτο, η οποία παρήλασε φορώντας την μαντίλα έδωσε τροφή για αρκετά και ποικίλα σχόλια. Μια άλλη πτυχή του όλου ζητήματος δίνει απόσπασμα δημοσιεύματος στο «Πρώτο Θέμα» όπου αναφέρονται, μεταξύ άλλων, τα εξής:
«Στο σχολείο δεν έχουμε πολλές θρησκευτικές εικόνες, καθώς προσπαθούμε να μην τονίζουμε το δικό μας δόγμα», λέει ο διευθυντής που διδάσκει στην περιοχή από το 1998 και τη βλέπει σταδιακά να αλλάζει. Τονίζει δε ότι «αποφεύγουμε να έχουμε εικόνες στους τοίχους που θυμίζουν στους μαθητές την έχθρα», όπως λέει χαρακτηριστικά, «καθώς δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα». Λίγο νωρίτερα, στο ίδιο κείμενο αναφέρεται ότι: «τα παιδιά στο σχολείο είναι μισά-μισά, δηλαδή οι μισοί είναι Έλληνες και οι υπόλοιποι από χώρες όπως η Αλβανία, η Ρουμανία, η Συρία και το Πακιστάν.»
Το συγκεκριμένο σχολείο τυχαίνει να είναι αυτό στο οποίο εκπλήρωσα παλαιότερα τις γυμνασιακές και λυκειακές υποχρεώσεις μου. Τότε, όλοι οι μαθητές ήσαν Έλληνες το Γένος. Σήμερα, οι μισοί απ’ αυτούς είναι Έλληνες με τους υπόλοιπους μισούς να ανήκουν σ’ άλλες εθνικότητες.
Πολύ ενδιαφέρον, όμως, έχουν και τα όσα αναφέρει ο διευθυντής για τα αποτελέσματα αυτής της πολυπολιτισμικής εικόνας στο σχολείο αυτό. Οι θρησκευτικές (χριστιανικές) εικόνες είναι λίγες, για να «μην θιγεί» το θρησκευτικό (μουσουλμανικό) φρόνημα των μη Ελλήνων μαθητών, ενώ αναρωτιόμαστε αν τα όσα υποστηρίζει ο διευθυντής του σχολείου, ότι «αποφεύγουμε να έχουμε εικόνες στους τοίχους που θυμίζουν στους μαθητές την έχθρα» οδηγούν και στην αφαίρεση κι άλλων εικόνων, όπως αυτές των Ηρώων της Εθνεγερσίας του 1821.
Τα περί «έχθρας» και τα όσα υποστηρίζει αμέσως μετά ο διευθυντής του σχολείου, «καθώς δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα», αποτελούν σαφές δείγμα της αποεθνικοποίησης που με τον πλέον επίσημο τρόπο έχει μπει στα ελληνικά σχολεία.
Οι αλλοδαποί μαθητές όχι μόνο δεν «προσαρμόζονται» στα Ήθη, τα Έθιμα και την Ιστορία της Χώρας που τους φιλοξενεί, αλλά αντιθέτως είναι η εκπαίδευση αυτής της χώρας που επιβάλλεται να «προσαρμοστεί» στις δικές τους απαιτήσεις, στα πλαίσια της «πολιτικής ορθότητας» και του εθνομηδενισμού που αποτελούν τις κυρίαρχες καταστάσεις στην Ελλάδα του «συνταγματικού τόξου».
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/h-mantila-ws-ena-mikro-deigma-ths-apoethnikopoihshs-ths-chwras#ixzz44HS85XBS