Ο Γιαν Φαμπρ, ο κομπλεξικός και “ψυχάκιας”, που αρέσκεται στο να βασανίζει ζώα και να παρουσιάζει αυτή την ανωμαλία (μαζί με άλλες) ως τέχνη, επανήλθε με μια ανακοίνωση, στην οποία επιτίθεται στους εγχώριους καλλιτέχνες.
Συγκεκριμένα, το “νούμερο” αυτό σε ανάρτησή του σε λογαριασμό στο Facebook έσταξε χολή με τα γραφόμενά του. “Απ’ ό,τι καταλαβαίνω, οι Έλληνες καλλιτέχνες, που έχουν ήδη λάβει εγγυήσεις ότι θα πάρουν μέρος στο φετινό φεστιβάλ, δεν παρευρέθησαν, κάτι που είναι αρκετά σημαντικό” ανέφερε με σαφή ειρωνική διάθεση ο Φλαμανδός ανισόρροπος. Στην ίδια ανάρτησή του τόνισε ακόμη ότι παρόντες στην συνέλευση ήταν και κάποιοι φίλοι του, οι οποίοι φρόντισαν να τον ενημερώσουν για το τι ακριβώς ειπώθηκε στο θέατρο Σφενδόνη.
“Ορισμένοι από τους φίλους μου στην Αθήνα πήγαν σε αυτή την συνάντηση. Φαίνεται ότι ένας επαγγελματίας Έλληνας επιμελητής έπρεπε να εξηγήσει την λέξη και την λειτουργία ενός επιμελητή. Η θέση μου ως επιμελητή ήταν ξεκάθαρα από την αρχή χαμένη στην μετάφραση, παρόλο που είναι ένας διεθνής όρος που όλοι στην τέχνη και στον θεατρικό κόσμο στην Ευρώπη γνωρίζουν” γράφει ειρωνικά.
“Θέλω να εκφράσω την ανησυχία μου για αυτό το εθνικιστικό αντανακλαστικό μιας κυρίαρχης ομάδας μέτριων και απογοητευμένων Ελλήνων καλλιτεχνών που κυρίως απορρίπτουν νέα οράματα και προσεγγίσεις από το εξωτερικό” κατέληξε ο Φαμπρ. Βεβαίως, δεν υπάρχει κανένα “εθνικιστικό αντανακλαστικό” στις αντιδράσεις των εγχώριων καλλιτεχνών απέναντι στις πρωτοβουλίες του Φαμπρ.
Θίχτηκαν και αντέδρασαν μόνο και μόνο επειδή ο Φλαμανδός θα διαχειριζόταν όλο το “μαρούλι” μαζί με τους “κολλητούς” του συμπατριώτες του και οι “δικοί μας” θα έμεναν “στην απέξω” στο σερβίρισμα του “μαρουλιού”. Εάν είχαν “εθνικιστικό αντανακλαστικό”, όλοι αυτοί οι ανησυχούντες εγχώριοι καλλιτέχνες θα αντιδρούσαν στο παρελθόν σε διάφορα ανοσιουργήματα, τα οποία υπό το προσωπείο της τέχνης λοιδορούν και προσβάλλουν βάναυσα την ιστορική διαδρομή και την πολιτιστική κληρονομιά των Ελλήνων.
Όπως, π.χ., εκείνο το ρυπαρό και αισχρό κατασκεύασμα “θεατρικού έργου” το οποίο παρουσίαζε τον Αθανάσιο Διάκο να ζει στην σύγχρονη εποχή έχοντας… σουβλατζίδικο (ντροπή αλήτες!) και την γυναίκα του να τον απατά με έναν λαθρομετανάστη. Γι’ αυτό και δεν δικαιούνται να ομιλούν!
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/to-neo-paralhrhma-tou-komplejikou-fampr-kai-kapoies-aparaithtes-dieukrinise#ixzz46GBVhdV2