Ο αρθρογράφος της «Καθημερινής» Τάκης Θεοδωρόπουλος δημοσίευσε στο φύλλο της Παρασκευής κείμενο με τον χαρακτηριστικό τίτλο «’Η μαζί μας ή Χρυσαυγίτες».
Αναφερόμενος στην παράνοια της «πολιτικής ορθότητας» με την λέξη «παράνομος», όταν αυτή χρησιμοποιείται για τους λαθρομετανάστες, λέει τα εξής: «Αν πέρυσι, τέτοια εποχή, τολμούσες να υποψιαστείς δυνατά ότι ανάμεσα στους πρόσφυγες κυκλοφορούν και μετανάστες, έπαιρναν ύφος δόκτορος του ανθρωπισμού και σε αποστόμωναν. Μα και οι μετανάστες σε τελευταία ανάλυση πρόσφυγες είναι. Εσύ, που είχες φάει πολλά από τα νιάτα σου μ΄αυτήν την «τελευταία ανάλυση», ιδιαιτέρως δημοφιλή στα καφενεία της Αριστεράς, αναγκαζόσουν να την αποδεχθείς. Και ζητούσες και συγγνώμη επειδή την ξέχασες. Αν μάλιστα σου ξέφευγε ο όρος “παράνομοι μετανάστες”, κοινώς η μαύρη μαυρίλα της ψυχής σου αθετούσε τους κανόνες της ανθρωπιστικής ευπρέπειας, πεταγόταν αυτομάτως ο δείκτης της Δεξιάς και απειλώντας την άκρη της μύτης σου σε διόρθωνε: “Δεν υπάρχουν παράνομοι μετανάστες. Υπάρχουν παράτυποι μετανάστες”. Αρχές του 2015 η ζωή με αντάμειψε με τη χαρά, την τιμή και την ευτυχία να βρεθώ στο τηλεοπτικό πλατό μαζί με την κ. Χριστοδουλοπούλου. Κάθε φορά που κάποιος από τους συνομιλητές πρόφερε τη λέξη παράνομος, εκείνη πεταγόταν και τον διόρθωνε: “Παράτυπος”. Πώς λέμε παράτυπος καταληψίας ή εμπρηστής; Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως. Λίγους μήνες μετά οργανώθηκε η απελευθέρωση της Αμυγδαλέζας. Ήταν μια μεγάλη στιγμή της ελληνικής Αριστεράς. Ένα παλλαϊκό αίτημα υλοποιήθηκε και η χώρα ετοιμάστηκε για τη λαίλαπα του περυσινού καλοκαιριού. Από τον Μόλυβο ως την πλατεία Βικτωρίας, οι πληθυσμοί λιάζονταν πριν εξαερωθούν και ο διάδοχος της κ. Χριστοδουλοπούλου, ο κ. Μουζάλας, ο Επιτυχημένος, μίλησε για τα στρατόπεδα ανοιχτού τύπου” ».
Για τον έτερο ανεκδιήγητο, τον Μουζάλα, ο Θεοδωρόπουλος τονίζει, μεταξύ άλλων, ότι «Μας αποκάλυψε, δε, ότι ανάμεσα σ΄αυτούς υπάρχουν και «παράνομοι μετανάστες». Τι λες βρε παιδί μου! Είπε επίσης πως αν φύγουν οι μετανάστες από το κέντρο πόλης της Χίου, αυτό θα σημάνει την αθέτηση της συμφωνίας Ε.Ε. – Τουρκίας και θα ανοίξουν οι κρουνοί και πάλι. Υπάρχει κάποια υποχρέωση της Ελλάδας βάσει της συμφωνίας να κρατάει μετανάστες στο κέντρο της Χίου; Όχι απήντησε ευθαρσώς ο κ. Μουζάλας, διότι εκτός από Επιτυχημένος είναι και Ειλικρινής – πάντα με κεφαλαίο το έψιλον. Τότε; Τότε δεν έχει σημασία. Φταίει ο δήμος που δεν κλείνει τα μεζεδοπωλεία στην περιοχή και λιγουρεύονται την αθερίνα οι μετανάστες, με αποτέλεσμα να περιφρονούν το φαγητό που τους δίνουν οι ΜΚΟ».
Όλο το «ζουμί», όμως, του κειμένου του Θεοδωρόπουλου βρίσκεται στην τελευταία παράγραφο του, όπου σημειώνει τα εξής: «Το μεταναστευτικό ανά πάσα στιγμή κινδυνεύει να ξαναγίνει το μείζον πρόβλημα της Ελλάδας. Και οι νέοι πληθυσμοί που θα έρθουν, θα συναντήσουν τους ήδη εξαγριωμένους ομοιοπαθείς τους, οι οποίοι θα λειτουργήσουν ως εύφλεκτη ύλη. Όπως είναι εύφλεκτη ύλη για τη Χρυσή Αυγή οι εξαγριωμένοι ντόπιοι. Ο Επιτυχημένος και οι λοιποί εκμεταλλεύονται την ανικανότητά τους για να οδηγήσουν και τους ντόπιους πληθυσμούς στην Ακροδεξιά. Αυτό θα είναι το δίλημμα της Αριστεράς στις επόμενες εκλογές. “Ή μαζί μας ή Χρυσαυγίτες”».
Εγκρίνουμε και επαυξάνουμε το σκεπτικό του Θεοδωρόπουλου για το «δίλημμα της Αριστεράς στις επόμενες εκλογές». “Ή μαζί μας ή Χρυσαυγίτες”». Η επαύξηση βρίσκεται στο ότι το δίλημμα αυτό δεν περιορίζεται μόνο στον χώρο της Αριστεράς, αλλά επεκτείνεται σ΄όλο το φάσμα του «συνταγματικού τόξου».
Όλες οι κομματικές πτυχές του έχουν περίπου την ίδια άποψη για το ζήτημα της λαθρομετανάστευσης, η οποία βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με την θέση της συντριπτικής πλειοψηφίας του Ελληνικού Λαού, που εκφράζεται ξεκάθαρα μόνο από την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
Γι΄ αυτό και στις επόμενες εκλογές οι επιπτώσεις αυτού του διλήμματος θα αποτελέσουν μια πολύ δυσάρεστη έκπληξη για το πολιτικό κατεστημένο και έναν θρίαμβο για το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/kathhmerinh-stis-epomenes-ekloges-to-dilhmma-ths-aristeras-tha-einai-h-mazi#ixzz4R3V2FW8o