Η εφημερίδα των εθνομηδενιστών, των τρομοκρατών, των φωτομοντάζ και του κατηγορούμενου για παιδεραστία Νίκου Γεωργιάδη (πρώην συμβούλου του Κυριάκου Μητσοτάκη) δεν ξέχασε, για μια ακόμη φορά, να «αλλάξει τα φώτα» στην πραγματικότητα, δημοσιεύοντας μια παραπλανητική φωτογραφία. Μετά την τρομερή ( απ’ όλες τις απόψεις) φωτογραφία των μαντράχαλων λαθρομεταναστών, τους οποίους ο νεοσός της «αντιφασιστικής δημοσιογραφίας» Γιάννης Μπασκάκης βάπτισε ως « προσφυγόπουλα» ( δημιουργώντας, έτσι, την υποψία ότι έχει σοβαρό πρόβλημα όρασης…) σειρά είχε τώρα η Άντα Ψαρρά.
Η σύζυγος του άλλου λυσσαλέου εθνομηδενιστή Δημήτρη Ψαρρά, αναφερόμενη σε ρεπορτάζ στην φυλλάδα που αρθρογραφεί την περασμένη Παρασκευή για την δίκη της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, δημοσιεύει την φωτογραφία του προσώπου ενός εντελώς αγνώστου άνδρα και από κάτω την λεζάντα «ο πρόεδρος της μουσουλμανικής κοινότητας μετά την επίθεση από χρυσυγίτες». Δεν θα σταθούμε στο σαφές ορθογραφικό λάθος, αφού αντί για «χρυσαυγίτες» έγραψε «χρυσυγίτες». Είναι προφανές ότι πρόκειται για ένα συνηθισμένο τυπογραφικό λάθος και όχι για τις συνέπειες της συστηματικής διαστρέβλωσης της πραγματικότητας…
Αυτό που χρήζει επισήμανσης είναι το γεγονός ότι μέσα στο ρεπορτάζ, που αφορά τα όσα έγιναν κατά τη διάρκεια της δίκης την προηγούμενη μέρα, υπάρχει αναφορά στα ονόματα «του επικεφαλής της πακιστανικής κοινότητας, Τζαβέντ Ασλάμ, και του πρώην προέδρου της τανζανικής κοινότητας, Σαλούμ Φράνσις». Ο εικονιζόμενος στη φωτογραφία δεν είναι κανένας από τα δύο προαναφερόμενα πρόσωπα, αλλά παρόλα αυτά μπήκε ο συγκεκριμένος «διευκρινιστικός» υπότιτλος. Το ερώτημα που γεννάται αφορά το ποιος είναι ο τύπος της φωτογραφίας. Είναι ένα από τα (υποτιθέμενα) «θύματα της Χρυσής Αυγής» ή για εντελώς άσχετο άτομο; Επειδή το «πρόεδρος της μουσουλμανικής κοινότητας» και χωρίς συγκεκριμένο όνομα είναι πολύ γενικό και αόριστο, έχουμε την εντύπωση η αντιφασιστική «ευφυία» της Άντας Ψαρρά έδωσε ένα ακόμα δείγμα γραφής (ή μάλλον φωτογραφίας).
Μετά το χαρακτηρισμό ως «νεαρού» σε έναν καταδικασμένο τρομοκράτη κοντά στα 40, την έκφραση «μωρά στο εδώλιο» για ενήλικους επικίνδυνους τρομοκράτες και την υπερασπιστική γραμμή της υπέρ του κατηγορούμενου για παιδεραστία Νίκου Γεωργιάδη (με το ‘’κράξιμο’’ να πηγαίνει σύννεφο εναντίον της για αυτή την ενέργεια), έχουμε ένα ακόμη κρούσμα, το οποίο αν το συνδυάσουμε με ένα παλαιότερο ολοσέλιδο «αφιέρωμα» από “Τα Νέα” με τίτλο “Άντα Ψαρρά η Ιεροεξετάστρια”, επεξηγεί πολλά για πρόσωπα και καταστάσεις.
Αναφερόμενο στην αφεντιά της (και αφού προηγουμένως έχουμε την εντύπωση ότι ειρωνεύεται με πολύ πονηρό τρόπο την εμφάνιση της) λέει σε κάποιο σημείο τα εξής για την πορεία της : «Ύστερα από μια θητεία στον Κάκτο, άνοιξε για ένα διάστημα δικό της εκδοτικό οίκο. Και μετά αφοσιώθηκε στη δημοσιογραφία, πρώτα στον «Ιό» της «Ελευθεροτυπίας» και στη συνέχεια στην «Εφημερίδα των Συντακτών». Εκεί, σύμφωνα με συναδέρφους της, προσπαθεί να προσηλυτίσει τους νεαρούς δημοσιογράφους στον ιερό αριστερό σκοπό». Είναι προφανές ότι ανάμεσα στους «νεαρούς δημοσιογράφους», τους οποίους «προσπαθεί να προσηλυτίσει στον ιερό αριστερό σκοπό» είναι και ο κλώνος του συζύγου της, στην «αντιφασιστική ανοσιολογία», δηλαδή ο Μπασκάκης.
Κρίνοντας από την κοινή… αξιοπιστία των δύο φωτογραφιών, τόσο με τους μαντράχαλους λαθρομετανάστες όσο και με τον «πρόεδρο της μουσουλμανικής κοινότητας», φαίνεται ότι ο Μπασκάκης «κληρονόμησε» εκτός από την δημοσιογραφική «ευφυία» του ζεύγους Ψαρρά και τις ικανότητες όρασής τους. Πέρα από την κλασσική έκφραση «με γεια τα μάτια», είναι ολοφάνερο ότι όσο περισσότερο προς την ανακολουθία της αλήθειας και την απίστευτη γελοιότητα, κατευθύνεται η εν λόγω «αντιφασιστική» τριάδα τόσο περισσότερο λυσσαλέα θα είναι η αντίδραση τους απέναντι στο Λαικο Εθνικιστικό Κίνημα, το οποίο σίγουρα δεν χρηματοδοτείται από την Μέρκελ για τις πολιτικές δραστηριότητες του…
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/h-efhmerida-twn-fwtomontaz-kai-ths-geloiothtas-janachtuphse#ixzz4aZttKiS8