Όπως διαβάζουμε χαρακτηριστικά σε εβδομαδιαία εφημερίδα «Μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου θα διαρκέσει η νέα έκθεση του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων υπό τον τίτλο: «Ο φεμινισμός στα χρόνια της μεταπολίτευσης, 1974 – 1990: Ιδέες, συλλογικότητες, διεκδικήσεις», που εγκαινιάστηκε το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης από τον πρόεδρο του Κοινοβουλίου, Ν. Βούτση. Η έκθεση περιλαμβάνει φωτογραφίες, πρωτοσέλιδα εφημερίδων, έντυπα, χειρόγραφα, βιβλία, περιοδικά, αφίσες και οπτικοακουστικά τεκμήρια, που παρουσιάζουν ενδελεχώς τις ιδέες και τις διεκδικήσεις των γυναικών κατά την περίοδο της μεταπολίτευσης, τη συγκρότηση των δυναμικών συλλογικοτήτων και τη δράση τους στο πλαίσιο ενός δραστήριου φεμινιστικού κινήματος, το οποίο τις δεκαετίες του 1970 και του 1980 επηρέασε σημαντικά την ελληνική κοινωνία, ενώ αναδεικνύονται και άλλες πτυχές του αγώνα για τη γυναικεία απελευθέρωση. Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη και τους έξι αυτούς μήνες αναμένεται να επισκεφθούν τον χώρο του Ιδρύματος, επί της οδού Βασιλίσσης Σοφίας 11, αρκετά σχολεία».
Είναι φανερό ότι πρόκειται για μια ακόμη ενέργεια, η οποία δεν αφορά την συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού Λαού και κυρίως των Ελληνίδων, στις οποίες υποτίθεται αναφέρεται ο φεμινισμός, καθώς στην πραγματικότητα πρόκειται για παρακμιακές προσπάθειες του κοινωνικού περιθωρίου που επί της ουσίας δεν έχουν καμία σχέση με τις Ελληνίδες και τα όσα αληθινά τις ενδιαφέρουν.
Δεν θα μας απασχολούσε άλλο το ζήτημα αυτό (πέρα από την σπατάλη δημόσιου χρήματος για την προπαγάνδιση ξεπερασμένων ιδεοληψιών), αν δεν βλέπαμε στην σύσταση τόσο της «Επιστημονικής επιτροπής» όσο και των ατόμων που έγραψαν τα κείμενα αυτά τα ονόματα Μαρία Ρεπούση και Αγγέλικα Ψαρρά. Για την Ρεπούση κάθε άλλο σχόλιο περιττεύει, εκτός από το ότι η Βουλή των Ελλήνων φαίνεται ότι εκτίμησε τόσο πολύ τις απόψεις της για τον «συνωστισμό» στην Σμύρνη και τον χαρακτηρισμό ως «μύθου» του Χορού του Ζαλόγγου, ώστε αποφάσισε να της δώσει κι άλλες ευκαιρίες «επιμόρφωσης» των Ελλήνων.
Το όνομα, όμως, της Αγγέλικα Ψαρρά μας δημιούργησε εύλογες απορίες και συνειρμούς. Όχι μόνο γιατί αποτέλεσε μέρος της αλήστου μνήμης εμετικής στήλης του «Ιού», αλλά και για κάτι άλλο. Στο βιβλίο του Ντένη Αντύπα με τίτλο «Ελευθεροτυπία: Τρεις φόνοι ένα πτώμα» διαβάζουμε σε κάποιο σημείο, αναφερόμενο ακριβώς στην στήλη του «Ιού», ότι «Αργότερα προστέθηκε και η Αγγελική Ψαρρά, αδελφή του Δημήτρη».
Διαπιστώνουμε, λοιπόν, ότι η Αγγελική (η οποία, όμως, αρέσκεται να αυτοαποκαλείται «Αγγέλικα»…) Ψαρρά είναι αδερφή του Δημήτρη Ψαρρά. Και όπως αυτός χρηματοδοτείται από το Γερμανικό Υπουργείο Εξωτερικών για να εκδίδονται οι αηδίες του κατά της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, η αδερφή του χρηματοδοτείται (και αυτή) από το Ίδρυμα της Βουλής για την συγγραφή ενός ανούσιου και ξεπερασμένου πλέον ζητήματος που δεν ενδιαφέρει πια κανέναν, εκτός από κάποιους μόνιμα κολλημένους στις ιδεοληψίες τους.
Οι… συμπτώσεις, όμως, της οικογένειας Ψαρρά δεν σταματούν εδώ, καθώς στον γνωστό παρακρατικό διαδικτυακό βοθρότοπο του Indymedia διαβάζουμε σε άρθρο σχετικό για τον αντιτρομοκρατικό νόμο κάτι που αφορά την Άντα Ψαρρά, σύζυγο του Δημήτρη και νύφη της Αγγελικής:
«Παρά ταύτα, η ανεπίσημη εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Δικαιοσύνης, Άντα Ψαρρά, έγραψε στην ΕφΣυν ότι «ο Σταύρος Κοντονής απέσυρε από την ανοιχτή διαβούλευση το επίμαχο άρθρο», πλέκοντας το εγκώμιο του υπουργού. Του αναγνώρισε «τα άμεσα αντανακλαστικά» αλλά και την πρόθεση «απλώς και μόνο να ενσωματώσει το ευρωπαϊκό πλαίσιο του 2008», χωρίς να παραλείψει να τονίσει ότι η δήλωση του υπουργού ήταν… καθαρή (ότι τάχα «σε καμία περίπτωση οι προσθήκες δεν ποινικοποιούσαν ούτε το φρόνημα ούτε τον εγκωμιασμό αλλά αποκλειστικά την προτροπή και την προετοιμασία εγκληματικών πράξεων»), όμως «κανείς δεν θα μπορούσε να είναι βέβαιος ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον με “λάθος“ τρόπο»). Δεν μας είπε, όμως, η εν λόγω κυρία ποιο είναι το ευρωπαϊκό πλαίσιο που ο Κοντονής δεσμεύεται ότι οπωσδήποτε -και έγκαιρα- θα ενσωματώσει στην ελληνική νομοθεσία. Καθείς (και καθεμιά) εφ ω ετάχθη, όμως το ψέμα εξακολουθεί να έχει κοντά ποδάρια».
Ως «ανεπίσημη εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Δικαιοσύνης» παρουσιάζεται η Ψαρρά, με το ερώτημα να τίθεται εύλογο πλέον: Πόσο «χωμένοι» στην εξουσία είναι τα τρία μέλη της οικογένειας Ψαρρά;
Ο Δημήτρης υπερασπίζει (σε ελεεινό βαθμό θα λέγαμε) τα έργα και τις ημέρες του μνημονιακού ΣΥΡΙΖΑ. Σε τέτοια έκταση μάλιστα, ώστε τόσο ο Λαφαζάνης και η Κωνσταντοπούλου όσο και το ΚΚΕ να προβαίνουν σε πολύ προσβλητικούς χαρακτηρισμούς εναντίον του (άσχετα αν αυτός «δεν χαμπαριάζει» τίποτα). Το… ωραίο στην όλη υπόθεση είναι ότι ο χρηματοδοτούμενος από ξένο υπουργείο για να γράφει εναντίον Ελληνικού (!) κόμματος έχει το θράσος και την αναίδεια να θέλει να έχει και το δικαίωμα αρνητικής κριτικής στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ σχετικά με το ποιοι θα είναι οι επιστημονικοί συνεργάτες της, καθώς και οι μετακλητοί υπάλληλοι στο Κοινοβούλιο!
Η Αγγέλικα (…) γράφει βιβλία που το περιεχόμενό τους μπορούν να έχουν θετική συνεισφορά μόνο ως προς την καταπολέμηση της αϋπνίας. Και η Άντα χαρακτηρίζεται από διαφόρους «συντρόφους» ως «his masters voice» του υπουργείου Δικαιοσύνης, τόσο επί Παρασκευόπουλου παλαιότερα όσο και επί Κοντονή σήμερα.
«Πάει σόι το βασίλειο», όπως θα έλεγε και ο Λαός μας, για την τόσο στενή σύνδεση της οικογένειας Ψαρρά με την εξουσία και την «πρώτη φορά Αριστερά» κυβέρνηση.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/h-oikogeneia-psarra-sthn-uphresia-ths-ejousias-kai-ths-prwth-fora-aristera#ixzz4jt9ZTVs0