Ο Εθνικός Ιεράρχης Αμβρόσιος ξεσπάθωσε για ακόμη μια φορά κατά των εχθρών της Πατρίδας και της Ορθοδοξίας που στρογγυλοκάθονται στα έδρανα του “ναού της Δημοκρατίας”.
Όπως ενημέρωσε η Ιερά Μητροπόλη Καλαβρύτων & Αιγιαλείας μετά από την εισήγηση του Σεβασμιωτάτου Αμβροσίου η Σύναξη των Ιερέων αποφάσισε ομόφωνα να εκδώσει ψήφισμα διαμαρτυρίας στο οποίο καταγγέλλεται η μεθόδευση της ανθελληνικής συγκυβέρνησης για την κατάργηση της Εθνικής Παιδείας, της έπαρσης Σημαίας και γενικότερα όλος ο πόλεμος των μπολσεβίκων κατά της Ελλάδας και της Ορθοδοξίας.
Χαρακτηριστικό είναι μάλιστα ότι στην Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων τροποποιούνται οι ευχές στην αρχή της Θείας Λειτουργίας και θα γίνεται δέηση υπέρ “των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων Αρχόντων ημών, των πολεμίων της αμωμήτου ημών Πίστεως και της Πατρίδος, Μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου πάσης πολιτικής αποχρώσεως…“.
Ακολουθεί ολόκληρο το ψήφισμα διαμαρτυρίας – κόλαφος στους μπολσεβίκους και νεοφιλελεύθερους πολιτικάντηδες:
“Οι κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως παρακολουθούμε με αγωνία και αγανάκτηση τις μεθοδεύσεις του κυβερνητικού σχήματος και του πολιτικού κόσμου γενικότερα διά την αποδόμηση της παραδοσιακής ελληνικής κοινωνίας, αναπόσπαστο κομμάτι της οποίας ιστορικά υπήρξε η Ορθόδοξη Εκκλησία.
Συγκεκριμένα διαμαρτυρόμεθα εντόνως:
Α. Για την κατάργηση της έπαρσης της σημαίας, που συνοδευόταν από τον Εθνικό Ύμνο, την πρώτη Δευτέρα κάθε μήνα (από το σχολείο της πρωινής βάρδιας) τις εθνικές επετείους και τις τοπικές εθνικές εορτές, όπως προβλέπει το νέο Προεδρικό Διάταγμα για τη λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων.
Β. Για την προοπτική κατάργησης της πρωινής προσευχής στα σχολεία η οποία απετράπη την τελευταία στιγμή, καθώς ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας επέστρεψε πίσω το πρώτο σχέδιο Νόμου, το οποίο κρίθηκε αντισυνταγματικό και από το Συμβούλιο Επικρατείας. Πάντως εξακολουθεί να είναι ένας μακροπρόθεσμος στόχος της σημερινής Κυβερνήσεως, που δείχνει με τον τρόπο αυτό τις προθέσεις της να αποβάλλει ο,τιδήποτε έχει σχέση με τον Χριστιανισμό και την Ορθόδοξη Εκκλησία. Εξάλλου οι πρόσφατες δηλώσεις του Προέδρου της Βουλής κ. Νικολάου Βούτση ότι «Η εποχή δεν μπορεί να είναι βαθύτατα συντηρητική. Η μεταμνημονιακή Ελλάδα δεν μπορεί να βασίζεται σε ατζέντα «Ελλάς Ελλήνων χριστιανών» ούτε «Πατρίς, θρησκεία, οικογένεια». Η θρησκευτική συνείδηση είναι για κάθε άνθρωπο κάτι ιδιαίτερο. Είμαστε ένα σύγχρονο κράτος, όχι «Ταλιμπάν της Ορθοδοξίας» και συνέχισε αναφερόμενος στις παρελάσεις λέγοντας πως: «Δεν πιστεύω πως είναι ότι καλύτερο. Δεν είναι τυχαίο που δεν συμβαίνει πουθενά στην Ευρώπη. Πιστεύω πως και σε αυτό το θέμα θα πρέπει να ξεκινήσει ένας ουσιαστικός διάλογος. Δεν το θεωρώ μείζον για την ελληνική κοινωνία σήμερα».» , δηλώνουν ξεκάθαρα τις κυβερνητικές προθέσεις.
Γ. Για την προσπάθεια να ξαναγραφτεί η ιστορία του τόπου μας, χωρίς να λαμβάνονται υπ΄ όψιν όσα χαρακτηρίζουν την ιδιοσυστασία του λαού μας, νοηματοδότησαν τη ζωή του, δημιούργησαν το πολιτισμικό του στίγμα και τον εκράτησαν όρθιο στην ιστορική του διαδρομή, όπως είναι : η πίστη στον Χριστό μας και η αγάπη προς την πατρίδα μας και τις παραδοσιακές διαχρονικές μας αξίες, το φιλότιμο, το ασκητικό πνεύμα, η κοινοτική οργάνωση και η οικογενειακή ζωή.
Δ. Για το θρησκευτικό μας αποχρωματισμό με τη μετάλλαξη του μαθήματος των θρησκευτικών, το οποίο μετατρέπεται σε πανθρησκευτική κατήχηση με κύριο εργαλείο τα λεγόμενα «νέα προγράμματα», τα οποία ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος τα χαρακτήρισε «επικίνδυνα και απαράδεκτα». Μάλιστα οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί Έλληνες υφιστάμεθα σε αυτό το ζήτημα δυσμενή μεταχείριση μεροληπτικής συμπεριφοράς, διότι τα «νέα προγράμματα» θα ισχύσουν μόνο για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς και όχι για τους αλλοδόξους και τους ετεροθρήσκους.
Ε. Για την κατάργηση του θεσμού της αριστείας, ο οποίος όχι μόνο έδιδε κίνητρο στους μαθητές να κατακτήσουν τη γνώση, αλλά δικαίωνε και επιβράβευε τους αγώνες και τους κόπους τους.
Στ. Για την αποδόμηση του ίδιου του πυρήνα της ανθρώπινης υποστάσεως. Η διαφήμιση οποιασδήποτε εκτροπής στα σχολεία μέσω επισήμου προγράμματος του Υπουργείου Παιδείας για τις λεγόμενες «έμφυλες ταυτότητες» ή για το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ή την θέσπιση του δικαιώματος της υιοθεσίας σε ομόφυλα ζευγάρια στοχεύει στην ανατροπή της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας.
ΔΙΑΤΡΑΝΩΝΟΥΜΕ τη ριζική μας αντίθεση σε όλα αυτά τα προωθούμενα φαινόμενα διαλύσεως των πάντων και την αταλάντευτη αποφασιστικότητά μας να αγωνισθούμε, ώστε να αποτραπούν τα ανωτέρω και η Παιδεία στην πατρίδα μας, την οποία λαμβάνουν οι νέοι μας, που είναι και το μέλλον της, να συνεχίσει να αρδεύεται από την πίστη στο Χριστό μας και την προσήλωση στην Ελλάδα και τις παραδοσιακές μας αξίες.
Να ξαναγίνει και πάλι η Παιδεία που θεμελίωσαν ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης. Η Παιδεία που καθαγίασαν οι Τρεις Ιεράρχες. Η Παιδεία, την οποία οραματίσθηκαν ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός και ο Μακρυγιάννης.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ να εγκρίνουμε και να υποστηρίξουμε την πρόταση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας και συγκεκριμένως:
Α. Την προσθήκη στην Μεγάλη Συναπτή στην αρχή της Θείας Λειτουργίας και μόνον, μετά το «Υπέρ του ευσεβούς ημών έθνους», της αιτήσεως «Υπέρ των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων Αρχόντων ημών, των πολεμίων της αμωμήτου ημών Πίστεως και της Πατρίδος, Μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου πάσης πολιτικής αποχρώσεως, των μισούντων και αδικούντων ημάς, και της μετανοίας και επιστροφής αυτών, του Κυρίου δεηθώμεν» η οποία, όπως οι υπόλοιπες αιτήσεις της Μεγάλης Συναπτής, λέγεται εκφώνως.
Β. Η ευχή μετά τον καθαγιασμό των Τιμίων Δώρων «Του Αγίου Ιωάννου Προδρόμου» στο τέλος, μετά την φράση «υπέρ της Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας», να τροποποιηθεί ως εξής «Μνήσθητι Κύριε των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων Αρχόντων ημών, των πολεμίων της αμωμήτου ημών Πίστεως και της Πατρίδος, Μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου πάσης πολιτικής αποχρώσεως, των μισούντων και αδικούντων ημάς, και της μετανοίας και επιστροφής αυτών. Δος αυτοίς ειρηνικήν την Αρχήν, ίνα και ημείς, εν τη γαλήνη αυτών, ήρεμον και ησύχιον βίον διάγομεν εν πάση ευσεβεία και σεμνότητι». Η ευχή αυτή λέγεται μυστικώς.
Σκοπός των ανωτέρω προσθηκών είναι η έντονος προσευχή της τοπικής μας Εκκλησίας διά τον φωτισμό και την μετάνοια των αρχόντων, προκειμένου να εργασθούν διά το συμφέρον και την πρόοδο της Πατρίδος μας.”
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/mhtropoliths-ambrosios-asebestatoi-ethnopateres-polemoun-thn-patrida-kai-th#ixzz4q7cU57zF