Η παράνοια (αλλά και η επιλεκτικότητα) της «πολιτικής ορθότητας» εκδηλώθηκε και στην περίπτωση του διαγραφέντος μέλους της ΝΔ, Θεόδωρου Γιάνναρου. Παρά το χρονικό διάστημα που έχει περάσει από το συγκεκριμένο περιστατικό, η ενασχόλησή μας με αυτό μας δίνει την ευκαιρία να βγάλουμε κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο Ιρανός λαθρομετανάστης Reza (Arash) Humpay, ανέβασε μια φωτογραφία στο twitter η οποία συνοδευόταν από τα εξής γραφόμενα» «Εϊ φασίστες, είμαι εντάξει στη νέα μου πατρίδα, θα συνεχίσω τις δράσεις για να αλλάξω την πόλη μου. Η πόλη μας πρέπει να καθαρίσει από φασίστες». Ένας από αυτούς που αντέδρασαν στα γραφόμενα του λαθρομετανάστη ήταν (και) ο Γιάνναρος, ο οποίος, ανάμεσα στα άλλα, του απάντησε πως «θα πας από εκεί που ήρθες, μαϊμού» , με αποτέλεσμα τα εξαρτημένα «αντιρατσιστικά» αντανακλαστικά της φιλελεύθερής Ν.Δ. να δράσουν άμεσα και… αποτελεσματικά, καθώς ανακοίνωσε την διαγραφή του.
Ας δούμε το ζήτημα αυτό από δύο οπτικές γωνίες. Η μία αφορά τον Γιάνναρο και την προέκταση της δήλωσής του. Ο ίδιος, μιλώντας σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή για το γεγονός, αφού είπε πως δεν θα επαναλάμβανε αυτόν τον χαρακτηρισμό για «πρόσφυγα», στην συνέχεια αποκάλυψε ότι στο παρελθόν είχε χαρακτηρίσει ως «μαϊμούδες» τους Χρυσαυγίτες… Η πρώτη παρατήρηση επί του θέματος έχει να κάνει με το ότι όλοι όσοι ενοχλήθηκαν και εξοργίστηκαν σφόδρα για τον χαρακτηρισμό «μαϊμού» σε έναν συνάνθρωπό μας, δεν ένιωσαν εξίσου δυσάρεστα όταν ο ίδιος μειωτικός για άνθρωπο χαρακτηρισμός αποδόθηκε σε Χρυσαυγίτες. Προφανώς, δύο μέτρα και δύο σταθμά. Μάλιστα, ο ίδιος ο Γιάνναρος αναφέρθηκε στον παρόμοιο απαξιωτικό χαρακτηρισμό για τους Χρυσαυγίτες, με σαφή σκοπό να «χτίσει» ένα ελαφρυντικό , ένα «άλλοθι», κάποιου που ανήκει στο περιβόητο «Συνταγματικό τόξο», χωρίς στη συγκεκριμένη περίπτωση να του ζητήσει κανείς το λόγο γιατί χαρακτήριζε τόσο απάνθρωπα και απαξιωτικά συνανθρώπους του.
Για να είμαστε ειλικρινείς, ο Γιάνναρος δεν ήταν αυτός που έκανε «σεφτέ» στον χαρακτηρισμό «μαϊμούδες» για τους Χρυσαυγίτες. Έχουν προηγηθεί, εδώ και μερικά χρόνια, διάφοροι άλλοι «δημοκρατικοί» παράγοντες, οι οποίοι έκαναν την (εμετική και ρατσιστική βεβαίως) αρχή. Ποιος μπορεί, άραγε, να ξεχάσει ότι πριν από λίγα χρόνια υπήρξαν γελοιογραφίες από γελοίους σε ημερήσιες εφημερίδες (πχ. “Καθημερινή” και “Νέα”) οι οποίες (όχι μία ή δύο φορές αλλά επανειλημμένα) παρουσίαζαν όχι έναν άνθρωπο μεμονωμένα, αλλά συλλήβδην ΟΛΟΥΣ τους Χρυσαυγίτες (ακόμα και τους ψηφοφόρους) ως μαϊμούδες, χιμπατζήδες, πιθήκους, γορίλες και ουραγκοτάγκους; Είναι προφανές ότι η ανθρώπινη ιδιότητα θεωρείται ως μη υπαρκτή ή σεβαστή ακόμη και για τους συμπαθούντες την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ από τους θρασύδειλους υποκριτές της «πολιτικής ορθότητας» που ανακαλύπτουν τον σεβασμό και το αυτονόητο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μόνο στην περίπτωση των λαθρομεταναστών, για τους οποίους μάλιστα διαμαρτύρονται όταν τους αποκαλούν έτσι.
Είναι σαφές λοιπόν, ότι υπάρχει ένα είδος «ομφάλιου λώρου» ανάμεσα στις δύο οπτικές γωνίες του ζητήματος, καθώς η δεύτερη οπτική γωνία παίρνει την σκυτάλη από εκεί που τελειώνει το περιεχόμενο της πρώτης, Αφού, λοιπόν, οι Χρυσαυγίτες είναι «μαϊμούδες», «γορίλες», και άλλα συναφή είδη του ζωικού βασιλείου, αφού επομένως η ύπαρξή τους δεν έγκειται στη γνωστή «ανθρωπιστική» ρήση που λέει ότι «η ανθρώπινη ζωή αποτελεί την υπέρτατη αξία», τότε γίνεται ξεκάθαρα αντιληπτό τι είδους νόημα έχει η προτροπή του Ιρανού λαθρομετανάστη «η πόλη μας να καθαρίσει από φασίστες»… Όλοι αυτοί οι φαιδροί «δικαιωματάκηδες» και «αντιρατσιστές» που σε ό,τι αφορά γραπτά και ομιλίες της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ κινούνται στο επικίνδυνο ψυχοπαθητικό σύνδρομο «αυτοί υποστηρίζουν αυτό, αλλά εγώ αντιλαμβάνομαι στην κεφάλα μου ότι εννοούν εκείνο», δεν σκέφτηκαν στο ελάχιστο να ασχοληθούν με τις σαφείς απειλές «ξεκαθαρίσματος» του θρασύτατου λαθρομετανάστη. Ούτε κάποιος εισαγγελέας, βεβαίως, τον οποίο φαίνεται ότι δεν τον απασχολούν καθόλου οι καταγγελίες που έχουν γίνει εναντίον του Reza Humpay από άλλους πρώην «συντρόφους» του, για πράξεις μάλιστα σαφώς εκμεταλλευτικές (και εννοείται παράνομες) σε βάρος άλλων «προσφύγων».
Με απλά λόγια, ο επίδοξος «καθαριστής των φασιστών» κατηγορείται ευθέως ως κλέφτης και εκμεταλλευτής ανθρώπων από πρώην «συντρόφους» του, καθώς μεταξύ άλλων τον καταγγέλλουν ότι «διέφυγε στην Αθήνα έχοντας κλέψει το ταμείο αλληλεγγύης από την κατάληψη, και με τη σιγουριά ότι οι υπόλοιποι μετανάστες καθώς ήταν χωρίς χαρτιά, δεν θα μπορούσαν να τον αναζητήσουν. Είχε επίσης την υπόσχεση της κυβέρνησης για τον αδελφό του. Μετά από κάποιο καιρό στην Αθήνα, ο Reza έμαθε ότι στην πόλη υπάρχουν πολλές καταλήψεις στέγασης μεταναστών. Στους αναρχικούς αυτοπαρουσιάστηκε ως πρόσφυγας ακτιβιστής για τα δικαιώματα των μεταναστών. Είπε στους αναρχικούς ότι γνωρίζει ο ίδιος προσωπικά πολλούς άστεγους μετανάστες και θέλει να τους βοηθήσει να στεγαστούν. Σύντομα οι σύντροφοι ανακάλυψαν ότι για κάθε μετανάστη που ο Reza έστελνε σε κατάληψη, έπαιρνε ένα χρηματικό ποσό από ευρωπαϊκή ΜΚΟ με την οποία είχε διασυνδέσεις».
Δεν χρειάζεται να προσθέσουμε κάτι άλλο από την πλευρά μας, ως επίλογο, καθώς το απόσπασμα που παραθέσαμε μιλάει από μόνο του. «Όμορφος» κόσμος, «αντιραστιστικός», χρηματοδοτούμενα πλασμένος… ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ!
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ