Στο Β΄ συνέδριο του Εθνικιστικού κινήματος της Πατρίδας μας το έτος 1992 αποφασίστηκε και προσδιορίστηκε η ιδεολογία της Χρυσής Αυγής ως Λαϊκός Εθνικισμός. Πάνω σε αυτήν την στέρεα κι αδιαπραγμάτευτη Ιδέα ορίστηκαν και οι Αρχές του κινήματος, τοποθετώντας τις βάσεις για μια ξεκάθαρα Εθνική πολιτική σε όλους τους τομείς της χώρας μας.
Εμείς οι Χρυσαυγίτες και οι Χρυσαυγίτισες το “απόλυτο κακό” σύμφωνα με τους δυνάστες του Ελληνικού Λαού ανέκαθεν πιστεύαμε πως πολιτική χωρίς σταθερές απόψεις και συγκεκριμένη Ιδεολογική βούληση δεν μπορεί να σημαίνει τίποτα παραπάνω παρά καιροσκοπισμό, ψηφοθηρία κι απάτη. Όσον αφορά πιο συγκεκριμένα τις μεθόδους δημαγωγίας που χρησιμοποιούν κατά κόρον τα μεταπολιτευτικά κόμματα, η Εθνικιστική παράταξη της Χρυσής Αυγής θα τραβά εύλογα μια κόκκινη γραμμή ξεκαθαρίζοντας την θέση της: «Πως μόνον οι αφοσιωμένοι Ιδεολόγοι και συνειδητοί Πολιτικοί στρατιώτες ενός κινήματος με ξεκάθαρη κοσμοθεωρία και βιοθεωρία μπορούν να φέρουν την ολική αφύπνιση του Ελληνικού πνεύματος αλλά και την δυναμική επανάσταση της ψυχής του Ανθρώπου για να σπάσει τα δεσμά της χυδαίας- πάντα αφύσικης-παγκοσμιοποίησης».
Ως Έλληνες Χρυσαυγίτες περιφρονούμε τους “αγανακτισμένους” και τους “παραπονεμένους” πολίτες διότι αρνούμαστε με κάθε τρόπο να συνεργαστούμε ή να συναλλαχτούμε με ένα διεφθαρμένο καθεστώς που μοναδικός του σκοπός είναι η καταστροφή της αιώνιας Ελληνικής φυλής μητέρας ενός ανυπέρβλητου και μεγαλειώδους Πολιτισμού. Πατώντας σε υγιείς βάσεις απροσκύνητοι και υπερήφανοι, δίχως να ελπίζουμε ή να φοβόμαστε τίποτα, όντας επί της ουσίας πραγματικά Ελεύθεροι (σύμφωνα με το καζαντζάκιο γνωμικό), μαχόμαστε με πείσμα τον τοξικό μαρξισμό αλλά και την φυσική του συνέχεια τον απάνθρωπο καπιταλισμό.
Απαντώντας με την γλώσσα του Ομήρου σε όλες τις κατηγορίες των λακέδων του συστήματος με επιχειρήματα που πηγάζουν από την γενετική επιστήμη, την ανθρωπολογία και την λαογραφία, το μυστικό της δύναμης του Αίματος θα μας προτρέπει εσαεί να δηλώνουμε πάνω απ’ όλα Έλληνες- Έλληνες και Εθνικιστές. Με την Ιδεολογία μας να μην φέρει ουδεμία σχέση με τα καθεστώτα του μεσοπολέμου ή να επιτρέπει το οποιοδήποτε πεδίο σύγκρισης με αυτά. Η Χρυσή Αυγή θα επισημαίνει πως δημιουργήθηκε από το μηδέν χαράσσοντας τον δικό της δρόμο με πυξίδα την αναγέννηση και την ορθή πρόοδο του Ελληνικού Έθνους.
Όπως αναφέρουμε και παραπάνω η ιδεολογία μας βασίζεται σε αρχές, Αρχές που δυστυχώς έχουν σκοπίμως δαιμονοποιήσει οι ανθέλληνες του ψευτορωμαίικου .Κατά την γνώμη μας το πιο τίμιο σε τούτη την περίπτωση είναι απλά να τις παραθέσουμε στο παρόν άρθρο αναλυτικά ώστε εσύ φίλε(-η) αναγνώστη(-στρια) και συναγωνιστή(-στρια) να μπορείς να τις κρίνεις βγάζοντας τα δικά σου συμπεράσματα.
Οι Αρχές του Λαϊκού Εθνικισμού- του δικού μας Εθνικισμού- είναι απλές και ξεκάθαρες:
ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ – ΠΙΣΤΗ – ΑΓΩΝΑΣ: Ένας άνθρωπος έχει Ιδεολογία όταν μοναδικό κίνητρο των πράξεων του δεν είναι το προσωπικό του συμφέρον, αλλά η Πίστη του. Δεν έχει καμία Ιδεολογία εκείνος που την Πίστη του δεν την μετατρέπει σε πράξη και έργο. Έχω Ιδεολογία σημαίνει Πιστεύω και ακολούθως Πιστεύω σημαίνει Αγωνίζομαι.
ΕΘΝΟΣ – ΦΥΛΗ: Για εμάς τους Χρυσαυγίτες είναι κυρίαρχη η Ιδέα του Έθνους, η Ιδέα του Φυλής. Οι Έλληνες αποτελούν την γνήσια συνέχεια των Ελλήνων της κλασσικής περιόδου, που δημιούργησαν το αξεπέραστο θαύμα του Ελληνικού Πολιτισμού. Ονομάζεται Έθνος ένα σύνολο ατόμων με κοινή καταγωγή, γλώσσα, κοινούς τρόπους, κοινή θρησκεία και κοινό πολιτισμό (ΗΡΟΔΟΤΟΣ). Το Έθνος είναι η «εν συνειδήσει Φυλή», η διαχρονικά δραστήρια και αναπτυσσόμενη Λαϊκή Κοινότητα, το κυρίαρχο ιστορικό υποκείμενο, ο παραγωγός του πολιτισμού. Το Έθνος στην Ιδεολογία μας αποτελεί κυρίαρχη Ιδέα και Πίστη.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ: Το Κράτος αποτελεί μιαν οντότητα δημοσιονομική, ένα σύστημα οργανώσεως στις σχέσεις των πολιτών μεταξύ τους και επιπλέον στις σχέσεις αυτού με τα υπόλοιπα Κράτη. Η Ιδέα του Κράτους είναι δημιούργημα των ανθρώπων και όταν δεν συμβαδίζει με την Φυσική Αρχή του Έθνους δημιουργεί κοινωνίες εκτρωματικές. Κράτος έχουν σήμερα και οι Η.Π.Α. και αποτελεί η ύπαρξή του ένα συμφεροντολογικό «Κοινωνικό Συμβόλαιο» μεταξύ των διαφορετικών φυλών που ζουν στο έδαφος του. Για εμάς, η Ιδέα του Κράτους είναι σεβαστή μόνο στην περίπτωση όπου το Κράτος αυτό έχει ουσία και περιεχόμενο Εθνικό και υπηρετεί την Λαϊκή Κοινότητα.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ: Ο Έλληνας δημιούργησε έναν μοναδικό κι ανυπέρβλητο Πολιτισμό, ένα σύνολο επιτευγμάτων στην επιστήμη, ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ στην Τέχνη, στον λόγο χωρίς καμία υστεροβουλία, χωρίς καμία πρόθεση θησαυρισμού και υλιστικής ιδιοτέλειας, δίχως μίσος και φθόνο, αλλά με σκοπό το ωραίο, το αληθές, το αγαθό. Ως Έλληνες δεν έχουμε άλλο περιθώριο, παρά να υπηρετήσουμε αυτόν τον μεγάλο σκοπό του Ελληνικού Πολιτισμού. Να δώσουμε την μάχη για μια τέχνη Ελληνική, για έναν λόγο Ελληνικό. εμπνευσμένο και μοναδικό. Να δώσουμε την μάχη για την Παράδοση μας, για την γλώσσα μας, για τα αυθεντικά Ελληνικά ήθη και έθιμα του λαού μας.
ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΛΑΪΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ – Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ: Ένα από τα σημαντικότερα συστατικά του Κράτους είναι το πολίτευμα του, ο τρόπος δηλαδή επιλογής της ηγεσίας του. Η προβλεπόμενη και συγκεκριμένη εκείνη διαδικασία, με την οποία ορίζονται τα πρόσωπα που κατευθύνουν την λειτουργία του Κράτους. Ο τρόπος της επιλογής των αρχόντων της πολιτείας πρέπει να είναι ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ. Δεν είναι δυνατόν να κυβερνούν την χώρα ποικίλοι εγωπαθείς κηφήνες, ανάξιοι δημαγωγοί και κόλακες των πιο χυδαίων τάσεων ενός λαού. Στην κορυφή της ιεραρχίας του Κράτους πρέπει να βρίσκονται οι Άριστοι και όχι οι… «αρεστοί» στους λίγους εξουσιαστές. Το Λαϊκό Εθνικιστικό Κράτος είναι μια κοινωνία Δικαίου στην υπηρεσία της Λαϊκής Κοινότητας, είναι μια κοινωνία ιεραρχημένη όχι με κριτήρια υλικά, αλλά με βάση την Αξία, το Ήθος και την προσφορά εκάστου των πολιτών, μια κοινωνία των Αξίων και των Αξιών! Ο κοινός Εθνικός Σκοπός, η συναντίληψη για την ζωή και τον πολιτισμό, είναι το απαραίτητο στήριγμα που συναρμόζει τους πολίτες με ένα αίσθημα βαθειάς συλλογικής αλληλεγγύης, αλληλεγγύης Σεβασμού και Τιμής για τον Συνάνθρωπο και Συμπατριώτη. Η εγκληματικότητα, η μαζοποίηση, τα ψεύτικα είδωλα, ο στυγνός ωφελιμισμός είναι ότι χαρακτηρίζει σήμερα την κοινωνία. Σήμερα το κοινωνικό σύνολο το συγκροτούν άνθρωποι άγνωστοι μεταξύ τους, όντας ευκαιριακοί συγκάτοικοι μιας αρρωστημένης πολιτείας. Η οικογένεια ως κύτταρο και ουσία της Λαϊκής Κοινότητας και της Πολιτείας, βάλλεται πολυποίκιλα, επαπειλείται και έχει σχεδόν καταργηθεί. Ο Σεβασμός στον Πατέρα, η Σεμνότητα απέναντι στους Πρεσβύτερους έχουν αντικατασταθεί από ένα ανεύθυνο και αναιτιολόγητο θράσος. Άνευ Αρχών, με κανένα Ήθος, χωρίς αιδώ, δίχως αίσθημα Τιμής και Υπερηφάνειας. Αυτή είναι η κοινωνία των ανθρώπων της εποχής μας, της εποχής της παρακμής, μιας εποχής χωρίς Αρχές, Αξίες και Ιδανικά. Ο μαθητής δεν σέβεται πλέον τον δάσκαλο και ο δάσκαλος δεν θέλει να τον σέβεται ο μαθητής του, γιατί δεν αντέχει την τιτάνια ευθύνη αυτού του ηθικού βάρους. Η εποχή της ευκολίας, η εποχή της αναρχίας, μια εποχή δίχως καμία ιεραρχία, μια εποχή γεμάτη «συμβόλαια» και «συμφωνίες» χωρίς κανένα Αίσθημα Ευθύνης και Καθήκοντος. Αυτή την κοινωνία έχουμε την φιλοδοξία να την γκρεμίσουμε! Η δική μας κοινωνία θα είναι μια κοινωνία ανθρώπων πρώτα απ’ όλα με Τιμή, ευθύνη και καθήκον και μετά με δικαιώματα. Με ακλόνητη πίστη στην Ιδεολογία μας και απόλυτα αφοσιωμένοι στα δίκαια του Έθνους μας δίνουμε τον Αγώνα μας για μια νέα Ελλάδα. Με ανίκητο όπλο την Εθνικιστική Κοσμοθεωρία, απέναντι στα ψευτο-είδωλα που απαρτίζουν την σύγχρονη γραικυλική κοινωνιοπάθεια δηλαδή ενάντια στην απόλυτη πνευματική ανυπαρξία της αντεθνικής ψευτοδιανόησης, στη δήθεν εγγενή σπουδαία αξία του «ατόμου», στην επιβεβλημένη με νομοθετήματα αρρωστημένη λατρεία προς την τάχα «βούληση της πλειοψηφίας» που υποβιβάζει την πολιτική σε δημοσκοπική έρευνα, στην κοινωνική επιτυχία του star system και των status symbols, ο Εθνικισμός αντιπαρατάσσει τις βαθύτερες διαχρονικές δυνάμεις τις Λαϊκής Κοινότητας που δεν μπορούν να καταμετρηθούν και να ζυγιστούν, που δεν γίνονται αντιληπτές με στατιστικούς υπολογισμούς και συμφεροντική λογική: τις Δυνάμεις της Εθνικής Ψυχής και του Αίματος, δυνάμεις απερινόητες κι’ εξωλογικές, που όμως η επίδρασή τους μορφοποιεί σαφώς μετρήσιμα και λογικά αντιληπτά αποτελέσματα. Η αποτύπωση της επαναστατικής Εθνικιστικής Κοσμοθεωρίας στην πολιτική πράξη και στην ίδια την καθημερινή ζωή αποτελεί τον πολυδιάστατο πυρήνα του Αγώνα μας.
ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: Πιστεύουμε πως η οικονομία του Εθνικού Κράτους δεν πρέπει ποτέ να είναι αντίθετη με τις κυρίαρχες Ιδέες του. Δεν πρέπει ποτέ για παράδειγμα χάριν της αύξησης της παραγωγής (φτηνά εργατικά χέρια, ξένοι εργάτες κ.τ.λ.) να απειλείται αυτή η ίδια η ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ. Μια ισχυρή οικονομία δίνει δύναμη στο Εθνικό Κράτος, όμως δεν πρέπει χάριν της οικονομίας να θυσιάζεται ή αρχή της Κοινωνικής Δικαιοσύνης. Δεν πρέπει δυνάμεις οικονομικές να καθορίζουν ανέλεγκτες την Πολιτική του Κράτους. Δεν πιστεύουμε στην αυτοτελή ύπαρξη και δυναμική της οικονομίας, αλλά σε μια οικονομία με κατεύθυνση και προέλευση Εθνική. Είμαστε αντίθετοι τόσο στην ασυδοσία του φιλελευθερισμού, όσο και στην αντιφυσική ισοπέδωση του μπολσεβικισμού. Πιστεύουμε στην ιδιοκτησία, πιστεύουμε στην ιδιωτική πρωτοβουλία, όχι όμως στην ανήθικη και ασύδοτη κερδοσκοπία εις βάρος της Λαϊκής Κοινότητας ή στον παράνομο θησαυρισμό. Πιστεύουμε σε μια οικονομία, υπηρέτη των εθνικών συμφερόντων και όχι σε ένα Κράτος, υπηρέτη της δόλιας διεθνούς και ντόπιας πλουτοκρατίας. Οι Εθνικιστές της Χρυσής Αυγής στέκονται στο πλευρό της εργατικής τάξης και της αγροτιάς, που σήμερα αποτελούν τα κυρίαρχα θύματα της απάνθρωπης πλουτοκρατικής εκμετάλλευσης, όχι από εκλεκτική μεροληπτική υποκρισία ή σκόπιμα μεριστικό ανθρωπισμό, αλλά γιατί πιστεύουν ακράδαντα στην Κοινωνική Δικαιοσύνη, δίχως ταξικές εξαιρέσεις, βεβαίως με προτεραιότητες φυσικής επιβίωσης. Για μας είναι παγερά αδιάφορο το βόλεμα κι η καλοπέραση κάποιας κοινωνικής ομάδας σε βάρος της Εθνικής Επιβίωσης. Όποιος απεργάζεται τον θάνατο του Λαού μας, άσχετα με την ταξική του προέλευση ας χαθεί από το πρόσωπο ης ιστορίας ατιμασμένος! Κατανοούμε βεβαίως ότι στην πολιτική πάλη εκδηλώνονται δυναμικά, ποικίλα ατομικά και συντεχνιακά οικονομικά συμφέροντα αποφασιστικής σημασίας. Όμως για εμάς τους Εθνικιστές η σχέση της Πολιτικής και της οικονομίας δεν παύει να είναι απόλυτα μονοσήμαντη: Η Πολιτική διέπει την οικονομία! Και για κανένα λόγο ιδεολογικής αδυναμίας, μικροπολιτικής σκοπιμότητας ή φτηνιάρικου οπορτουνισμού δεν θα υποτάξουμε το μέρος στο όλο, ξεπουλώντας την κοσμοϊστορική διάσταση της συλλογικής ύπαρξης, ώστε να γίνουμε αρεστοί στους ποικιλώνυμους θανάσιμους εχθρούς μας. Η «κοινωνία» αποτελεί ένα ρευστό, δυναμικά τροποποιούμενο ιστορικό μόρφωμα, σ’ αντίθεση με την Λαϊκή Κοινότητα η οποία συνιστά μια φυσική διαχρονική «σταθερά». Ο όποιος κοινωνικοοικονομικός σχηματισμός δεν έχει κατ’ ανάγκη ενιαία σύσταση, σε αντίθεση με τον διαχρονικό εθνικά συμπαγή κορμό της Λαϊκής Κοινότητας. Το ιδεολογικό, κοσμοθεωρητικό, πολιτισμικό και πολιτικό εποικοδόμημα, εδράζεται πάνω σ’ αυτόν τον κορμό κι’ ο ρόλος των οικονομικών σχέσεων στην διαμόρφωσή του είναι ολότελα παροδικός κι’ επιφανειακός.
(από το βιβλίο που βρίσκεται στην ηλεκτρονική μας σελίδα: ΈΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ).
Γκρεμίζοντας πάραυτα την κομμουνιστική ή φιλελεύθερη( τις δύο όψεις του ενός νομίσματος) προπαγάνδα, με την ευχή του Θεού της Ελλάδας και στην στήριξη του Ελληνικού Λαού πάνω σε αυτές τις Αρχές θα οικοδομήσουμε μια Νέα και Ισχυρή Ελλάδα, την Ελλάδα των ονείρων μας.
Κι αν τούτη η αγνή αγάπη κι αφοσίωση προς την Πατρίδα σημαίνει το μεγαλύτερο έγκλημα αυτού του σκοτεινού κόσμου, τότε θα δηλώνουμε απερίφραστα πάντα ένοχοι…
Α.Γ.
Reblogged this on Macedonian Ancestry.