Οι λέξεις χάνουν σταδιακά το νόημά τους. Η αλληλεγγύη για παράδειγμα. Σημαίνει να βρίσκεσαι κοντά στον άλλο, να τον νοιάζεσαι και να τον βοηθάς. Πουθενά δεν λέει ότι επιβάλλεται μέσω φορολογίας, μέσω νομοθεσίας ή κυβερνητικών και παρακρατικών απειλών.
Οφείλουμε λοιπόν, σύμφωνα με αυτά που ζούμε να δείξουμε αλληλεγγύη στο θέμα του κορονοϊού. Να υπακούσουμε στα μέτρα της κυβέρνησης και να ακολουθήσουμε τις φωνές όσων συμφωνούν (συχνά έναντι αντιτίμου) σε όλα μαζί της. Αν ένας επιστήμονας εκφράσει έστω και την παραμικρή διαφωνία, αναλαμβάνουν τα παπαγαλάκια των μίντια να τον γελοιοποιήσουν και κατόπιν οι “αναρχικές συλλογικότητες” με τις τραμπούκικες μεθόδους τους. Ακόμα και ο ίδιος ο πρωθυπουργός αποκάλεσε ψεκασμένους όσους, τολμούν να συζητούν για τις επιφυλάξεις τους ως προς τον ιό ακόμα και όταν το κάνουν παραθέτοντας ιατρικές μελέτες.
Εδώ θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως σε καμία περίπτωση δεν λέω πως δεν υπάρχει ιός, ή πως δεν χρειάζεται να είμαστε προσεχτικοί, να τηρούμε μέτρα υγιεινής ή ακόμα και να νοιαζόμαστε για τους συμπατριώτες μας. Όλη αυτή η προπαγάνδα όμως είναι γελοία!
Ψωνίζεις περισσότερες προμήθειες για να μην χρειάζεταινα πηγαίνεις συχνά για ψώνια ενώ ετοιμάζεσαι για lockdown; Είσαι ελεεινός, τιποτένιος, μοναχοφαγάς. Πας στο χωριό σου ώστε να προλάβεις να βοηθήσεις τους δικούς σου πριν αποκλειστείς και επί τη ευκαιρία να μαζέψεις τις ελιές σου και να φροντίσεις το χωράφι σου; Είσαι ανεύθυνος μεταδότης του θανάτου! Διαφωνείς με την αγία μας κυβέρνηση; Είσαι αμόρφωτος και ψεκασμένος…
Κάπως έτσι φτάσαμε στο σημείο, όποιος εκφράζει την διαφωνία του ως προς τα μέτρα που παίρνονται για τον ιό να θεωρείται περιθωριακός, χωρίς να κρίνει κανείς ανά περίπτωση. Όλοι είναι ένοχοι και δεν μετρούν καν οι αποδείξεις για το αντίθετο… Ως πότε όμως;
Ελισσάβετ Μ.