Η μεγάλη Ελληνίδα φωτογράφος είχε την έμπνευση να παραβάλει και να συγκρίνει φωτογραφίες συγχρόνων Ελλήνων με μορφές αρχαίων αγαλμάτων(“Παραλληλισμοί”), όπως ενός γέροντα βοσκού με την μορφή του Διός του Αρτεμισίου και ήταν το έργο της αυτό μία ακόμη απόδειξη της φυλετικής συνέχειας των Ελλήνων.
“Στην σειρά “Παραλληλισμοί” επιχειρεί να συγκρίνει προσωπογραφικά βοσκούς και χωριατοπούλες με κούρους και κόρες για να αποδείξει τη φυλετική συνέχεια των Eλλήνων.
Όταν το Υπουργείο Τύπου και Τουρισμού του καθεστώτος της 4ης Αυγούστου, του Ιωάννη Μεταξά της αναθέτει το 1939 να διακοσμήσει με τις φωτογραφίες της το Ελληνικό περίπτερο στη Διεθνή Έκθεση της Νέας Υόρκης, η Σεραϊδάρη επιλέγει και χρησιμοποιεί αυτές ακριβώς τις φωτογραφίες κάνοντας ένα γιγαντιαίο κολάζ”.
Reblogged this on Macedonian Ancestry.