Ένα ακόμη αίσχος στην Επίδαυρο με τις ευλογίες της εκλεκτής του Μητσοτάκη, Μενδώνη
Υπάρχει ένα υπουργείο, το λένε πολιτισμού και έχει υπουργό την Μενδώνη. Υπάρχει ένα Εθνικό Θέατρο που είχε διευθυντή τον Λιγνάδη, που προφυλακίστηκε για ασέλγειες κατά ανηλίκων και βιασμούς και τώρα είναι ελεύθερος και τον διαδέχθηκε κάποιος Μόσχος, ο οποίος δηλώνει υπερήφανος γιατί είναι ομοφυλόφιλος… Εμείς έχουμε δικαίωμα να δηλώνουμε ότι είμαστε υπερήφανοι γιατί δεν είμαστε ομοφυλόφιλοι ή αυτό είναι ρατσισμός; Απλά ρωτάω.
Εκλεκτή, λοιπόν, του Εθνικού Θεάτρου η Λένα Κιτσοπούλου, η οποία στο παρελθόν είχε παρουσιάσει στο Εθνικό Θέατρο ένα έργο, όπου ο Αθανάσιος Διάκος ήταν σουβλατζής και τον απατούσε η γυναίκα του με έναν Αλβανό! Αντί από τότε να έχουν κλείσει όλες οι πόρτες για αυτήν την κυρία, έχουνε ανοίξει διάπλατα γιατί όποιος βρίζει την Ελλάδα είναι “in”. Προ ημερών, λοιπόν, η Λένα Κιτσοπούλου υπό την αιγίδα του Εθνικού Θεάτρου (πλήρωνε κορόιδο ελληνικέ λαέ), παρουσίασε σε “ελεύθερη διασκευή” το έργο “Σφήκες” του Αριστοφάνη, το οποίο όμως δεν είχε την παραμικρή σχέση με το πρωτότυπο κείμενο εκτός από τον τίτλο!
Μέσα στα πλαίσια της ερμηνείας της Κιτσοπούλου ένας πατέρας δήθεν συντηρητικός και ένας γιος, ο οποίος ντύνεται ταπεινωμένος μια βελέντζα κεντημένη από το τρίχωμα του πατρικού εφηδαίου. Για να μη χρησιμοποιήσουμε τις σωστές και γνωστές ελληνικές λέξεις και χυδαιολογήσουμε… Δεν ήταν όμως μόνον αυτό! Υπήρχε, χωρίς να υπάρχει φυσικά στο έργο του Αριστοφάνη και μία σκηνή κτηνοβασίας! Μιλάμε για σημεία και τέρατα σε έναν Ιερό χώρο όπως είναι το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου. Και ύστερα αυτοί οι θλιβεροί τύποι, που εξουσιάζουν την Ελλάδα θέλουν να εμφανίζονται ως εκπρόσωποι του Αρχαίου Πνεύματος… Το μόνο παρήγορο ότι υπήρξαν και άνθρωποι από τους θεατές που γιουχάρανε και αποχώρησαν διαμαρτυρόμενοι.