ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ – Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΑΣ
Οι εθνομηδενιστές θέλουν να παρουσιάσουν τον Μακεδόνα Στρατηλάτη σαν … διεθνιστή!
Πόσο βαθύτατα Έλλην υπήρξε ο Αλέξανδρος, προκύπτει από τον Μύθο, που προσέδωσε στην εκστρατεία του, από την στιγμή ακόμη της αποβιβάσεώς του στο έδαφος της Ασίας. Φθάνοντας στην Ελαιούντα θυσίασε πάνω στον τάφο του Πρωτεσιλάου, για να τιμήσει εκείνον που πρώτος πάτησε το πόδι του στην Ασία από τους Αχαιούς στην Τρωική εκστρατεία. Στην συνέχεια, όταν έφτασε στην Τροία, θυσίασε στην Αθηνά στην οποία και αφιέρωσε την πανοπλία του. Ακόμη, πήρε από τον ναό της Αθηνάς τα ιερά όπλα που ήσαν εκεί αφιερωμένα από τον καιρό του Τρωικού πολέμου. Αυτά τα ιερά όπλα λέγεται ότι οι υπασπισταί του τα μετέφεραν μπροστά από την πολεμική παράταξη σε κάθε μάχη. Η Ιλιάδα είχε μία ιδιαίτερη σημασία για τον Έλληνα Στρατηλάτη. Σύμφωνα με την παράδοση η μητέρα του Ολυμπίας κατήγετο από την γενιά του Νεοπτολέμου, του υιού του Αχιλλέως. Πατώντας στην Ασία, ο Αλέξανδρος, είχε πλήρη συνείδηση ότι συνεχίζει το έργο του μεγάλου προγόνου του για την κατάκτηση της Ασίας. Σε όλες τις εκστρατείες του, είχε μαζί του ένα αντίτυπο της Ιλιάδος με σημειώσεις του Αριστοτέλους. Συχνά, κοιμόταν έχοντας στο προσκέφαλό του αυτό το αντίτυπο. Ο περίφημος συγγραφέας Jouguet στο έργο του “L’impérialisme macédonien” αναφέρει:
“Όλα αυτά δεν ήταν μία θεατρική επίδειξη, αλλά απόρροια ειλικρινούς ελληνικού ενθουσιασμού, υπερηφάνειας γιατί ανήκε στο θεϊκό γένος των ηρώων και ότι επλησίαζαν οι χρόνοι, που ήταν άξιοι ενός νέου Ομήρου.
Διαβαίνοντας ακόμη τον Ελλήσποντο, ο Αλέξανδρος εθυσίασε ταύρο στον Ποσειδώνα και τις Νηρηίδες και έκανε σπονδές από χρυσή φιάλη στην θάλασσα, ενώ στην Τροία στεφάνωσε την στήλη του Αχιλλέως και ανήγειρε βωμό στον Αποβατήριο Δία. Παρ’ όλους τους ευσεβείς πόθους ορισμένων, ο Αλέξανδρος μέχρι του τέλους της ζωής του ουδέποτε λησμόνησε ότι ήταν Έλληνας. Ακόμη και όταν τον κατηγόρουν ότι αρνήθηκε την Μακεδονική καταγωγή του, εκείνος μαζί με την Περσική εσθήτα, που φορούσε για λόγους πολιτικούς, έφερε με υπερηφάνεια τα σύμβολα της Μακεδονικής Βασιλείας. Δηλαδή, τον προφυρούν μανδύα, την “καυσίαν”, το Μακεδονικό δηλαδή στέμμα, που ήταν επίσης πορφυρούν και τα Μακεδονικά Βασιλικά υποδήματα.
Βαθύτατα Έλλην, λοιπόν ο Αλέξανδρος, έως το τέλος της σύντομης μα τόσο δοξασμένης ζωής του. Ακόμη και στις τελευταίες του ημέρες όταν ψυχορραγούσε εθυσίαζε εις τους θεούς και όχι βεβαίως στον … Άμμωνα, αλλά στον Δία, την Αθηνά και τον Απόλλωνα. Εκεί όμως όπου περισσότερο από οπουδήποτε αλλού φαίνεται ο βαθύτατα ελληνικός χαρακτήρας του Αλεξάνδρου είναι στην επιστολή που απέστειλε απαντώντας στην πρόταση για ειρήνη του Δαρείου. Στην επιστολή αυτή φαίνεται σαφέστατα ο χαρακτήρας της Αλεξανδρινής εκστρατείας, ένας χαρακτήρας ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ. Συγκεκριμένα λέγει στον Δαρείο: “Οι πρόγονοί σας ήρθαν στην Μακεδονία και στην υπόλοιπη Ελλάδα και μας προκάλεσαν μεγάλες συμφορές, χωρίς να έχουν πάθει από μας κανένα κακό. Τώρα που εγώ έγινα βασιλιάς των Ελλήνων, πέρασα στην Ασία, για να εκδικηθώ τις δικές σας αδικίες”.
Ο ΨΕΥΔΟ-ΚΑΛΛΙΣΘΕΝΗΣ
Η πηγή από την οποία εξάγουν το συμπέρασμα ορισμένοι, βασιζόμενοι κυρίως τον περίφημο “Όρκο της Ώπης”, ότι ο Αλέξανδρος ήταν ένας πεφωτισμένος “διεθνιστής”, είναι ο Ψευδο-Καλλισθένης. Σύμφωνα με τους μεγάλους και εγκρίτους ιστορικούς, το κείμενο αυτό το οποίο φέρεται να έγραψε ο ανιψιός του Αριστοτέλους, Καλλισθένης (πράγμα απίθανο, εξ ου και το Ψευδο-Καλλισθένης), εγράφη στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου το 300μ.Χ. Ήταν έργο προφανώς κάποιου ελληνοαιγυπτίου ή εβραίου ελληνιστού της Αλεξάνδρειας. Το έργο αυτό απετέλεσε το υλικό στο οποίο βασίστηκαν πλήθος μυστικών ιστοριών για τον Μεγάλο Μακεδόνα σε όλες τις γλώσσες και τους λαούς του γνωστού κόσμου. Μέχρι και στο Κοράνιο γίνεται σχετική αναφορά. Η παλαιοτέρα σωζόμενη εκδοχή του Ψευδο-Καλλισθένους είναι αυτή του 11ου μ.Χ. αιώνα στην Αρμενική. Ας δούμε τώρα κάποια από τα πράγματα που αναφέρονται στον Ψευδο-Καλλισθένη για να κρίνουμε την σοβαρότητα και εγκυρότητα του κειμένου. Σύμφωνα με το κείμενο, λοιπόν, του Ψευδο-Καλλισθένους ο Αλέξανδρος, δεν σταμάτησε τις εκστρατείες του εκεί όπου όλοι γνωρίζουμε, αλλά κατέκτησε και την Ιταλία καθώς και ολόκληρη την Δύση. Χαρακτηριστικά αναφέρει:
“Εκείθεν δε τοις του νότου πέρασιν επιβαίνει, και υπέταξεν έθνη πολλά και ποικίλα. Και διήλθεν την οικουμένη και εισήλθε την αοίκητον γην, και διώδευσε μέχρι του Ωκεανού Ποταμού. Και εύρεν εν τοις τόποις εκείνοις δικεφάλους”. Δεν βρήκε όμως μόνο ανθρώπους δικεφάλους ο Αλέξανδρος του Ψευδο-Καλλισθένη, βρήκε και ανθρώπους ακεφάλους, κυνοκεφάλους, καθώς και γυναίκες που είχαν φτερά και πετούσαν στον ουρανό! Πρόκειται δηλαδή περί ενός κειμένου στην κυριολεξία φαιδρού. Από αυτό το κείμενο κάποιοι σπουδαιοφανείς βγάζουν το συμπέρασμα ότι ο Αλέξανδρος ήταν η εκδοχή του Καρόλου Μαρξ στην αρχαιότητα και ήθελε δήθεν να καταργήσει κάθε φυλετική και εθνική ταυτότητα.