Για πρώτη φορά ο Αμερικανός πρόεδρος προέβη σε συγκλονιστικές δηλώσεις με αποδέκτη το Ισραήλ καθώς δήλωσε ότι ο ισραηλινός στρατός «δολοφονεί παιδιά και καταστρέφει κτίρια αμάχων»!
Η δήλωση αυτή είναι κοσμοϊστορικής σημασίας καθώς δείχνει ότι το Ισραήλ του Μ.Νετανιάχου βρίσκεται στην «μαύρη λίστα» του Ν.Τραμπ, κάτι που σημαίνει ότι μένει μόνο η ελληνική κυβέρνηση του Κ.Μητσοτάκη να στηρίζει τον Ισραηλινό.
Ο έτερος υποστηρικτής του ήταν ο Β.Όρμπαν, ο οποίος πλέον δεν είναι πρωθυπουργός της Ουγγαρίας. Πλέον ο Κ.Μητσοτάκης δεν μπορεί να είναι και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ, ειδικά κάτω από το πρίσμα της προσπάθειας να επισκεφθεί την χώρα μας ο Ν.Τραμπ.
Η κυβέρνηση Κ.Μητσοτάκη είναι η μοναδική πλέον που δεν έχει αναγνωρίσει την γενοκτονία και τα εγκλήματα πολέμου στην Γάζα και μετά τις νέες εξελίξεις από τις ίδιες τις ΗΠΑ κανείς δεν γνωρίζει πόσο θα στοιχίσει στην χώρα και στις σχέσεις τς με τον Αραβικό κόσμο.
Το να κατηγορεί τόσο σκληρά ένας πρόεδρος των ΗΠΑ και ακόμη σκληρότερα ο αντιπρόεδρος Βάνς το Ισραήλ είναι κάτι πρωτοφανές. Πόσο μάλλον που με την συναίνεσή τους εξοπλίζεται συνεχώς το Ισρραήλ. Εκτός εάν δεν γίνεται με την σύμφωνη γνώμη τους, που σημαίνει ότι κάποια ανώτερη και από τον πρόεδρο δύναμη αποφασίζει για την πολιτική των ΗΠΑ …
Αυτό το υποστηρίζουν οι “συνωμοσιολόγοι” εδώ και πολλές δεκαετείς, από τότε που ενάντια στην θέληση του αμερικανικού λαού έβαλε ο Ρούσβελτ τις ΗΠΑ στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

