Συγχωνεύονται 70 Νηπιαγωγεία και 12 Δημοτικά
Σημαντικές αλλαγές έρχονται στην εκπαίδευση από την ερχόμενη χρονιά, όπου θα συνεχιστεί δυστυχώς αμείωτα η τραγική εγκατάλειψη της ελληνικής επαρχίας από νέους ανθρώπους. Μιας επαρχίας που αγνοήθηκε σκόπιμα, και απαξιώνεται βάσει σχεδίου καλά οργανωμένου από την φιλελεύθερη εξουσιαστική αλητεία!
Στο πλαίσιο αυτό, προβλέπονται αρκετές συγχωνεύσεις, και κάποιες αλλαγές στη λειτουργία υφιστάμενων μονάδων, ώστε το εκπαιδευτικό δίκτυο να… «ανταποκρίνεται καλύτερα στις δημογραφικές εξελίξεις και στις απαιτήσεις της εποχής», σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας. Ήδη με λίγη περιήγηση στο διαδίκτυο, μπορεί ο οποιοσδήποτε να διαβάσει για τα σχολεία που κλείνουν σε Ήπειρο, Φθιώτιδα, Μαγνησία και αλλού, καθώς κωμοπόλεις και χωριά άλλοτε θαλερά, πλέον αργοσβήνουν…
Η ερήμωση της ελληνικής περιφέρειας, η υπερσυσσώρευση πληθυσμού σε δύο μεγαλουπόλεις και η κατακόρυφη πτώση των γεννήσεων νέων Ελλήνων (σε συνδυασμό με την επέλαση της woke εμετικής προπαγάνδας σε σχολεία, Μ.Μ.Ε. και παντού, αλλά και με την αντικατάσταση πληθυσμού που συντελείται απρόσκοπτα μέσω των εισβολών από γη και θάλασσα), οδηγούν αναπόφευκτα τον Ελληνισμό σε δραματική συρρίκνωση και αφανισμό.







