6500 Έλληνες φόρος αίματος στους ξένους τοκογλύφους
Βενιζέλος και Σαμαράς προσφέρουν φόρο αίματος άλλους 6500 Έλληνες στα ξένα αφεντικά τους.
Βενιζέλος και Σαμαράς προσφέρουν φόρο αίματος άλλους 6500 Έλληνες στα ξένα αφεντικά τους.
Η Χρυσή Αυγή απαιτεί την άμεση σύγκλιση της Ολομέλειας της Βουλής, όπως ορίζει το Σύνταγμα, για να αποφασιστεί η διενέργεια δημοψηφίσματος για το μείζον εθνικό ζήτημα της ΔΕΗ και της ελληνικής ενέργειας.
Η Χρυσή Αυγή καταθέτει πρόταση για δημοψήφισμα με στόχο την εθνικοποίηση των ενεργειακών πηγών της χώρας, καθώς και των εταιρειών που εμπλέκονται στην εκμετάλλευσή τους.
Η Χρυσή Αυγή λέει ΝΑΙ στο δημοψήφισμα για την ΔΕΗ. Πάγια θέση μας είναι να αποφασίζει ο ελληνικός λαός για όλα τα μείζονα εθνικά και κοινωνικά ζητήματα.
Το ξεπούλημα σε εξευτελιστικές τιμές των ενεργειακών πόρων της χώρας και των υποδομών που ο ελληνικός λαός πληρώνει επί δεκαετίες με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, αποδεικνύει τον πραγματικό σκοπό των υπαλλήλων των τοκογλύφων, δηλαδή του Σαμαρά και του Βενιζέλου.
Οι δωσίλογοι συνεργάτες του 4ου Ράιχ που έχουν κατακλέψει τη χώρα και παραμένουν ατιμώρητοι, ψάχνουν με αγωνία τρόπο αντιμετώπισης του Εθνικιστικού Κινήματος με φωτογραφίες 30 χρόνων.
Το τσίρκο Σαμαρά με τους κινέζους δεν μπορεί να κρύψει την θλιβερή πραγματικότητα: ούτε μία θέση εργασίας για Έλληνες πολίτες δεν εξασφαλίζει η αποτυχημένη συγκυβέρνηση.
Ακλόνητη παραμένει η κλίκα Σημίτη που έδεσε τη χώρα με τα δεσμά των τοκογλύφων και το βαθύ Πασόκ του Βενιζέλου ως 4ο κόμμα κυβερνά ακόμα την Ελλάδα.
Η χούντα Βενιζέλου-Σαμαρά συνεχίζει την ίδια εθνοκτόνο πολιτική της, συνεχίζει να αποτελεί φερέφωνο των ξένων τοκογλύφων και συνεχίζει να κρατά παράνομα στη φυλακή τον Αρχηγό και βουλευτές της τρίτης πολιτικής δύναμης της Χώρας.
Εκλογικό Τμήμα 1022 (7ο Δημοτικό Διαμέρισμα): Από τις 77 ψήφους της Ελληνικής Αυγής που κατέγραψε επίσημα η εφορευτική επιτροπή, το υπουργείο ανακοίνωσε 36 ψήφους! ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΛΕΨΑΝ 41 ΨΗΦΟΥΣ! Εξαφάνισαν πάνω από τους μισούς μας ψηφοφόρους!