Το μελέτησα και δεν το ανάγνωσα απλώς το κείμενό σου κ. Ζαχαριουδάκη. Και, φυσικά, δεν διαφωνώ σ’ όλα τα σημεία του, ειδικά σ’ αυτό που επισημαίνεις πως δεν μπορεί συλλήβδην να χρεώνεται κάθε αστυνομικός την έκνομη συμπεριφορά του όποιου συναδέλφου του κι’ ούτε μπορεί να απολογείται διαρκώς ο σύνολος οργανισμός του αστυνομικού Σώματος για την προ δεκαετιών ΠΟΛΙΤΙΚΗ απόφαση να εμπλακεί η αστυνομία στο κυνήγι…αριστερών μαγισσών.
Ειρήσθω δε εν παρόδω, ο χαρακτηρισμός του κομμουνισμού ως ιδιώνυμου αδικήματος, αποτελεί απόφαση του Ελευθερίου Βενιζέλου κι’ όχι της …επάρατης δεξιάς. Και πρέπει όλοι κάποτε να συμφωνήσουμε πως πολλά δεινά επέφεραν στην εμπέδωση της συνειδητής αποδοχής από τον πολίτη της έννοιας της νομιμότητος τέτοιου είδους “κυνήγια”, αλλά και της αποδοχής του αστυνομικού ως εγγυητή της ασφάλειας του πολίτη, η αμφιβολία αν το χέρι που χτυπούσε το κουδούνι της οικίας τα ξημερώματα, ήταν του…γαλατά.
Μόνο, που τον χαρακτηρισμό σου ως “μπάτσου”, συνοδευόμενο από τα κοσμητικά …ουσιαστικά “γουρούνι” και “δολοφόνος”, αναζήτησέ τον σ’ άλλους πολιτικούς χώρους κι’ όχι στο χώρο του Λαϊκού Εθνικισμού. Ομοίως αναζήτησε …αλλού όσους προσφέρουν “ιδεολογικό άλλοθι” στους δολοφόνους, ακρωτηριαστές και στοχοποιητές συκοφάντες των συναδέλφων σου. Διότι ο χώρος του Λαϊκού Εθνικισμού και την έννοια του “Άστεως” αποδέχεται και την έννοια του “Νόμου”. Αλλά αφού η πράξη ενός μεμονωμένου ατόμου (Κορκονέας) δεν συμπαρασύρει σε ενοχή το σύνολο των αστυνομικών, κατά ποίαν λογική η πράξη ενός άλλου μεμονωμένου ατόμου (Ρουπακιάς) συμπαρασύρει σε ενοχή το σύνολο των Χρυσαυγιτών ;
Ομοίως, δεν συμπαρασύρει σε ενοχή το σύνολο των νεοδημοκρατών, η πράξη του μεμονωμένου ατόμου (Καλαμπόκας), παρά την κομματικώς θεσμική του ιδιότητα (πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ). Ομοίως η σύσταση της αλήστου μνήμης “συμμορίας δολοφόνων”, δεν συμπαρασύρει σε ενοχή το σύνολο των Πασοκτζήδων, παρά το γεγονός ότι ο “εγκέφαλος” είχε διατελέσει και στηριζόμενος από το ΠΑΣΟΚ δήμαρχος.
Και να’σαι βέβαιος πως για την …ουγκανικού χαρακτήρα ανατροπή κάποιων πάγκων, ασφαλώς και δεν αισθάνθηκαν όλοι οι Χρυσαυγίτες …υπερήφανοι, όπως δεν θεωρώ πως αισθάνθηκαν …υπερήφανοι κι’ όλοι οι Πασοκτζήδες, στο χυδαίο θέαμα του ξεβρακώματος πολιτών από κάποια “πρωτοπαλλήκαρα” κάποτε, ούτε κι’ όλοι οι Κομμουνιστές όταν κάποιο “δικό τους” “πρωτοπαλλήκαρο” χαρακτήριζε τους Έλληνες Δικαστές …”διατεθιμένους να πουλήσουν και τη γυναίκα τους για μια προαγωγή”. (Και μη μου μιλήσεις για παραπεμθέντα στη Δικαιοσύνη Αρχηγό, γιατί θα σου θυμήσω το ειδικό δικαστήριο για τον Ανδρέα Παπανδρέου.
Κι’ ούτε για σημαίες καρφωμένες σε κοντάρια μη μου μιλήσεις, γιατί θα σου θυμήσω πως δεν είναι και πολύ …λιανά τα κοντάρια …αλλονών (κι’ όχι βεβαίως μόνον των …άκρων). Κι’ ούτε στρουθοκαμηλίζοντας πρέπει “κάποιες” ομάδες να λέγονται “τάγματα εφόδου” κι’ άλλες …”ομάδες περιφρούρησης”). Κλεισθείσης της παρενθέσεως, τέτοιες λογικές κ. Ζαχαριουδάκη, παραπέμπουν στην αποτρόπαιη “αρχή” της “συλλογικής ευθύνης”, η οποία θα πρέπει ευθαρσώς άπαντες, ασχέτως ιδεολογικού προσανατολισμού, να παραδεχθούμε ότι είναι ό,τι πιο διεστραμμένο παρήγαγε ανθρώπινος νους. Κι’ επειδή περί αστυνομικών υπαλλήλων ο λόγος, θα πρέπει κ. Ζαχαριουδάκη, να συμφωνήσουμε ότι το ζήτημα πρέπει να τεθεί στη βάση αν ο αστυνομικός είναι ενεργός πολίτης ή όχι.
Σαφέστατα οφείλει ως εκ της ιδιότητός του να προσέχει την γενική του εικόνα, όπως και η …γυναίκα του Καίσαρα, που εκτός από του να είναι τίμια, όφειλε να φαίνεται και τίμια. Όμως, αν δεχθούμε πως ο αστυνομικός είναι ενεργός πολίτης, πρέπει να δεχθούμε και την υποχρέωσή του (κι’ όχι απλώς το δικαίωμα) να μετέχει στα κοινά, διότι σε αντίθετη περίπτωση θα διέπραττε “ιδιωτίαν”, η οποία στην Ελληνικήν Πόλιν εθεωρείτο άκρως ατιμωτική προσωπική αντικοινωνική στάσις, πέραν της έννοιας που εξέλαβε ως “idiot” μεταγενέστερα. Επίσης, οφείλει και για έναν επιπλέον λόγο να συμμετέχει στα κοινά ο αστυνομικός υπάλληλος και να μην είναι αποκομμένος από όλες τις εκφάνσεις του καθόλα πολιτικού βίου των συνανθρώπων του.
Αν το πράττει αυτό, τηρώντας στο ακέραιο (παράλληλα μεν αλλά πρωτίστως), τον απαράβατο προς την Πολιτεία όρκον του, ασκώντας δηλαδή ανεπηρρέαστος τα υπηρεσιακά του καθήκοντα, φρονώ ότι είναι ο ασφαλέστερος τρόπος να εμπεδώσει επιτέλους η ελληνική κοινωνία ότι ο σεβασμός στον Νόμο, χωρεί ασχέτως της όποιας επί μέρους δράσεως όλων των πολιτών, όπως για παράδειγμα, αναλόγως της υπηρεσιακής βάρδιας του, θα μπορούσε να είναι και στην κερκίδα φίλαθλος και εν υπηρεσία στο ίδιο γήπεδο, χωρίς να αποτελεί κριτήριο για την εκ μέρους του εφαρμογή του Νόμου, το “ποίου σωματείου” οι οπαδοί παρεκτρέπονται. Αποτελεί πεποίθησή μου, αγαπητέ κ. Ζαχαριουδάκη ότι δεν διαφωνούμε στα ανωτέρω. Στην ως ανωτέρω τεθείσα λοιπόν βάση, ευθέως σε ερωτώ : Οι αστυνομικοί δεν δικαιούνται να είναι Χρυσαυγίτες ;
ΥΓ. : Ειλικρινά δεν επιθυμώ να “ιδεολογικοποιήσω” τη συζήτηση. Πρίν σκεφτείς ο,τιδήποτε, θα σου πω απερίφραστα το εξής : Δεν βάζω στο ίδιο τσουβάλι τον στοχαστή του ιστορικού υλισμού ή τον καλλιτέχνη του σοσιαλιστικού ρεαλισμού με τον δεσμοφύλακα του Γκουλάγκ.
Ούτε τον οποιοδήποτε στοχαστή της φιλελεύθερης σκέψης και τον δημιουργό που ενδεχομένως εμπνέεται απ’ αυτήν, με τον δεσμοφύλακα του Γκουαντανάμο. Μήπως είναι …κομμάτι άδικο να συμψηφίζεται ο στίχος του Πάουντ και του Μπραζιγιάκ, η γραφή του Σελίν και του Χάμσουν, η σμίλη του Μπρέκερ, ή ο φακός της Ρίφφενσταλ και πάμπολλων άλλων “αιρετικών του συστήματος” έργων, με τον δεσμοφύλακα του Νταχάου ;
Κανείς απ’ τους τρεις ανωτέρω δεσμοφύλακες δεν είναι “κομμουνιστής”, “δημοκράτης”, ή “ναζιστής”. Και δεν είμαι εγώ, αλλά ο “αριστερός” Κώστας Αξελός που αποκάλεσε “αντιγραφέα του Χάιντεγκερ” τον Σαρτρ. Αναρρωτιέμαι κατά πόσον διατηρούν ψήγμα φιλότιμου όσοι αυτοανακηρύσσονται “διανοούμενοι” και δεν αηδιάζουν ακόμη μπροστά στην άρνηση του τελευταίου να σφίξει το δεξί χέρι του προτελευταίου, επειδή κάποτε φορούσε τη σβάστικα στ’ αριστερό. Αυτά τα τελευταία κ. Ζαχαριουδάκη, για να μην αφήσεις κανέναν “αντιφασισμό” να σε αποσπάσει από την αντικειμενική κρίση για όσα στο κυρίως κείμενο γράφω…
ΟΔΥΣΣΕΥΣ ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ
Όταν η ασφάλεια των Ελλήνων περνάει στα χέρια ανθελλήνων επόμενο είναι να ακούμε, να διαβάζουμε ή να έχουμε πέσει θύματα κλοπής, αλλόφυλων εισβολέων από τους οποίους η κυβέρνηση και ο αρμόδιος υπουργός αδυνατεί να μας προφυλάξει. Καθημερινά πλέον τα κρούσματα Ελλήνων που και θύματα κλοπής πέφτουν και δυστυχώς τις περισσότερες φορές συνοδεύονται από βασανισμούς και βιασμούς, μερικές φορές επίσης έχουμε και φόνους. Φυσικά όλα αυτά για τους καλά φυλασσόμενους πολιτικούς είναι αδιάφορα, όταν ακόμη και πρώην υπουργούς, τις συζύγους ή συγγενείς αυτών προστατεύουν συνεχώς αστυνομικοί με πολιτικά ή σε κανονικό φυλάκιο ένστολοι στην είσοδο της οικίας τους. Όμως…τα χρήματα για την φύλαξη όλων αυτών, τα δίνουμε εμείς οι φτωχοί φορολογούμενοι, χωρίς όπλα ή άδεια οπλοφορίας, που έχουμε οικογένειες και παιδιά και ανησυχούμε για την ασφάλειά τους. Γιατί να έχει φρουρά 24ωρη η μητέρα του τέως πρωθυπουργού ή ο τέως. υπουργός; ΟΙ δαπάνες για την ασφάλεια των πολιτών και την προστασία τους είναι προαπαιτούμενο κάθε κοινωνίας πολιτισμένης. Είναι αδιανόητο να υπάρχουν επιτυχόντες διαγωνισμού στην αστυνομία αλλά να μην προσλαμβάνονται λόγω περικοπών των κονδυλίων. Ας το βάλουν καλά στο μυαλό τους οι ανθέλληνες πως η αστυνομία είναι για την προστασία όλων των πολιτών και όχι ορισμένων. Όποιος από τους νυν ή τέως πολιτικούς έχει φόβο ας προσλάβει ιδιωτική ασφάλεια, όπως στη Αμερική και να την πληρώσει ο ίδιος!! Τέλος ως φορολογούμενοι πολίτες Έλληνες, απαιτούμε την επιστροφή των λαθρομεταναστών στην πατρίδα τους. Η Ελλάδα είναι έθνος Ελλήνων και θα παραμείνει. Δεν μπορούν ξένοι με διαφορετική θρησκεία και πολιτισμό, καταγόμενοι από άλλες ηπείρους, να απορροφηθούν σε μια Ελλάδα χτυπημένη από μια οικονομική κρίση που αυξάνεται κατακόρυφα και που δεν είναι ηνωμένες πολιτείες της Αμερικής αλλά ελληνική χώρα με ιστορία και πολιτισμό πολλών χιλιάδων χρόνων. Προϋπήρχαν στην Ελλάδα Έλληνες γηγενείς και θα υπάρχουν πάντα, όσο και αν θέλουν να μας κάνουν χώρα πολυπολιτισμική. Σε κανένα κράτος του κόσμου, δεν πέτυχε η πολυπολιτισμικότητα, παράδειγμα η Ουκρανία που μαίνεται από εμφύλιες έριδες ετερόκλητων στοιχείων.
Α.Γ.
Χρεοκόπησε το παραμάγαζο της ΝΔ – Αυτοί θέλουν να σώσουν την χώρα;
Τι διαφήμιση είναι αυτή που του κάνουν ρε παιδιά του τσιπρα; Τώρα διάβασα σε άρθρο ότι του έκαναν και ντοκυμαντέρ για να δείξουν την πορεία του. Δηλαδή για ΤΟΣΟ χαζούς μας έχουν;Τόσο πολύ; Ούτε ο ΓΑΠ δεν είχε τέτοιο μάρκετινγκ. Βέβαια, αυτό το κακόμοιρο νομίζει ότι με την αξία του βρίσκεται εκεί που βρίσκεται και όχι επειδή τον βρήκαν πρόθυμο χαζό-χρήσιμο ηλίθιο και τον προωθούν με νύχια και με δόντια. Ότι εξυπηρετεί τα σχέδια των μεγάλων και μάλιστα με μεγάλη του χαρά. Δεν νομίζω να είναι σε θέση να αντιληφθεί που πάνε να τον μπλέξουν. Το ρεζίλι που θα φάει αφού τον κάνουν πρωθυπουργό θα είναι λίγο σε σχέση με αυτό του ΓΑΠ. Ο μόνος λόγος για τον οποίο ανυπομονώ να δω αυτόν τον αμόρφωτο, πρωθυπουργό, είναι για να δω το βρίσιμο που θα του ρίχνουν αυτοί που τώρα τον θεωρούν “σωτήρα”. Πως δέχεται ο Έλληνας να κάνει αρχηγό της Ελλάδας κάποιον ο οποίος δεν ξέρει ούτε την ιστορία αυτού του Έθνους;! Κάποιον ο οποίος δεν ξέρει να μιλάει σωστά την γλώσσα αυτού του Έθνους. Κάποιον ο οποίος δεν είναι Έλληνας στην ψυχή. Γιατί πάντα διαλέγει τους προδότες;
Κ.Σ.
Γιάννης Λαγός: Ο Άδωνις Γεωργιάδης ζήτησε συγγνώμη για τις εις βάρος μου συκοφαντίες
Απευθύνουμε προειδοποίηση σε κυβέρνηση και αντιπολίτευση για την συνταγματική εκτροπή που ετοιμάζουν εναντίον της Χρυσής Αυγής μέσα από μία ελλειμματική βουλή. Αν νομίζουν ότι με αυτόν τον τρόπο θα πάνε οι ψήφοι μας σε αυτούς είναι γελασμένοι. Ο κόσμος κατάλαβε ότι ο μόνος λόγος της δίωξης είναι οι ψήφοι των Ελλήνων Εθνικιστών και να σταματήσουν την υποκρισία. Το πικρό ποτήρι της ήττας θα το πιούν ότι και να κάνουν. Μπορεί να περάσουν πάνω από τα σώματα ενός εκατομμυρίου Ελλήνων, τίς ψήφους όμως της Χρυσής Αυγής δεν πρόκειται να τις πάρουν ποτέ. Η ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ.
Γ.Π.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/h-fwnh-tou-laou-mhnumata-epistoles-pempth-6-martiou-2014#ixzz2vBGjZgJ8