Καλησπέρα,
Μετά και τις σημερινές γελοίες αποφάσεις και περιοριστικούς όρους όπως φαίνεται η ομάδα δίωξης της Χρυσής Αυγής θα εστιάσει στα παρακάτω: Οι διώξεις θα συνεχιστούν με την
πίστωση χρόνου που έχουν τώρα τους θερινούς μήνες καθώς και οι παρακολουθήσεις αλληλογραφίας και τηλεφώνων θα χτυπήσουν κόκκινο. Άλλωστε το ”μάντρωμα” με τους όρους αυτό ακριβώς επιδιώκει δηλ. την εύκολη παρακολούθηση και την εξουδετέρωση πολιτικής δράσης .
Πρέπει να τους πείραξε πολύ η συνάντηση με τον Ντούγκιν και λογικά προσπαθούν να μεριμνήσουν ώστε να μην ξαναγίνει άλλη συνάντηση. Επιπλέον η αναζήτηση για” φρέσκους”
ψευδομάρτυρες θα συνεχιστεί όλο το καλοκαίρι….
Το παρακράτος σε όλο του το μεγαλείο.
Λ.Κ.
Καταδικάστηκε ο Άδωνις για συκοφαντική δυσφήμηση. Ε,και; Αν ήταν δημόσιος υπάλληλος θα τιμωρείτο παραδειγματικά και θα πήγαινε σπίτι του. Είναι όμως στέλεχος της κυβερνητικής χούντας Σαμαρά Βενιζέλου .Επομένως ούτε γάτα ,ούτε ζημιά. Ισονομία στην σημερινή χούντα. Να γιατί η Χρυσή Αυγή δυναμώνει επειδή εκεί βρίσκουν αποκούμπι όλοι οι αδικημένοι και θα γίνει ακόμη δυνατότερη, ώστε να δώσει ξανά στον Έλληνα κοινωνική δικαιοσύνη και αξιοπρέπεια.
Οι αθλιότητες τους μας χαλυβδώνουν. Ας μην μιλήσουμε για την απόδοση δικαιοσύνης. Απλά τραγική.
Ε.Χ.
Ονομάζομαι Βαλεντίνος και είμαι από την Ελληνική ακόμη Κύπρο. Μετά από πολλές φορές που παρακολούθησα τις ομιλίες σας και τοποθετήσεις σας σε θέματα που αφορά την ταυτότητα που όλο και μειώνετε λόγω του μπασταρδέματος λόγω της πλειονότητας πλέον των λαθρομεταναστών.
Η Ελλάδα γέννησε και μετάδωσε τον πολιτισμό, την γνώση, τον ανθρωπισμό στον κόσμο, και αυτός ο κόσμος που έλαβε αυτή την γνώση έστειλε πίσω σε μας τη διχόνοια, τον υλισμό, τα χρήματα , την διαφθορά και σαν μην έφτανε αυτό τώρα έστειλε την πείνα , την μιζέρια αλλά όλοι αυτοί ξεχνάνε η Ελλάδα έχει άξια παιδιά που θα την προστατέψουν.
Η Ελλάδα δεν ανήκει σε καμιά οικογένεια ή οικογένειες (παπανδρεηδες, καραμαληδες, μητσοτακηδες και τώρα Σαμαρά και σια) η Ελλάδα κουράστηκε από αυτούς κουράστηκε να χάνονται τα αληθινά της παιδιά. Αυτό το πολιτικό σύστημα υπήρχε από το 21 και μετά, δολοφονία του αρχιστράτηγου Καραϊσκάκη φυλακή το Κολοκοτρώνη. Αν με ονομάζουν ρατσιστή εθνικιστή γιατί αγαπάω το έθνος μου τότε με περηφάνια θα το παραδεχθώ. Τα κόμματα είναι δημιούργημα της οκνηρίας του εύκολου χρηματισμού, της καλοπέρασης και της μάσας, τις παρανομίας και της ανωμαλίας.
Β.Λ.
Η Αμερικανοεβραϊκή Επιτροπή «καρφώνει» τον Σαμαρά: Μας είχε ορκιστεί ότι θα ξεριζώσει την Χρυσή Αυγή
Είναι ο ΣΥΡΙΖΑ Αριστερά; Ζούμε στην εποχή του Λόγου. Ειδικά αυτοί οι οποίοι επαγγέλλονται ως δήθεν γνήσιοι αριστεροί τη βασιλεία του Λόγου θα πρέπει πιστοί σε αυτή τους τη διακήρυξη να αποκαλύψουν το ποιοι πραγματικά είναι. Συγκεκριμένα αναφερόμαστε στους δήθεν αριστερούς, ειδικά του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι βέβαια μόνον αριστεροί δεν είναι, παρά μόνον τυχοδιώκτες, ουδέτεροι χωρίς ιδεολογία ,κυνηγοί μαζών και μαζανθρώπων ,αγγελιαφόροι και πρόδρομοι της πιο σκληρής κάστας εξουσίας που είδε ποτέ ο κόσμος.
Τι σημαίνει αριστερά; Ας κάνουμε ένα σύντομο ιστορικό στον όρο αυτό. Κατά τη διάρκεια λοιπόν της Γαλλικής επανάστασης(τελευταίο χυδαίο και παρασιτικό στάδιο του μεταδιαφωτιστικού λόγου είναι βέβαια ο ΣΥΡΙΖΑ) εμφανίσθηκε το σημαντικό ζήτημα προς την ομαλή μετάβαση στη συνταγματική μοναρχία, τελικά μέχρι ποιο σημείο θα έφθανε η εξουσία του βασιλιά.
Θα πρέπει λοιπόν να διακρίνουμε τις διαφορετικές σαφώς κοινωνικές συνθήκες που εγέννησαν την έννοια της αριστεράς στην μετεπαναστατική Γαλλία. Ο Λαός ως σύνολο όλων έναντι των ευγενών ήταν εξαθλιωμένος , οι αστοί ζητούσαν τα οικονομικά τους προνόμια που θα τους έφερνε χρήμα και εξουσία. Λίγο πρίν τις εκλογές και την καθιέρωση του συντάγματος ο καβγάς ο πολιτειακός που ξέσπασε ήταν εάν θα έπρεπε να υπάρχει γερουσία ως μόνιμο σώμα προκειμένου να μην διαφωνούν συνέχεια οι εκλεγμένοι με το βασιλιά, η γερουσία θα ήταν κάτι σαν διαιτητής. Αυτοί που ήσαν υπέρ της γερουσίας κάθισαν στα αριστερά έδρανα της βουλής οι άλλοι στα δεξιά. Σταδιακά ως αριστεροί θεωρήθηκαν αυτοί οι οποίοι ήσαν υπέρ κάθε νεωτερικότητας, αλλαγής και καινούργιων πολιτειακών πρακτικών, περισσότερο ως εκφραστές των νέων ανερχομένων τάξεων, της εργατικής τάξης και της αστικής. Είναι αξιοσημείωτο ότι στις πρώτες του εφαρμογές ο όρος αριστερός αναφερόταν και σε αστούς (με το Mάρξ βέβαια περιορίσθηκε στην καθαρά προλεταριακή του σήμανση). Από αυτή την κοινωνική πρώτη άποψη της αριστεράς το μόρφωμα του ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί ως αριστερά. Πολύ απλά διότι πρεσβεύει ακριβώς τα ίδια με το επίσημο κράτος, σε μία σχέση αλληλοσυμπλήρωσης. Η σχέση του Σύριζα με το επίσημο κράτος είναι η ίδια που υπάρχει ανάμεσα στις δύο σελίδες του ενός φύλλου. Υπάρχουν ταυτόχρονα και οι δύο, εάν εκλείψει η μία σε αυτή την περίπτωση εκλείπει και η άλλη. Ας προσέξουμε αυτό το σημείο.
-Και ο Σύριζα αλλά και το επίσημο κράτος είναι υπέρ ξεκάθαρα της εθνοκτόνου λαθρομετανάστευσης και της διασποράς της εθνοκτόνου αθεΐας στα ελληνικά ήθη και έθιμα.
-Και ο Σύριζα αλλά και το επίσημο κράτος πρεσβεύουν την απομάκρυνση των Ελλήνων από τις ρίζες τους, την απουσία κάθε έννοιας πνευματικότητας και της κυριαρχίας και μόνο της ύλης και του νομίσματος ως τρόπου ζωής, το lifestyle είναι η κυρίαρχη ιδεολογία και στα δύο αυτά μεγέθη.
Άρα σε τίποτε ουσιώδες ο Σύριζα δεν αμφισβητεί το κράτος ώστε να λαμβάνει την αριστερά πλευρά στα έδρανα της βουλής αλλά και στην πραγματικότητα της ζωής μας. Ίσως το κράτος και ο Σύριζα σε ένα και μόνο τομέα –ποσοτικό και όχι ποιοτικό-διαφέρουν. Ο Σύριζα θέλει οι λίγοι δικοί του κρυφά να έχουν το μερίδιο του λέοντος (οι ολιγάρχες ρώσοι που ξεπήδησαν όταν έπεσε ο δήθεν υπαρκτός σοσιαλισμός στη σοβιετική Ρωσία αποδεικνύει πώς διοικεί η αριστερά και αδηφάγος κομμουνιστική νομενκλατούρα) ενώ το κράτος θέλει φανερά οι κυρίαρχοι αστοί , έστω ως τραπεζικοί να συγκεντρώνουν το μερίδιο του λέοντος.
Στο πέρασμα του χρόνου και μέσα από φιλοσοφικό πλέον τρόπο σηματοδοτήθηκε διά της θεωρίας του Μάρξ και του επιστημονικού σοσιαλισμού η λέξη αριστερά ως η ιδεολογία που αφυπνίζει τους υλικά φτωχούς εργάτες και τους προκαλεί να ονειρευθούν μία κοινωνία αταξικής ισότητας. Ότι η αριστερά αυτή απευθύνεται και μόνο σε εργάτες δεν υπάρχει και δεν τίθεται καμιά αμφιβολία. Διαβάζουμε στο «σοσιαλισμό επιστημονικό και ουτοπικό του Ένγκελς τα εξής δηλωτικά: (το απόσπασμα βέβαια αναφέρεται στην εργατική τάξη) «Χρησιμοποιείται μια τάξη που, ενώ αναγκάζεται να σηκώνει όλα τα βάρη της κοινωνίας, χωρίς να απολαμβάνει τα πλεονεκτήματά της, εκδιώκεται από την κοινωνία και αναγκάζεται να μπει στον πιο αποφασιστικό ανταγωνισμό με όλες τις άλλες τάξεις• είναι μια τάξη που αποτελεί την πλειονότητα όλων των μελών της κοινωνίας και από την οποία πηγάζει η συνείδηση και η αναγκαιότητα μιας ριζικής επανάστασης… Σε όλες τις επαναστάσεις ως τώρα ο τρόπος παραγωγής παρέμενε πάντοτε ανέπαφος. Ήταν μόνο θέμα διαφορετικής κατανομής της παραγωγής αυτής».
Πρίν αναλύσουμε σε σχέση με το αναρχοκομμουνιστικό μόρφωμα του Σύριζα το παραπάνω χωρίο του βιομηχάνου χρηματοδότη του Μάρξ, του Ένγκελς, ας δώσουμε ένα μικρό απόσπασμα ομιλίας του Τσίπρα, σημερινού προέδρου του μορφώματος. «Ο λαός -είπε- θα αποκρούσει την Κυριακή «κάθε διχασμό, όπως αυτόν που προσπαθεί να σπείρει η κυβέρνηση των υποτακτικών της κ. Μέρκελ». «Ο ΣΥΡΙΖΑ ενώνει όλους τους Έλληνες και προχωρά για τη μεγάλη νίκη, για μια ιστορική νίκη που θα αλλάξει την Ελλάδα», πρόσθεσε».
Όταν ο πρόσκαιρος αρχηγός του αστικού πλέον και ουδόλως αριστερού μορφώματος που ακούει στο όνομα Σύριζα αναφέρει και συζητεί για λαό αόριστα και με πατριωτικό πλήρως αντιαριστερό τρόπο για «όλο» τον Ελληνικό λαό καταλαβαίνουμε ότι όλο αυτό αριστερά δεν είναι. Τουλάχιστον με την έννοια που προσέδωσαν σε αυτή την έννοια οι άγιοι πατέρες του επιστημονικού σοσιαλισμού Μάρξ και Ένγκελς. Οι προπάτορες του κομμουνισμού συζήτησαν για τη βιομηχανική εργατιά διότι θεώρησαν ότι εάν αυτή η τάξη αναλάβει τα μέσα παραγωγής και τη διαχείρισή τους όλη η κοινωνία-η οποία στηρίζεται στην οικονομική γι αυτούς διαχείριση και μόνο-τότε το προλεταριάτο θα εξουσιάσει την βιομηχανική οικουμένη. Με επαναστατικό μάλιστα τρόπο. Η αστική νοηματοδότηση του Σύριζα ότι όλοι είναι υπό τη σκέπη του Σύριζα είναι αντιαριστερή ,αντιμαρξιστική ,και δηλώνει μία θρησκευτικού εσχατολογικού τύπου προσπάθεια αστών να κυβερνήσουν το Ελληνικό κράτος, προχωρώντας το βαθιά στην υλοποίηση και στην μαζοποίηση των ανθρώπων.
Είναι ένα ακόμη τέχνασμα αυτών που κυβερνούν τη δύσμοιρη Ελλάδα να παρασύρουν τον Έλληνα ψηφοφόρο ανακαλύπτοντας νέο σωτήρα. Η αστική νοηματοδότηση του sir Alexis στην έννοια λαός φαίνεται και στο παρακάτω απόσπασμα από ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια όσον αφορά το θέμα και τον ορισμό του κοινωνικού φιλελευθερισμού: «Ο κοινωνικός φιλελευθερισμός υποστηρίζει την αναδιανομή όχι μόνον εισοδήματος, αλλά και ευκαιριών κυρίως επιχειρηματικών ευκαιριών. Το πρόγραμμα του Φραγκλίνου Ρούσβελτ, με το οποίο αναζωογόνησε την αμερικανική Οικονομία μετά την Μεγάλη Κρίση του 1929, ονομάστηκε New Deal (Νέο Μοίρασμα). Τι «ξαναμοίρασε» τότε το NewDeal; Δεν μοίρασε μόνο εισόδημα, αλλά και επιχειρηματική ισχύ, ευκαιρίες επιχειρηματικής δράσης. Συνέτριψε «εμπόδια εισόδου» σε βάρος νέων επιχειρήσεων, διέλυσε τη «δεσπόζουσα θέση» των τραπεζικών κολοσσών, άνοιξε το πεδίο του ανταγωνισμού σε νέες επιχειρήσεις. Ανάστησε τη μεσαία τάξη και ανέδειξε τον επιχειρηματικό δυναμισμό της». Αυτός ο ορισμός του κοινωνικού φιλελευθερισμού πλήρως ανακατεμένος με την προλεταριακή επαναστατικότητα προσφέρεται από το σημερινό Σύριζα στους καταταλαιπωρημένους και καταμπερδεμένους Έλληνες οι οποίοι δυστυχώς δεν μπορούν να καταλάβουν ότι ο Σύριζα είναι μία διαλεκτική ανόητη σύνθεση κομμουνισμού και φιλελευθερισμού προκειμένου ευρέα στρώματα Ελλήνων να ψηφίσουν αυτούς τους πολιτικά ανύπαρκτους καθιστώντας τους εξουσία.
Διότι σε κάθε περίπτωση αυτοί που κυβερνούν την Ελλάδα αφανώς θέλουν μία εικονική εξουσία την οποία σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ελέγχουν.
Πουθενά ο Σύριζα δεν απευθύνεται σε προλεταρίους και μόνο. Πουθενά δεν στηρίζεται ακραιφνώς και μόνο σε μη αστικά στρώματα πληθυσμού. Πουθενά δεν συζητεί κατάκτηση της εξουσίας με επαναστατικό τρόπο από το βιομηχανικό προλεταριάτο. Απευθύνεται σε όλο το εργατικό και αστικό φάσμα πληθυσμού, σε αυτούς που έχουν πλήρη πρόσβαση σε καπιταλιστικά αγαθά και είτε έχουν μειωθεί οι αποδοχές τους είτε έχουν χάσει την αποδοτική εργασία τους. Απευθύνεται σε αστούς οι οποίοι ζούν με το όνειρο όχι της κοινωνικής ανακατανομής της πίτας αλλά της προσωπικής πρόσβασης στην καπιταλιστική πίτα. Απευθύνεται σε ένα λαό που χωρίς εθνικό ιστό ονειρεύεται να έχει τα πάντα ως Εγώ και όχι ως Εμείς. Ο Σύριζα είναι περισσότερο κοινωνικός φιλελευθερισμός παρά επιστημονικός σοσιαλισμός αφ΄ής στιγμής συζητεί για τη δυνατότητα (ψευδή) όλων των ανθρώπων αστών και προλεταρίων να συμμετάσχουν στην ανακατανομή της καπιταλιστικής πίτας με μόνο κριτήριο την κοινωνική ειρήνη. Μα ο Μάρξ πίστεψε ότι η κοινωνική ειρήνη θα έλθει μετά την επανάσταση των προλεταρίων.
Είπαμε όμως ο Σύριζα καμία σχέση με μαρξισμό δεν έχει. Σε αυτό το σημείο έγκειται και η απόλυτη παραπλάνηση του Σύριζα. Επειδή έχει πάρει λίγο από όλους όταν ανεβεί στην εξουσία θα υλοποιήσει το τελικό σχέδιο όλων αυτών που δημιούργησαν το μαρξισμό για να ελέγχουν τα πλήθη. Θα δημιουργήσει κράτος τέρας προκειμένου η Ελλάδα οριστικά να εξαφανισθεί παραδομένη σε χέρια ξένων ολοκληρωτικά εξουσιαστών. Στις 5/6/2012 παρουσιάζοντας ο Σύριζα το πρόγραμμά του ανέφερε ότι απευθύνεται σε κάθε Έλληνα. Άρα σε κάθε Έλληνα αστό ή προλετάριο. Επίσης συζητεί ο Σύριζα για τη δημιουργία περιουσιολογίου για κάθε Έλληνα πολίτη προκειμένου δήθεν να τιμωρούνται με δήμευση οι φοροφυγάδες. Εδώ όμως σε αυτό το σημείο βρίσκεται όλη η ουσία της ψευδούς και παραπλανητικής ταυτότητας του Σύριζα ο οποίος από τη μία υπηρετεί τα αφεντικά του-που θέλουν το κόμμα αυτό ως τελικό τρόπο να αρπαχθεί η Ελληνική περιουσία –και από την άλλη φαντάζει ως η ιδανική δήθεν λύση κοινωνικής δικαιοσύνης.
Ο Σύριζα δεν συζητεί με μαρξιστικούς όρους για προλεταριακή συσσώρευση και ανακατανομή πλούτου πολύ απλά διότι δεν είναι αριστερά. Ο Σύριζα συζητεί για μία καθαρά αριστεροδεξιά κρατική συγκεντρωτική θέση (διότι κινείται από τις θέσεις της άκρας αριστεράς διά της δεξιάς προς τις θέσεις του άκρατου φιλελευθερισμού) ότι δηλαδή θα πρέπει να ελέγχεται η περιουσία όλων από το κράτος προκειμένου τελικά να αρπαχθεί από το συριζαϊκό κράτος, το οποίο και θα τροποποιηθεί γι αυτό ακριβώς το σκοπό. Θα πρέπει να προσέξουμε πολύ αυτό το σημείο.
Ο Σύριζα είναι σημαντικός όχι γιατί δήθεν θα είναι η πρώτη αριστερή κυβέρνηση στην Ελλάδα-δεν είναι αριστερά και το αποδείξαμε. Είναι σημαντικός γιατί θα εκπονήσει πρώτος αυτός το τελικό σχέδιο που μόνο ο Λένιν και ο Στάλιν το έπραξαν στους δυστυχείς προλεταρίους της Ρωσίας (γι αυτό και μετά την πτώση του σιδηρού παραπετάσματος βρέθηκαν συγκεκριμένοι ρώσοι ολιγάρχες να κατέχουν το συσσωρευμένο πλούτο της γιγαντιαίας αυτής χώρας). Ο Σύριζα είναι αριστερά μόνο στο βαθμό που ο Μάρξ χρησιμοποίησε το κράτος για να ελέγξει τις μάζες (αν και σε αυτό το σημείο η χυδαιότητα των εκπροσώπων του Σύριζα έχει ξεπεράσει κάθε όριο, συνθέτουν το φιλελεύθερο κράτος που στηρίζεται στο άτομο ως μοχλό εκκίνησης με το μαρξιστικό που στηρίζεται στο προλεταριακό εμείς προκειμένου να συζητήσουν για όλους τους Έλληνες). Ας το προσέξουμε.
Αναφέρει λοιπόν ο Κάρολος Μάρξ: (Η Γερμανική ιδεολογία) «Επειδή οι αστοί δεν επιτρέπουν στο κράτος να αναμιγνύεται στα προσωπικά τους συμφέροντα και του δίνουν μόνο τόση εξουσία όση είναι αναγκαία για τη δική τους ασφάλεια και τη διατήρηση του ανταγωνισμού…». Ο Μάρξ λοιπόν δέχεται ως τελικό βήμα πρίν την δικτατορία του προλεταριάτου ένα κράτος που θα συσσωρεύσει όλα τα μέσα παραγωγής ώστε να τα αναδιανείμει μετέπειτα σε όλους τους εκλεκτούς προλεταρίους. Ο προλεταριακόαστικός Σύριζα γι αυτό είναι αριστερά αναγκαίος στη σύγχρονη παγκόσμια εξουσία. Όχι για την αριστερή του ιστορική συνέχεια ή για την τήρηση των αριστερών αρχών (δεν έχει τίποτε από αυτά).
Η παγκόσμιος εξουσία διά του Σύριζα θα εγκαθιδρύσει επιτέλους το μαρξιστικό κράτος υπό την έννοια ότι διά των κυβερνήσεων του μνημονίου έχει καταφέρει ηλεκτρονικά και τραπεζικά να ελέγχει τον πλούτο των Ελλήνων. Δεν μπορεί όμως να τον αρπάξει διότι οι κεντροδεξιές κυβερνήσεις θα συναντήσουν κοινωνική αντίδραση. Οι αριστεροί αρχοντοσυνδικαλιστές βλέποντας μία δήθεν αριστερή κυβέρνηση θα ευχαριστηθούν, όταν καταλάβουν την πλήρη κρατικοποίηση των πάντων υπό του Σύριζα και την παράδοση όλων στις κρατικοποιημένες τράπεζες θα είναι πλέον αργά. Η κατευθυνόμενη υπό του διεθνούς κεφαλαίου μαρξιστική εσχατολογία μόνο από μία αριστερή δήθεν κυβέρνηση μπορεί να γίνει πράξη. Αλλά ακόμη και αν δεχθούμε την δήθεν πίστη του Σύριζα σε ένα μαρξισμό τύπου Γκράμσι , σε ένα ιδεαλιστικό αριστερό τρόπο,τίποτε από όσα έως εδώ είπαμε δεν αλλάζει.
Σε μία εποχή όπου όλοι έχουν πλήρως αλλοτριωθεί από την ύλη,την τεχνολογία και το μαζικό τρόπο ζωής,σε μία εποχή όπου το κράτος μέσα από την αστυφιλία κατασκεύασε τον άνθρωπο της πόλης που τίποτε δεν του λείπει-σήμερα οι εργάτες και λάπτοπ και αυτοκίνητο έχουν τα πολύ παραπάνω τους λείπουν-ακόμη και ο Γκράμσι που προσπάθησε ιδεαλιστικά να σώσει το μαρξιστικό ναυάγιο έχει πλήρως ξεπερασθεί, διότι κανείς πλέον δεν ενδιαφέρεται κάν για το διπλανό του. Μέσα από τις μαρξιστικές παρενέργειες οι προλετάριοι κοιτάζουν το απόλυτο Εγώ τους. Χρειαζόμαστε ανώτερες θεολογικές και φιλοσοφικές συνδετικές αρχές , συναγωγούς για να θυμηθούμε τον Πρωταγόρα, που ο ρηχός και αφιλοσόφητος και άθεος Σύριζα δε διαθέτει. Διότι ο Σύριζα δεν ενδιαφέρεται για το εμείς για την πραγματική εθνική και κοινωνική επανένωση των Ελλήνων. Σε αυτό το σημείο ξεπερνιέται από το μαρξισμό του, διότι τέτοια επανένωση με οικονομικά κριτήρια όπου όλοι κοιτάνε την πίτα για το Εγώ τους δεν γίνεται. Ο Σύριζα ομιλεί με οικονομικούς όρους οι οποίοι ήδη ξεπεράσθηκαν από τον αρχιμαρξιστή Γκράμσι , ο οποίος θα έλεγε στον Αλέξη ότι μόνο με οικονομικούς όρους καμμία μεγάλη αυτοκρατορία δεν ανδρώθηκε, καμμία κοινωνική συναίνεση δεν επετεύχθη, καμμία κοινωνία δεν ευτύχισε.
Χρειάζεται εθνικός και θρησκευτικός λόγος αρχών που πραγματικά ενώνει και πάλι τους ανθρώπους μπροστά σε ιδανικά που η αριστερά και ο Σύριζα δεν έχουν. Άρα και αριστερά να ήταν ο Σύριζα και πάλι αποτυχημένος θα ήταν διότι επαγγέλλεται μία χρεωκοπημένη ιστορικά θεωρία. Ας ασχοληθούμε και με την επαναστατικότητα του Σύριζα. Πότε οι καθ εαυτοί αριστεροί πίστεψαν στη δημοκρατία και στις εκλογές; Διαβάζουμε λοιπόν ότι στο βιβλίο του αρχιδολοφόνου και αθώων Ελλήνων της 17ης νοέμβρη Δ.Κουφοντίνα ο πρόλογος έχει γραφεί από τον ιδρυτή της συνιστώσας Ρόζα του Σύριζα .Ο ίδιος πότε κάνει λόγο ότι είναι τιμή του που συμμετέχει σε εκδηλώσεις του Σύριζα και πότε αρνείται κάθε σχέση. Η ουσία είναι ότι ο άνθρωπος αυτός ως συνεπής τροτσκιστής εκφράζοντας πιστά το Μάρξ και Λένιν δεν πιστεύει σε καμία δημοκρατία αντιθέτως στην κατάληψη της εξουσίας διά της βίας και του αντάρτικου των πόλεων. Μην ξεχνούμε εξάλλου δημοσιεύματα εφημερίδας που αφορούσαν τη Μάνια Μπαρσέφσκι , συνιδρυτή της Ρόζας, φανατική λάτρη λαθρομεταναστατών και φαινομένων Υπατίας, τα οποία έλεγαν ότι ο Τσίπρας την διόρισε σκιώδη υπουργό δικαιοσύνης. Ας θυμηθούμε τι έλεγε ο Τρότσκι για τη δημοκρατία και τις εκλογές (αυτά ως πρώην τροτσκιστές τα ασπάζονται πλήρως οι συνιδρυτές της Ρόζας (βασικής συνιστώσας του Σύριζα) (το απόσπασμα είναι από γράμμα του Λέον Τρότσκι προς τον Ολλανδό μαρξιστή ΧένκΣνίβλιετ) «Η αστική δημοκρατία είναι από τη φύση της μία απάτη.Όσο περισσότερο ανθίζει τόσο λιγότερο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το προλεταριάτο,το οποίο απλά μπορεί να τη χρησιμοποιήσει τη στιγμή που καταρρέει». Μήπως τα λόγια αυτά είναι προφητικά και δηλωτικά της τακτικής του Σύριζα; Ο Τσίπρας δηλώνει την πλήρη πίστη του στην αστική δημοκρατία αφ΄ής στιγμής δηλώνει υποταγή και αφοσίωση στο αστικό σύνταγμα και στους αστικούς θεσμούς των εκλογών και της δημοκρατίας. Άρα δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με την Αριστερά και τους εκπροσώπους της. Όμως ξέρει ότι η αστική μεταπολιτευτική δημοκρατία καταρρέει υπό το βάρος της ηθικουλικής κρίσης. Άρα χρησιμοποιεί μήπως την όλη κατάσταση προκειμένου να πείσει τους δυστυχείς Έλληνες μαζανθρώπους για περισσότερο πατεσπάνι;
Σύμφωνα με τη συνιστώσα του σύριζα Ρόζα, ο Τρότσκι το επιτρέπει αυτό. Σε κάθε περίπτωση ο Σύριζα είναι χωρίς καμιά ταυτότητα, δεν μπορεί να προσδιορίσει το σημείο αναφοράς (δεν αναφέρεται σε προλεταριάτο διότι πολύ απλά σήμερα η κοινωνική κινητικότητα περιλαμβάνει περισσότερες τάξεις σε σχέση με τους βιομηχανικούς εργάτες του Μαρξ) αναφέρεται αόριστα σε «λαό». Απλά ως κόμμα παραδόπιστων είναι πολιτικά ουδέτεροι,τυχοδιώκτες συγχρόνων εξουσιαστών οι οποίοι υπό την ετικέτα του ξεπερασμένου αριστερού λόγου-η Ελλάδα χρειάζεται εθνικό και πνευματικά συνεκτικό λόγο-υπόσχεται ξαναμοίρασμα της υλικής και μόνο πίτας. Η ψευδότητα του σε αυτό το σημείο είναι διττή. Από την μία πλευρά ως γνήσιοι αριστεροί δεν θα έπρεπε να αποδέχονται την αστική δημοκρατία και να προσπαθούν έστω μέσα από μία πορτοκαλί πνευματική επανάσταση αυτοθυσίας να φωτίσουν τον κόσμο, θυσιαζόμενοι και πενόμενοι οι ίδιοι. Αυτό δεν συμβαίνει, στη βουλή μάλιστα έγινε λόγος ότι πολλοί συριζαίοι έχουν καταθέσεις εκατομμυρίων. Από την άλλη πλευρά δεν κατανομάζει όλους τους ανθέλληνες που διέλυσαν και διαλύουν την Ελλάδα,διότι είναι ένα μαζί τους. Ο Σύριζα είναι η άλλη πλευρά του αστικού κράτους της δεξιάς. Εάν εκείνοι προσπαθούν να παρασύρουν τους έχοντες ο Σύριζα προσπαθεί να κατοχυρώσει τους μη κατέχοντες ώστε στο δημιουργηθέντα φαύλο κύκλο της υλικής δημοκρατίας όλοι ως μαζάνθρωποι να τρέχουν πίσω από τα ευρώ και μόνο.
Ο Σύριζα δεν πρόκειται να καταδικάσει όλους αυτούς που οδήγησαν τη χώρα έως εδώ πολύ απλά διότι τους θέλει μίας και «παίζει»με αστικούς όρους, χρειάζεται όχι επανάσταση αλλά εκλογικά ποσοστά. Όπως εύκολα όμως απεμπόλησε όλες τις αριστερές αρχές τόσο εύκολα θα απεμπολήσει και τους Έλληνες εάν έλθει στην εξουσία. Διότι ο Συριζα-δυστυχώς –αποτελεί το τέλος του καλά οργανωμένου σχεδίου εξαφάνισης του Ελληνικού κράτους. Όταν και εάν έλθει στην εξουσία με χαρά οι αριστερές εμμονές των Ελλήνων θα πραγματοποιηθούν. Άλλο να σε κλέβει δεξιός και άλλο αριστερός , δυστυχώς σε αυτό το επίπεδο έχει φθάσει ο Έλληνας. Είναι τόση η μαρξιστική εμμονή των νεοελλήνων ώστε θα βλέπουν το Σύριζα να καρπώνεται όλο το πλούτο του κράτους και κανείς δεν θα ομιλεί. Όταν όμως γίνει κατανοητό ότι το κράτος του Σύριζα είναι όχι εθνικό αλλά απλά δημόσιο απρόσωπο, άρα δεν έχει σκοπό τους Έλληνες αλλά την αόριστη συσσώρευση και την παράδοση του Ελληνικού πλούτου στα ευρωπαϊκά αφεντικά του Σύριζα ,τότε θα υπάρξει αντίδραση αλλά θα είναι αργά.
Ούτως ή άλλως οι εκατομμύρια ελληνοποιημένοι λαθρομετανάστες θα αποτελούν σίγουρη πηγή εργασίας για τους κινέζους που κυβερνούν την πατρίδα μας. Ποιος πραγματικά είναι ο Σύριζα; Η απάντηση φαντάζει πολύ απλή ,τόσο απλή ώστε είναι δύσκολο να είναι και να γίνει πιστευτή. Οι μεταπολεμικές κυβερνήσεις δυστυχώς απέτυχαν να ενσωματώσουν όλους αυτούς τους Έλληνες πολίτες που παρασυρόμενοι από τις μαρξιστικές βλακείες πίστεψαν ότι ο αντεθνικός κομμουνισμός μπορεί να αποτελέσει Ελληνική λύση βελτίωσης του κράτους και των πολιτών.Οι Έλληνες,μέρος των Ελλήνων μεγάλωσαν με τον αριστερό μύθο ότι ο κομμουνισμός μπορεί να λυτρώσει από κάθε κακό το Ελληνικό κράτος. Από την άλλη πλευρά η συνθήκη της Γιάλτας μπορεί με τη σταλινική σφραγίδα να έδεσε την Ελλάδα στο Δυτικό άρμα όμως η σοβιετική ένωση με τους ντόπιους ανθέλληνες συμμάχους της του Κ.Κ.Ε (σωστά ο Μυριβήλης επισημαίνει ότι το Κ.Κ.Ε είναι τόσο ανθελληνικό ώστε δεν ονομάζεται Ελληνικό κομμουνιστικό κόμμα αλλά ουδέτερα κομμουνιστικό κόμμα Ελλάδος) δούλεψαν καλά υπογείως και διατήρησαν και αύξησαν σε ευρείες μάζες του Ελληνικού λαού το μύθο ότι ο επιστημονικός σοσιαλισμός είναι η λύση για ένα κοινωνικά καλλίτερο κόσμο.Οι Έλληνες κουρασμένοι μέσα από τους διαδοχικούς πολέμους,την άνιση κατανομή του μεταπολεμικού πλούτου, τις ανατολικές επιρροές τους από την πολύχρονη τουρκοκρατία (παθητικότητα και τυφλή υπακοή σε επίγειους σωτήρες) λησμονώντας το πλούσιο Ελληνικό φιλοσοφικό και εθνικό παρελθόν παρασύρθηκαν από τις μαρξιστικές βλακείες και σταδιακά η Ελλάδα κατέστη το τελευταίο μαρξιστικό προπύργιο. Ενώ ο Μάρξ έχει πλήρως ξεπερασθεί από τη διεθνή βιβλιογραφία (ας διαβασθεί το βιβλίο του Γιάννη Γεράση για τη νεοελληνική ταυτότητα όπου καταρρίπτεται ο θλιβερός μύθος του μαρξισμού) οι Έλληνες χωρίς να ξέρουν την ιδεολογία του θεωρούν ότι δήθεν αποτελεί λύση στη δυστυχία τους. Η μετεξέλιξη του μαρξισμού στην ευρύτερη σημερινή ελλληνική αριστερά (μία από τις μεγαλύτερες ιστορικές αλλοιώσεις) είναι το γήπεδο όπου αναπτύσσει το παιχνίδι το τελείως απολιτικό και χωρίς ιδεολογία μόρφωμα του Σύριζα. Ενώ οι σημερινοί Έλληνες με τον όρο αριστερά εννοούν λίγα ψίχουλα από το τραπέζι των πλουσίων –αλοίμονο και αν ξέρουν οι Έλληνες τις μαρξικές ανοησίες –ο Σύριζα εκμεταλλεύεται αυτή την ανάγκη, υιοθετεί τον όρο αριστερά-αποδείξαμε ότι καμιά σχέση με την αριστερά των ιδεολόγων δεν έχει-και προσπαθεί να παρασύρει ευρείες μάζες του Ελληνικού λαού (για το Σύριζα ο εχθρός είναι ένας, η εθνική και ιστορική αφύπνιση των Ελλήνων επιβάλλεται λοιπόν η απομάκρυνσή τους από την πανάκεια τύπου Σύρριζα) προκειμένου να ολοκληρώσει το μεγαλύτερο και ανθελληνικότερο σχέδιο που έχουν συλλάβει οι πραγματικοί και αφανείς ηγεμόνες του κόσμου μας.
Ερχόμενος ο Σύριζα –ο οποίος ακριβώς αντιπροσωπεύει την τελική αριστερή πίστη των Ελλήνων σε μία ανύπαρκτη κοινωνική δικαιοσύνη (αποδείξαμε ότι η κοινωνία χωριζομένη από το Έθνος καθίσταται δούλος του χρήματος και της εξουσίας)-στην κυβέρνηση, επειδή αποτελεί την αριστερή ελπίδα ενός ανυπάρκτου αντικρίσματος εύκολα θα συγκεντρώσει όλο τον Ελληνικό πλούτο, προσωπικό και κρατικό (τύποι σαν τον Αμπράμοβιτς μας επιβεβαιώνουν) ώστε οι Έλληνες θα καταστούν φτωχοί και ανύπαρκτοι εργάτες στην ίδια τους την πατρίδα.
Τα εκατομμύρια των λαθρομεταναστών θα νομιμοποιηθούν πολιτικά και εργασιακά, τα σύνορα θα καταπέσουν, η αριστερά του διεθνισμού θα ενωθεί με τη δεξιά της Νέας Δημοκρατίας (επίσης του διεθνισμού) διαλύοντας την καημένη την Ελλάδα. Δεν υπάρχει κανένα δικαιολογητικό για εμάς,πως ο Σωκράτης είπε όλα είναι θέμα γνώσης, ουδείς εκών κακός αλλά με παιδεία γνωρίζουμε και παίρνουμε τις τύχες του έθνους στα χέρια μας.
Ο Σύριζα αποτελεί το τελικό ψέμα μίας συνεχιζόμενης ανύπαρκτης αριστεράς δικαιοσύνης, σε μία χώρα όπως η Ελλάδα που καλύπτεται τώρα και χθές και αύριο από τον πλούτο των ιδεών που έχει παράξει και θα συνεχίζει να παράγει ως λίκνο πολιτισμού.
Εύανδρος.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/h-fwnh-tou-laou-mhnumata-epistoles-sabbato-28-iouniou#ixzz35uKCcYYM