Νέα τυφλά χτυπήματα τζιχαντιστών στην Ευρώπη: Ισλαμιστής τρομοκράτης προσπάθησε να αιματοκυλίσει ξανά το Παρίσι
Σε συναγερμό βρίσκεται ξανά η Γαλλία μετά τους πυροβολισμούς που έλαβαν χώρα σήμερα στο αεροδρόμιο Ορλί και την επίθεση κατά αστυνομικού.
Σε συναγερμό βρίσκεται ξανά η Γαλλία μετά τους πυροβολισμούς που έλαβαν χώρα σήμερα στο αεροδρόμιο Ορλί και την επίθεση κατά αστυνομικού.
Από ακόμη μια αναρχική εξέγερση σημαδεύτηκε η χθεσινή νύχτα όταν το λεφούσι των γνωστών-άγνωστων αντιεξουσιαστών έκανε εκτεταμένες καταστροφές σε περιουσίες πολιτών και έβαλε φωτιές σε κάδους απορριμμάτων στο κέντρο του Ζωγράφου.
Ως γνωστόν, κόκκινοι παρακρατικοί τρομοκράτες τοποθέτησαν προχθές βόμβα πίσω από το αστυνομικό τμήμα της Δάφνης – η οποία αποδείχθηκε… τζούφια. Αλλά, πιάστηκαν αδιάβαστοι, καθώς μια κάμερα κατέγραψε τον έναν εξ’ αυτών – σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που «διέρρευσαν» στους μιλημένους αστυνομικούς συντάκτες των καθεστωτικών ΜΜΕ.
Γράφει ο Αντίοχος Συνέντευξη με βασικό θέμα την κατάσταση στο Ωραιόκαστρο έδωσε ο σταλινικός κομισάριος ΠΡΟ-ΠΟ στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 fm» και… προδόθηκε από ένα «και», για την σύμπνοια μνημονιακού ψευδοκράτους και κόκκινου παρακράτους!
Στο ίδιο -χιλιοπαιγμένο !- έργο θεατές (και θύματα, βεβαίως) ήταν τη νύχτα οι αστυνομικοί των ΜΑΤ που εδρεύουν στην Χαριλάου Τρικούπη.
Έχουν περάσει πέντε χρόνια και τα αναρχοκομμούνια που κατηγορούνται για τον μισό ποινικό κώδικα κυκλοφορούν ελεύθερα. Αν και η Ελληνική δικαιοσύνη δείχνει αμέσως τα αντανακλαστικά της στους βουλευτές της Χρυσής Αυγής, αίροντας με το παραμικρό την βουλευτική ασυλία τους, δεν γίνεται το ίδιο με τα αναρχοκομμούνια παρότι αποδεδειγμένα έχουν προβεί σε βαρύτατες κακουργηματικές πράξεις.
Ανατριχίλα και αποτροπιασμό σε κάθε συνειδητοποιημένο Έλληνα προκαλεί η είδηση της απειλής των τζιχαντιστών ότι θα καταστρέψουν το Αιώνιο Σύμβολο της Ορθοδοξίας, την Αγιά Σοφιά.
Τις προηγούμενες ημέρες είχαμε αναφερθεί εκτενώς στα γεγονότα της Βέροιας, όταν 150 κρανοφόροι και ροπαλοφόροι παρακρατικοί είχαν επιτεθεί, συνοδεία αστυνομικών δυνάμεων, στα άδεια γραφεία της Τ.Ο. Ημαθίας τα ξημερώματα πριν από τα προγραμματισμένα εγκαίνια με σκοπό να τα ματαιώσουν.
Διπλή επίθεση με βόμβες μολότοφ, σημειώθηκε χθες αργά το βράδυ, στο αυτόνομο κρατίδιο “Εξαρχιστάν” φυσικά.
Στο «ντούκου» πέρασε η ανοιχτή απειλή νέων δολοφονιών από τον αρχιτρομοκράτη Νίκο Μαζιώτη. Όλα άρχισαν όταν ο συνήγορος της Ρούπα, Φραγκίσκος Ραγκούσης, είχε κάνει δήλωση στην οποία ευχαριστούσε τους υπουργούς Κοντονή και Τόσκα για τη συνδρομή τους στη λύση του θέματος.