Η Φωνή του Λαού: Μηνύματα – Επιστολές: Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015
Δυστυχώς η κυβέρνηση αδιαφορεί για την υγεία μας στην πρωτεύουσα, αφού προτιμάει να σπαταλάει τα χρήματά μας για άγνωστους σκοπούς.
Δυστυχώς η κυβέρνηση αδιαφορεί για την υγεία μας στην πρωτεύουσα, αφού προτιμάει να σπαταλάει τα χρήματά μας για άγνωστους σκοπούς.
Σε σχετική ερώτηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Μουσείο Ζακύνθου, την οποία υπέβαλε η Συναγωνίστρια Ζαρούλια στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, έλαβε την απάντηση ότι
Με χαρά ο Φιλοζωικός & Πολιτιστικός Σύλλογος «Σχέσεις Στοργής» ανακοίνωσε την τοποθέτηση των πρώτων δημόσιων ταϊστρών – ποτιστρών για τα αδέσποτα του Κιάτου Κορινθίας.
Πόσο πιο χαμηλά πια; Τι άλλο θα μας κάνουν οι υμνητές του Στάλιν, του Βελουχιώτη, οι οραματιστές της σοβιετοποίησης των Ελλήνων και οπαδοί του νεοκαπιταλισμού που διαπραγματεύονται τις ζωές μας με τα κοράκια-τοκογλύφους της νέας τάξης πραγμάτων;
Διαβάστε στο 102ο φύλλο της εφημερίδας “Εμπρός” που κυκλοφορεί:
Και ενώ οι περισσότεροι από εμάς κάνουμε Μελεβίδικες γυροβολιές πάνω στα εκκαθαριστικά της “ευφορίας” της Εφορίας μας ζώντας το “Όνειρο”, πρώτη φορά αριστερά(!) υπάρχει και το ΠΑΜΕ που σήμερα θυμήθηκε να παίξει τον “επαναστατικό” του ρόλο έξω από το Υπουργείο Οικονομικών στην χιλιοπονεμένη οδό Νίκης!
Οι δυναμικές ομιλίες των βουλευτών της Χρυσής Αυγής απέναντι στις προκλήσεις των Συριζαίων
Διαβάστε στο 102ο φύλλο της εφημερίδας “Εμπρός” που κυκλοφορεί:
Πανικός σήμερα στην επιτροπή όπου συζητείται το νομοσχέδιο της απόδοσης ιθαγένειας σε αλλοδαπούς νόμιμους και μη!
Η ιστορία γράφεται όπως θέλει ο νικητής. Οι γενοκτονίες ξεχάστηκαν! Ο 21ος Αιώνας θα είναι ο αιών της αποκτήνωσης του ανθρώπου, όπου το χρήμα θα είναι το μοναδικό κριτήριο λήψεως αποφάσεων.