Πρώτα απ’ όλα είμαστε Έλληνες Εθνικιστές
Επάνω απ’ όλα ΕΜΕΙΣ οι Χρυσαυγίτες είμαστε Έλληνες Εθνικιστές και επιπλέον πολύ υψηλά στέκει για εμάς η Στρατιωτική Τιμή, η Τιμή της Στολής. Έτσι, λοιπόν, σε κάθε ευκαιρία τονίζαμε ότι το 1940 και το 1941 θα πολεμούσαμε τους Ιταλούς και τους Γερμανούς για δυο λόγους. Ο πρώτος ότι είμαστε Εθνικιστές και ο δεύτερος η Τιμή…





































